Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf BlueBunny » 7. okt 2019, 17:35

Spist durumrulle fra det lokale pizzeria til frokost
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf BlueBunny » 7. okt 2019, 17:52

Og nu set jeg “til middag hos” mens jeg ligger på sofaen.
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2019, 07:21

Wizzze skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Dyrket jysk nationalsport, dvs. kørt en tur over grænsen for at købe dåsesodavand og slik for knap 800 kr. Fik også curry wurst mit pommes inden vi kørte hjem igen. :)


Var der anhænger på? ellers gæls det ikk´ :-D

Hvis bagagerummet er stort nok, behøver man faktisk ikke trailer.
(Men 800,-? Det er da ikke så galt. Sidst vi var afsted, kostede det os 2500,- Og vi havde trailer med :D )
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf catnip » 8. okt 2019, 07:44

Igår var jeg alene hjemme, og jeg spiste aftensmad (spaghetti) direkte fra gryden.
3
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf sigge » 8. okt 2019, 08:58

Spist en friturestegt Mars. Og nydt den.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf lillebjoern » 8. okt 2019, 11:02

catnip skrev:Igår var jeg alene hjemme, og jeg spiste aftensmad (spaghetti) direkte fra gryden.


Det kan jeg også finde på :genert: Jeg ser på det som at jeg sparer mig selv for en masse tid med opvask og miljøet for en masse vand :D
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf catnip » 8. okt 2019, 11:07

lillebjoern skrev:
catnip skrev:Igår var jeg alene hjemme, og jeg spiste aftensmad (spaghetti) direkte fra gryden.


Det kan jeg også finde på :genert: Jeg ser på det som at jeg sparer mig selv for en masse tid med opvask og miljøet for en masse vand :D


Præcis min tanke. Det føltes meget ungt og studerende-agtigt :genert:
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf LaScrooge » 27. jan 2020, 21:15

I fredag skrev min veninde og spurgte om jeg ikke kom forbi til en drink; hun havde fået tidligt fri fra arbejde og skulle afprøve en opskrift på espresso martini. Det skulle ikke være noget vildt, for hendes far kom næste dag ved frokosttid. Jeg tog hjem til hende kl. 15.00 og kort tid efter kom en anden veninde, frisk og krebserød fra svømmehallens sauna. Vi drak en drink og en tredje veninde skrev og spurgte hvad vi lavede, så hun kom også. Så skrev min kæreste og 3 af vores venner og de kom også. Fast forward til kl 01.30, 10 timer senere, hvor vi alle lige er gået på nær den ene veninde, der er gået kold i sofaen. Hun sender en video af lejligheden. Den er totalt bombet, alle overflader er dækket af tomme spiritusflasker, flasker med alverdens likører, frugter, blendere, tomme glas, knive; der er blodspor over hele køkkengulvet og ude i gangen, efter vi lavede et eller andet trick med hende oppe i luften og hun smadrede en patentkrukke med havregryn; det musikalske tema var guilty pleasures, så der var 90'ermusik for fuld knald og vild dans; på gulvet fandt hun 2 ødelagte t-shirts, som jeg havde flået af 2 af gutterne, den ene sponsoreret af hende og åbenbart én hun var glad for, selvom jeg havde forklaret formålet, men hun åbenbart var for stiv til at fatte; i går modtog hun en klage over brud på husordenen om høj musik efter kl. 22 og i dag opdagede hun til yoga, at hun havde trykket et ribben.

Ingen af os har den fjerneste idé om hvordan helvede det gik så galt, men galt gik det åbenbart. Og alt i alt var det pænt prollet, når man lige tæller enkeltelementerne sammen :lol: :blush:
21
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Primerose » 27. jan 2020, 21:35

Jeg har spist grilled cheese til aftensmad. Lavet af Lidls billigste grove toastbrød og smeltetoastost. At der også var lidt kyllingpålæg i redder vist ikke helt det prollede i det.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21841

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Purple Haze » 28. jan 2020, 00:27

