Hvad glæder du dig til?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tricolette » 3. jul 2018, 10:34

Fredag! :gogo:

Først står på shoppehyggetur med en skøn kvinde. :pompom:

Derefter en aftale med nogle andre skønne kvinder om at se Queen Machine i Karolinelund. :banan2:

Det skal nok blive en god dag :banan:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tilly » 3. jul 2018, 11:27

Jeg glæder mig til jeg skal på en uges familieferie i Spanien om to uger, i anledning af min mors 70 års fødselsdag. Vi har desværre et par gange været tæt på at miste min mor (først alvorligt færdselsuheld, og senere en blodprop i hjernen), så det at hun nu inviterer alle børn, svigerbørn og barnebarn på ferie, er noget vi alle ser rigtig meget frem til. I øvrigt nåede hverken min mormor eller morfar at blive 70 år gammel, så det at min mor lige nu er sund og rask (bortset fra et brækket håndled), betyder også meget for os alle.

Og så er en stor del af det jeg glæder mig mest til ved ferien, også at have en hel uge med det menneske jeg elsker højst i denne verden, min nevø på 4 år :love2: Han er bare så fantastisk, og heldigvis er han vist lige så glad for mig, som jeg er for ham :D
4
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf IrmaPigen » 3. jul 2018, 11:31

NejJegErIkkeAsiat skrev:- fratrædelsessamtale med min HR-chef i dag. Jeg skal lige sikrer mig at min sidste kritik af min leder når helt frem til hendes chef.

- 3 ugers ferie sammen med min kone og vores katte fra på torsdag.

- at komme til Skagen og besøge venner og familie på fredag.


Hvordan gik fratrædelsessamtalen?

Jeg glæder mig til, jeg skal til Læsø i næste uge.
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. jul 2018, 11:40

IrmaPigen skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:- fratrædelsessamtale med min HR-chef i dag. Jeg skal lige sikrer mig at min sidste kritik af min leder når helt frem til hendes chef.

- 3 ugers ferie sammen med min kone og vores katte fra på torsdag.

- at komme til Skagen og besøge venner og familie på fredag.


Hvordan gik fratrædelsessamtalen?

Jeg glæder mig til, jeg skal til Læsø i næste uge.


Læsø er dejlig :love2:

Sådan rimelig civiliseret. Vores HR-chef er bedre til at spille skuespil end min leder, så vi havde en forholdsvis sober samtale selvom jeg skød med skarpt mod min leder.
Den endte dog alligevel i en mindre diskussion, hvor det gik op for mig at hun nok ikke er så meget anderledes end min leder. Hun er bare mere den manipulerende type, der gerne vil have det hele til at fremstå som om der ingen problemer er.
Officielt har jeg opsagt min stilling fordi jeg har fundet job tættere på min bopæl, og jeg skulle love at jeg ikke fortæller hvorfor jeg egentlig opsagde mit job...og ikke bekræfter historierne om min leder, som jeg selv fik fortalt tidligt i min ansættelse. Jaja, lad os nu se...
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf HappyQ » 3. jul 2018, 11:44

Februar - jeg skal være både mormor og olde, min yngste datter og mit næstældste barnebarn venter sig :love: :dåne:
6
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Tilly » 3. jul 2018, 12:01

NejJegErIkkeAsiat skrev: og jeg skulle love at jeg ikke fortæller hvorfor jeg egentlig opsagde mit job...og ikke bekræfter historierne om min leder, som jeg selv fik fortalt tidligt i min ansættelse. Jaja, lad os nu se...

Men de kan da ikke give dig mundkurv på? Det må da stå dig frit for hvad du har lyst til at fortælle andre? Ej, det lyder godt nok strengt at HR-chefen har sagt det til dig.
Det er selvfølgelig heller ikke altid, noget som man nødvendigvis selv vinder en hel masse på ved at fortælle andre om i detaljer, for nogle vil måske sætte spørgsmål ved dine motiver for at fortælle det. Men det må da være op til dig, at vurdere hvad du vil fortælle til hvem.
1
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Pax Romana » 3. jul 2018, 12:13

Jeg glæder mig til august, hvor vi skal modtage de unge mennesker som skal aftjene deres værnepligt her hos os. Det er så super fedt at arbejde med mennesker.
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. jul 2018, 12:33

Tilly skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev: og jeg skulle love at jeg ikke fortæller hvorfor jeg egentlig opsagde mit job...og ikke bekræfter historierne om min leder, som jeg selv fik fortalt tidligt i min ansættelse. Jaja, lad os nu se...

Men de kan da ikke give dig mundkurv på? Det må da stå dig frit for hvad du har lyst til at fortælle andre? Ej, det lyder godt nok strengt at HR-chefen har sagt det til dig.
Det er selvfølgelig heller ikke altid, noget som man nødvendigvis selv vinder en hel masse på ved at fortælle andre om i detaljer, for nogle vil måske sætte spørgsmål ved dine motiver for at fortælle det. Men det må da være op til dig, at vurdere hvad du vil fortælle til hvem.


Jeg kommer til at sige hvad der er oplagt. Mange i huset ved at min leder har været en udfordring for tidligere medarbejdere i afdelingen, så de vil helt sikkert spørge ind til det. Og der vil jeg bekræfte historierne om at hun har to ansigter.
Men udover det, så har jeg ikke noget behov for at gøre folk opmærksomme på, at "tættere på bopæl" ikke er hele sandheden.
Sandheden når altid ud på et tidspunkt. Det gjorde den også fra de tidligere ansatte der forlod afdelingen. Om det så var gennem kantinedamen, håndværkere eller nogle andre der vidste noget, så spredte historierne sig jo åbenbart.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Studsgaard » 3. jul 2018, 18:07

At vi skal have vore nye lille hundehvalp
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Daine » 5. jul 2018, 16:46

Landsskue, cafemad og biograftur i morgen.
Frokost med veninde på mandag.
Tur til Århus med usædvanlig sightseeing og frokost med debattør på tirsdag.
Slagter-frokost eller kaffe/kage (afhængig af vejret) med veninde på næste fredag.

Det er så fedt at have noget at gå og glæde sig til :lun:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Ladysparrow » 6. jul 2018, 11:27

Til at klokken bliver 1 og jeg kan hente min kæreste - så skal vi checke ind på et hotel i Malmö, gøre os klar til en aften ude.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf didas » 13. jul 2018, 11:03

- Weekend om 2½ time.

- Kim Larsen i Tivoli med gode venner i aften

- Lørdag formiddag skal vi hente vores nyindkøbte strandbar til haven, inkl. palmer
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 31. jul 2018, 09:21

- Første arbejdsdag på nyt job i morgen (selvom det er lidt trist at i dag er sidste feriedag, efter en lang og dejlig ferie)

- 40 års fødselsdag på lørdag, hvor venner og familie kommer og fester.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf sigge » 31. jul 2018, 09:27

At se Mamma Mia 2 i biografen med min kusine i eftermiddag.

Djurs Sommerland i morgen med søster, fætter og kusine. Det er nok 15-18 år siden, jeg har været der sidst, så jeg har slet ikke prøvet deres rutschebaner mm. Det bliver hyl.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad glæder du dig til?

Indlægaf Ladysparrow » 31. jul 2018, 10:38

At få fri.... Sidder bare og sveder... :(
0

Tilbage til "Generelt"