Status på 2016

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Status på 2016

Indlægaf Fuck.exe » 12. dec 2016, 21:11

De fedeste ting ved mit 2016:

- Lillebror kom til verden d.29 februar :lun:
- Min mand og jeg har købt hus i forstads-Århus
- Jeg er blevet klogere, stærkere, bedre og gladere
- Jeg trives rigtig godt på mit studie, og titlen som færdiguddannet ligger kun små 6 mdr ude i fremtiden


Jeg kan overhovedet ikke vente til vi rammer 2017, jeg tror at det også bliver et dejligt år :lun:
0
Gulvaber er også mennesker.
ajnaM
Indlæg: 9929
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1051
Likede indlæg: 27062

Re: Status på 2016

Indlægaf ajnaM » 17. dec 2016, 19:14

Jeg gik på barsel og fik en baby i starten af året, og gæt hvor jeg sidder den dag i dag? Tada - på barsel med min søn på snart 10 måneder. ;)

På nogle måder et ganske begivenhedsløst år. På nogle måder ikke.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Status på 2016

Indlægaf superboa » 17. dec 2016, 19:36

Det har været et år, hvor jeg har grint rigtigt meget, men også fældet et par tåre. Jeg er blevet positivt overrasket over nogle personer, og skuffet af andre, som jeg ikke havde set komme.. Jeg har kysset på min mand, ligget i arm med min kat, drukket kaffe med mine veninder, læst bøger, været til fester og ja, alt i alt har det vidst været et ret gennemsnitligt almindeligt år :)
0
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Status på 2016

Indlægaf Shmartiesh » 20. dec 2016, 15:40

Det her år er simpelthen gået så hurtigt at jeg slet ikke fatter det.

Var i USA på sommerferie i 3 uger med min kæreste og mens vi var af sted friede han til mig :lun:
Da vi kom hjem begyndte vi at planlægge barn som vi håber snart at lykkes med.
Arbejdsmæssigt skiftede jeg gruppe indenfor samme arbejdsplads, hvilket har gjort at jeg ikke er stresset mere :danse: Glæder mig virkelig til en juleaften hvor jeg ikke skal sidde og være grådlabil, træt og følsom overfor larm, ligesom jeg var for et år siden. (Puha, græder helt ved tanken om hvor skidt jeg havde det :nerve: )
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Status på 2016

Indlægaf LaScrooge » 24. dec 2016, 01:13

Mit år:

Blev fyret
Fik en midlertidig ansættelse
Blev forladt af min kæreste
Flyttede
Fik en ny veninde
Blev forlænget i ansættelsen
Fik hjernerystelse, 1,5 måneds sygemelding
Fandt sammen med min kæreste igen
Blev forlænget i ansættelsen
Fik en ny veninde mere

Et forfærdeligt år på mange måder. Selvom der har været gode ting, så føles for mange ting midlertidige. Jeg gider det ikke mere. Jeg vil have stabilitet og ro, så jeg kan udvikle mig mere som menneske, i stedet for hele tiden at skulle brandslukke. Der har simpelthen været så meget drama og krise med folk og ting omkring mig og jeg ORKER DET IKKE. Jeg prøver selv at være konstant, redelig og gennemsigtig, men det er som om verden spiller efter nogle andre regler end jeg og jeg har ikke lyst til at spille efter de regler selv.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Status på 2016

Indlægaf Mangoness » 27. dec 2016, 14:11

- Jeg fik endelig mod på at slette en tidligere "ven" på Facebook, mobil osv. Han røvrendte mig nogle år tilbage, da jeg gjorde ham en tjeneste - men dengang var jeg ikke klar til at give slip (og følte ærligt også at jeg fortjente det). Nu er der blevet ro i mit hoved - men jeg er blevet meget i tvivl om, hvorvidt jeg kan vælge de rigtige mennesker. For jeg har trods alt lavet den fejltagelse to gange nu.

- Jeg har besluttet mig for at begynde til psykolog. Jeg skal "bare" lige finde en her i 2017 og begynde.

- Jeg prøvede at gøre motion til en god vane - men jeg holder kun i få måneder, før jeg stopper igen. Så jeg skal prøve igen igen.

- Jeg har stadig ikke sluppet for uren hud, selvom jeg nu har haft det, siden jeg var 10-11 år (jeg er 24 år). Det begynder at blive trættende..

Så alt i alt håber jeg, at der i 2017 sker en større udvikling med mig rent personligt. Og så må den urene hud også gerne forsvinde hurtigst muligt.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Status på 2016

Indlægaf avdotja » 27. dec 2016, 15:45

Mangoness skrev:- Jeg fik endelig mod på at slette en tidligere "ven" på Facebook, mobil osv. Han røvrendte mig nogle år tilbage, da jeg gjorde ham en tjeneste - men dengang var jeg ikke klar til at give slip (og følte ærligt også at jeg fortjente det). Nu er der blevet ro i mit hoved - men jeg er blevet meget i tvivl om, hvorvidt jeg kan vælge de rigtige mennesker. For jeg har trods alt lavet den fejltagelse to gange nu.

- Jeg har besluttet mig for at begynde til psykolog. Jeg skal "bare" lige finde en her i 2017 og begynde.

- Jeg prøvede at gøre motion til en god vane - men jeg holder kun i få måneder, før jeg stopper igen. Så jeg skal prøve igen igen.

- Jeg har stadig ikke sluppet for uren hud, selvom jeg nu har haft det, siden jeg var 10-11 år (jeg er 24 år). Det begynder at blive trættende..

Så alt i alt håber jeg, at der i 2017 sker en større udvikling med mig rent personligt. Og så må den urene hud også gerne forsvinde hurtigst muligt.

Det skulle være noget krads stads, men jeg har haft virkelig god gavn af isotretionin (i forbindelse med uren hud)
1

Tilbage til "Generelt"