Hvad glæder du dig til?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf TinaW » 12. mar 2019, 10:40

Ved godt det kun er tirsdag, men glæder mig allerede til weekenden...
5
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf sigge » 12. mar 2019, 12:45

At blive klippet i morgen. Og weekend.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11229
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23203

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Mani » 12. mar 2019, 13:19

Sengetid - jeg er så træt :genert:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Ladysparrow » 12. mar 2019, 15:22

At sætte mig i bilen om 10 minutter, så jeg kan komme hjem.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Skorstenen » 12. mar 2019, 19:10

Jeg glæder mig til at ikke at have så mange hemmeligheder mere, jeg er så bange for at tale over mig :lol:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. mar 2019, 06:23

At det bliver fredag. Vi skal holde weekend i Bangkok
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tilly » 13. mar 2019, 10:20

Til i aften kl. 22, så har jeg nemlig ferie indtil d. 25. marts. Det bliver dog en hård aften, for vi er 2 mand under normeringen :(
0
BirdyHarry
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. jan 2018, 20:33
Kort karma: 3
Likede indlæg: 52

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf BirdyHarry » 13. mar 2019, 12:22

Til at kysse min hund når jeg kommer hjem i aften :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tilly » 14. mar 2019, 12:31

Glæder mig helt vildt til at rejse på en uges ferie på søndag! :)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Daine » 14. mar 2019, 17:24

Jeg glæder mig åndssvagt meget til 24. April. Ikke fordi jeg skal på HK kursus, men fordi jeg skal ind og se Avengers Endgame i biografen - med lidt held, 2 gange i træk :D Satser på spilletiderne hænger så godt sammen, at jeg kan se den sidst på eftermiddagen og sidst på aftenen :kryds:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Elvispop » 14. mar 2019, 17:28

Min tur til Belfast, og Titanic-museet.
Afventer bare at de finder ud af hvad de vil, med det der brexit, i tilfælde af at det ændrer rejseregler
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Daine » 15. mar 2019, 09:11

Til weekend om 4-5 timer, jeg ved faktisk ikke helt hvornår vi har fri :blush: Jeg går bare når de andre går. Og til at jeg skal hente den nye Viveca Sten krimi i eftermiddag, den skal jeg hygge med i aften :love:

Til ferie i påskeugen. Når man er på dagpenge er der ikke noget der hedder fri på helligdag, så jeg bruger en hel uges ferie. Men det er ok, den skal jo bruges inden 1. maj alligevel. Og glæder mig til en uge uden jobsøgning!

Til bedre vejr. DMI lover en skifte her sidst i marts til noget bedre, det bliver skønt. Også selvom det betyder at jeg skal i haven. Jeg må erkende at jeg ikke er det store havemenneske, men jeg elsker at kigge på en velplejet have med masser af blomster. Det er ikke helt nemt at få til at gå op :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12375

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Guilded_Lily » 15. mar 2019, 09:33

Daine skrev:
Til bedre vejr. DMI lover en skifte her sidst i marts til noget bedre, det bliver skønt. Også selvom det betyder at jeg skal i haven. Jeg må erkende at jeg ikke er det store havemenneske, men jeg elsker at kigge på en velplejet have med masser af blomster. Det er ikke helt nemt at få til at gå op :D


Den klub er jeg med i! Jeg troede naivt, at jeg ville kunne holde have som min mor, men deeeet... Nej. Alt, jeg forsøger at plante, bliver noget skravl - hvis det overhovedet kommer op.
I år skal vi have gjort forhaven færdig. Vi rev en slidt ligusterhæk op og blev forelskede i de engelske haver, vi så i sommers, så vi gik i gang med et hvidt stakit, bygget fra bunden. Vi er kun 1/3 færdig, og hele plænen ligner efterhånden l*rt. Samtidig har jeg forsøgt at plante klematis og roser langs huset - roserne dør trods rosenjord og gødning, og den ene klematis drukner hvert år i en snerle, jeg åbenbart ikke kan få has på. Det eneste, der overlever år for år, er påskeliljer, perlehyacinter, bonderoser og juleroser :sarkasme:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Daine » 15. mar 2019, 09:41

Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:
Til bedre vejr. DMI lover en skifte her sidst i marts til noget bedre, det bliver skønt. Også selvom det betyder at jeg skal i haven. Jeg må erkende at jeg ikke er det store havemenneske, men jeg elsker at kigge på en velplejet have med masser af blomster. Det er ikke helt nemt at få til at gå op :D


