Horoskoper

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Horoskoper

Indlægaf Jydepigen » 1. feb 2017, 13:50

Ved ikke om emnet har været oppe før, da jeg er forholdsvis ny på siden.
Men synes det kunne være lidt sjovt at høre om der er nogle der læser horoskoper, tror på dem, morer sig over dem.. Bare byd ind med hvilket forhold du har til horoskoper :)
Selv læser jeg dem indimellem. Tror overhovedet ikke 100% på dem, men nogle rammer de ret meget plet på min personlighed og så synes jeg det er lidt underholdende. Det er nok mest dem der er generelle for et stjernetegn fx. vandmand, jeg synes der rammer mest spot on. Selv er jeg vandmand :wave: De daglige i MX er bare for underholdnings skyld på jobbet.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Horoskoper

Indlægaf Anilara » 1. feb 2017, 17:12

Nej, jeg tror ikke en eneste procent på dem. Hvilken dag jeg er født og hvordan stjernerne var placeret er fuldstændig ligegyldigt for min væremåde og de ting som sker i mit liv. :)
Hvad andre tror på er op til dem.
Jeg mener jeg er tvilling. Jeg aner ikke hvad som "beskriver" dem.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Horoskoper

Indlægaf Hunkat » 2. feb 2017, 13:21

Jeg ved godt at horoskoper kun skriver ting som enten er positive (som folk gerne vil høre om sig selv) eller ting der er så vage at 90% kommer til at passe på en hvilken som helst dagligdag. De der dag til dag læser jeg aldrig og tror heller ikke på det.

De lidt større "billeder", altså dem som dækker personligheden generelt og hele livet de kan være meget hyggelige, dem har jeg undersøgt et par stykker af, de traditionelle, kinesiske, indianske. Mest bare for sjov.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"