Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22514
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1138
Likede indlæg: 52914

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 16. maj 2018, 05:16

icelady skrev:At en lille håndfuld af de lokale drankere har besluttet sig for at give sig til at grille nu :gruble:


Det skal nok blive sjovt...det sker i baggården mellem 2 blokke, hvor mange har soveværelse ud til baggården. :D



Jeg har satset en tier med svigerdatteren om, hvilken beboer der først får nok af deres ævlen, råben og synge højt og siger noget til dem. :D


Hvem vandt?
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16282
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32519

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 16. maj 2018, 06:18

fisken80 skrev:
Hvem vandt?



Ingen af os :(
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pax Romana » 16. maj 2018, 07:11

At folk med store dyre biler, ofte har en aggressiv kørestil.
4
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23815
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 22067

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 16. maj 2018, 10:07

Lemonella skrev:Havde du nu trykket på linket og læst det, så kunne du have undgået at skulle spørge. :lol:

Nå nå! :genert:
Der stod jo, at artiklen var "låst, men overskriften sagde det hele". Så jeg regnede med at man skulle have login for at se det.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20578
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44122

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 16. maj 2018, 15:12

At der virkelig er noget der hedder en 'Fissemand'. Og det er ikke engang noget lummert. ;)

"Et neg, klædt på med jakke eller forklæde (sidstnævnte er en fissekone),"
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 17. maj 2018, 01:10

paint skrev:At der virkelig er noget der hedder en 'Fissemand'. Og det er ikke engang noget lummert. ;)

"Et neg, klædt på med jakke eller forklæde (sidstnævnte er en fissekone),"

Der er nok også mange, måske især unge, der vil undre sig over ordet "bøssemager", hvis de hørte det uden en forklaring :D

Jeg synes også at have hørt et andet ord for en mindre herretaske, med et kontroversielt navn, men jeg kan simpelthen ikke komme på ordet. Jeg husker det som værende "bøssetaske", men der kommer ikke rigtig nogle resultater frem der bekræfter det når jeg søger :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14930
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1189
Likede indlæg: 25143

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 17. maj 2018, 08:01

Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 17. maj 2018, 08:03

sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).

Det er Norges nationaldag i dag. Hvad det har med den afkørsel at gøre kan jeg dog ikke gætte :D
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf MilleMercy » 17. maj 2018, 08:03

sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).


Det er Norges nationaldag, den fejrer de meget. Også herboende i DK :)
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14930
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1189
Likede indlæg: 25143

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 17. maj 2018, 08:16

MilleMercy skrev:
sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).


Det er Norges nationaldag, den fejrer de meget. Også herboende i DK :)


kidkomb skrev:
sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).

Det er Norges nationaldag i dag. Hvad det har med den afkørsel at gøre kan jeg dog ikke gætte :D


Ja, det kunne godt være en forklaring. De har bare stået der hele ugen, men det kan selvfølgelig være, at de bare har været ude i god tid.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20578
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 44122

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 17. maj 2018, 08:23

At det argentinske foboldforbund, har lavet en ret udførlig 'scoreguide', til de argentinske spillere der skal deltage i VM i fodbold i Rusland, til sommer. Heri gives der gode råd til, hvordan man får en russisk kvinde på 'krogen'. En lidt speciel service til spillerne, ville jeg mene. Jeg troede de de kom for at spille fodbold, men det er åbenbart ikke det eneste der står på programmet. At spillerne også har fri, er mænd og selvfølgelig vil færdes ude i byen, er én ting . men en direkte guide med små fif til, hvad der giver pote hos russiske kvinder, er måske lige i overkanten? :gruble:
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7502
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 17. maj 2018, 08:28

Juki skrev:
paint skrev:At der virkelig er noget der hedder en 'Fissemand'. Og det er ikke engang noget lummert. ;)

"Et neg, klædt på med jakke eller forklæde (sidstnævnte er en fissekone),"

Der er nok også mange, måske især unge, der vil undre sig over ordet "bøssemager", hvis de hørte det uden en forklaring :D

Jeg synes også at have hørt et andet ord for en mindre herretaske, med et kontroversielt navn, men jeg kan simpelthen ikke komme på ordet. Jeg husker det som værende "bøssetaske", men der kommer ikke rigtig nogle resultater frem der bekræfter det når jeg søger :gruble:


Fanny bag? Mavetaske på engelsk. Det er det eneste jeg kan komme på :)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3097
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 436
Likede indlæg: 8108

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Charly » 17. maj 2018, 08:29

Moxy-lady skrev:
Juki skrev:
paint skrev:At der virkelig er noget der hedder en 'Fissemand'. Og det er ikke engang noget lummert. ;)

"Et neg, klædt på med jakke eller forklæde (sidstnævnte er en fissekone),"

Der er nok også mange, måske især unge, der vil undre sig over ordet "bøssemager", hvis de hørte det uden en forklaring :D

Jeg synes også at have hørt et andet ord for en mindre herretaske, med et kontroversielt navn, men jeg kan simpelthen ikke komme på ordet. Jeg husker det som værende "bøssetaske", men der kommer ikke rigtig nogle resultater frem der bekræfter det når jeg søger :gruble:


Fanny bag? Mavetaske på engelsk. Det er det eneste jeg kan komme på :)

Det hedder da en Fanny Pack?
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7502
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1768
Likede indlæg: 24586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 17. maj 2018, 08:32

Charly skrev:
Moxy-lady skrev:
Juki skrev:
paint skrev:At der virkelig er noget der hedder en 'Fissemand'. Og det er ikke engang noget lummert. ;)

"Et neg, klædt på med jakke eller forklæde (sidstnævnte er en fissekone),"

Der er nok også mange, måske især unge, der vil undre sig over ordet "bøssemager", hvis de hørte det uden en forklaring :D

Jeg synes også at have hørt et andet ord for en mindre herretaske, med et kontroversielt navn, men jeg kan simpelthen ikke komme på ordet. Jeg husker det som værende "bøssetaske", men der kommer ikke rigtig nogle resultater frem der bekræfter det når jeg søger :gruble:


Fanny bag? Mavetaske på engelsk. Det er det eneste jeg kan komme på :)

Det hedder da en Fanny Pack?


Det har du da ret i :lol:
0
My world 12-10-18 :lun:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Slettet bruger » 17. maj 2018, 08:35

sigge skrev:
MilleMercy skrev:
sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).


Det er Norges nationaldag, den fejrer de meget. Også herboende i DK :)


kidkomb skrev:
sigge skrev:Hvorfor nogen har sat 4 små norske flag ved afkørsel 56 på E45 (sydgående).

Det er Norges nationaldag i dag. Hvad det har med den afkørsel at gøre kan jeg dog ikke gætte :D


Ja, det kunne godt være en forklaring. De har bare stået der hele ugen, men det kan selvfølgelig være, at de bare har været ude i god tid.


Der kører mange nordmænd på gennemfart til Europa på E45, og der er en benzintank og Burger King ved afkørsel 56, så jeg gætter på at det bare er nordmænd på vej på ferie et sted i Europa der har holdt pause for at tanke benzin og spise en Whopper.
1

Tilbage til "Generelt"