Den klub er jeg med i! Jeg troede naivt, at jeg ville kunne holde have som min mor, men deeeet... Nej. Alt, jeg forsøger at plante, bliver noget skravl - hvis det overhovedet kommer op.
I år skal vi have gjort forhaven færdig. Vi rev en slidt ligusterhæk op og blev forelskede i de engelske haver, vi så i sommers, så vi gik i gang med et hvidt stakit, bygget fra bunden. Vi er kun 1/3 færdig, og hele plænen ligner efterhånden l*rt. Samtidig har jeg forsøgt at plante klematis og roser langs huset - roserne dør trods rosenjord og gødning, og den ene klematis drukner hvert år i en snerle, jeg åbenbart ikke kan få has på. Det eneste, der overlever år for år, er påskeliljer, perlehyacinter, bonderoser og juleroser :sarkasme:

Jeg skal også helst have noget der stort set passer sig selv - jeg har været heldig og har overtaget en have med flere semistore buske og en flot stor troldhassel, så jeg skal bare skrafle lidt i jorden. Men her om foråret er jeg altid i tvivl om hvorvidt det er ukrudt eller rigtige planter der er på vej op - jeg har mere end én gang hevet fine planter op fordi jeg troede det var ukrudt :blush:
Min største udfordring i år bliver dog græsplænen ... eller hvad der er tilbage af den efter sidste års tørke. Pt er det mest mos og andre små grønne planter (og mælkebøtter!!) der præger plænen. Dekoreret med tuer af græs hist og pist. Aner ikke hvad jeg skal gøre ved den, magter næsten ikke at skulle fjerne hele plænen og lægge den om (eller rettere sagt, få min far til det ... men jeg skal jo selvfølgelig betale for det).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29898

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf TinaW » 15. mar 2019, 09:50

Daine skrev:
Guilded_Lily skrev:
Daine skrev:
Til bedre vejr. DMI lover en skifte her sidst i marts til noget bedre, det bliver skønt. Også selvom det betyder at jeg skal i haven. Jeg må erkende at jeg ikke er det store havemenneske, men jeg elsker at kigge på en velplejet have med masser af blomster. Det er ikke helt nemt at få til at gå op :D


Den klub er jeg med i! Jeg troede naivt, at jeg ville kunne holde have som min mor, men deeeet... Nej. Alt, jeg forsøger at plante, bliver noget skravl - hvis det overhovedet kommer op.
I år skal vi have gjort forhaven færdig. Vi rev en slidt ligusterhæk op og blev forelskede i de engelske haver, vi så i sommers, så vi gik i gang med et hvidt stakit, bygget fra bunden. Vi er kun 1/3 færdig, og hele plænen ligner efterhånden l*rt. Samtidig har jeg forsøgt at plante klematis og roser langs huset - roserne dør trods rosenjord og gødning, og den ene klematis drukner hvert år i en snerle, jeg åbenbart ikke kan få has på. Det eneste, der overlever år for år, er påskeliljer, perlehyacinter, bonderoser og juleroser :sarkasme:

Jeg skal også helst have noget der stort set passer sig selv - jeg har været heldig og har overtaget en have med flere semistore buske og en flot stor troldhassel, så jeg skal bare skrafle lidt i jorden. Men her om foråret er jeg altid i tvivl om hvorvidt det er ukrudt eller rigtige planter der er på vej op - jeg har mere end én gang hevet fine planter op fordi jeg troede det var ukrudt :blush:
Min største udfordring i år bliver dog græsplænen ... eller hvad der er tilbage af den efter sidste års tørke. Pt er det mest mos og andre små grønne planter (og mælkebøtter!!) der præger plænen. Dekoreret med tuer af græs hist og pist. Aner ikke hvad jeg skal gøre ved den, magter næsten ikke at skulle fjerne hele plænen og lægge den om (eller rettere sagt, få min far til det ... men jeg skal jo selvfølgelig betale for det).



Jeg drømmer om en have med flere staudebede, så jeg har blomster fra tidligt forår til sidst på efteråret. Det er bare svært at komme i bund med en have, hvor brombærbuske har taget magten og bliver ved med at skyde, trods utallige forsøg på at slå dem ihjel.
Særligt når den er ca 9000 m2 stor :wacko:
0

Tilbage til "Generelt"