LaScrooge skrev:I fredag skrev min veninde og spurgte om jeg ikke kom forbi til en drink; hun havde fået tidligt fri fra arbejde og skulle afprøve en opskrift på espresso martini. Det skulle ikke være noget vildt, for hendes far kom næste dag ved frokosttid. Jeg tog hjem til hende kl. 15.00 og kort tid efter kom en anden veninde, frisk og krebserød fra svømmehallens sauna. Vi drak en drink og en tredje veninde skrev og spurgte hvad vi lavede, så hun kom også. Så skrev min kæreste og 3 af vores venner og de kom også. Fast forward til kl 01.30, 10 timer senere, hvor vi alle lige er gået på nær den ene veninde, der er gået kold i sofaen. Hun sender en video af lejligheden. Den er totalt bombet, alle overflader er dækket af tomme spiritusflasker, flasker med alverdens likører, frugter, blendere, tomme glas, knive; der er blodspor over hele køkkengulvet og ude i gangen, efter vi lavede et eller andet trick med hende oppe i luften og hun smadrede en patentkrukke med havregryn; det musikalske tema var guilty pleasures, så der var 90'ermusik for fuld knald og vild dans; på gulvet fandt hun 2 ødelagte t-shirts, som jeg havde flået af 2 af gutterne, den ene sponsoreret af hende og åbenbart én hun var glad for, selvom jeg havde forklaret formålet, men hun åbenbart var for stiv til at fatte; i går modtog hun en klage over brud på husordenen om høj musik efter kl. 22 og i dag opdagede hun til yoga, at hun havde trykket et ribben.

Ingen af os har den fjerneste idé om hvordan helvede det gik så galt, men galt gik det åbenbart. Og alt i alt var det pænt prollet, når man lige tæller enkeltelementerne sammen :lol: :blush:


Er til gændgæl lidt WTF over at nogen klager over høj musik indtil 1.30 på en fredag.
Ja det er da irriterende men come on....
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf LaScrooge » 28. jan 2020, 17:38

Purple Haze skrev:
LaScrooge skrev:I fredag skrev min veninde og spurgte om jeg ikke kom forbi til en drink; hun havde fået tidligt fri fra arbejde og skulle afprøve en opskrift på espresso martini. Det skulle ikke være noget vildt, for hendes far kom næste dag ved frokosttid. Jeg tog hjem til hende kl. 15.00 og kort tid efter kom en anden veninde, frisk og krebserød fra svømmehallens sauna. Vi drak en drink og en tredje veninde skrev og spurgte hvad vi lavede, så hun kom også. Så skrev min kæreste og 3 af vores venner og de kom også. Fast forward til kl 01.30, 10 timer senere, hvor vi alle lige er gået på nær den ene veninde, der er gået kold i sofaen. Hun sender en video af lejligheden. Den er totalt bombet, alle overflader er dækket af tomme spiritusflasker, flasker med alverdens likører, frugter, blendere, tomme glas, knive; der er blodspor over hele køkkengulvet og ude i gangen, efter vi lavede et eller andet trick med hende oppe i luften og hun smadrede en patentkrukke med havregryn; det musikalske tema var guilty pleasures, så der var 90'ermusik for fuld knald og vild dans; på gulvet fandt hun 2 ødelagte t-shirts, som jeg havde flået af 2 af gutterne, den ene sponsoreret af hende og åbenbart én hun var glad for, selvom jeg havde forklaret formålet, men hun åbenbart var for stiv til at fatte; i går modtog hun en klage over brud på husordenen om høj musik efter kl. 22 og i dag opdagede hun til yoga, at hun havde trykket et ribben.

Ingen af os har den fjerneste idé om hvordan helvede det gik så galt, men galt gik det åbenbart. Og alt i alt var det pænt prollet, når man lige tæller enkeltelementerne sammen :lol: :blush:


Er til gændgæl lidt WTF over at nogen klager over høj musik indtil 1.30 på en fredag.
Ja det er da irriterende men come on....


Det skal åbenbart annonceres en uge i forvejen :tie:
0
And we both know: I will be delicious
Kakadu
Indlæg: 3478
Tilmeldt: 7. jul 2019, 20:27
Kort karma: 572
Likede indlæg: 10263

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Kakadu » 28. jan 2020, 18:59

Puttet Bailey’s i formiddagskaffen.
6
Hvis hesten er død, så stå af.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Fillie » 29. mar 2020, 18:12

Jeg har et crush på denne her sang: https://youtu.be/GHyUwjOPoKg Den minder mig om Dario von Slutty. :love:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf kidkomb » 29. mar 2020, 18:20

Kakadu skrev:Puttet Bailey’s i formiddagskaffen.

Thats ordinary corona-life.
I hvert fald herhjemme :lol:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Fillie » 29. mar 2020, 18:25

Bailey's smager altid godt og især med isterninger, selvom man ikke drikker kaffe. :love:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"