Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 20. jan 2018, 19:07

Pityt skrev:
fisken80 skrev:
Pityt skrev:Den ældre dame foran mig i køen i Kvickly, hvis samlede indkøb bestod af 6 poser isterninger, 2 pakker stegte fiskefileter og et skaft til en kost/gulvskrubbe :gruble:


Det kunne nemt ha været mig. Bortset fra alderen. Jeg har ofte lige nogle få ting jeg skal købe, og det stritter tit i mange retninger.

Det kan mine indkøb såmænd også sagtens. Jeg tænkte bare “fest” på grund af mængden af isterninger og kunne ikke helt få de andre ting til at “passe ind”.
Måske burde jeg snarere undre mig over hvad jeg undres over :gruble:


Det er da til en fest.
Isterningerne er til drinks. Fiskefileter er til fælles tag-selv bord. Og kosteskaftet er til når der skal danses limbo.
12
Klimatosse
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. jan 2018, 19:21

Hvordan dælen en episode af Rita, hvor et barns mor rejser til Afghanistan med bamsen og alle lærer hvad moren er, får mig til at tude. Helt ærligt, hvordan? :nerve:
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 20. jan 2018, 19:34

Anne Droid skrev:
Pityt skrev:
fisken80 skrev:
Pityt skrev:Den ældre dame foran mig i køen i Kvickly, hvis samlede indkøb bestod af 6 poser isterninger, 2 pakker stegte fiskefileter og et skaft til en kost/gulvskrubbe :gruble:


Det kunne nemt ha været mig. Bortset fra alderen. Jeg har ofte lige nogle få ting jeg skal købe, og det stritter tit i mange retninger.

Det kan mine indkøb såmænd også sagtens. Jeg tænkte bare “fest” på grund af mængden af isterninger og kunne ikke helt få de andre ting til at “passe ind”.
Måske burde jeg snarere undre mig over hvad jeg undres over :gruble:


Det er da til en fest.
Isterningerne er til drinks. Fiskefileter er til fælles tag-selv bord. Og kosteskaftet er til når der skal danses limbo.

Din teori om hvad kosteskaftet skulle bruges til, er pænere end det jeg tænkte :blush: :-D
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 20. jan 2018, 19:46

Pityt skrev:
Anne Droid skrev:
Pityt skrev:
fisken80 skrev:
Pityt skrev:Den ældre dame foran mig i køen i Kvickly, hvis samlede indkøb bestod af 6 poser isterninger, 2 pakker stegte fiskefileter og et skaft til en kost/gulvskrubbe :gruble:


Det kunne nemt ha været mig. Bortset fra alderen. Jeg har ofte lige nogle få ting jeg skal købe, og det stritter tit i mange retninger.

Det kan mine indkøb såmænd også sagtens. Jeg tænkte bare “fest” på grund af mængden af isterninger og kunne ikke helt få de andre ting til at “passe ind”.
Måske burde jeg snarere undre mig over hvad jeg undres over :gruble:


Det er da til en fest.
Isterningerne er til drinks. Fiskefileter er til fælles tag-selv bord. Og kosteskaftet er til når der skal danses limbo.

Din teori om hvad kosteskaftet skulle bruges til, er pænere end det jeg tænkte :blush: :-D

Udelukker det ene det andet? :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 20. jan 2018, 20:24

Juki skrev:
Pityt skrev:
Anne Droid skrev:
Pityt skrev:
fisken80 skrev:
Pityt skrev:Den ældre dame foran mig i køen i Kvickly, hvis samlede indkøb bestod af 6 poser isterninger, 2 pakker stegte fiskefileter og et skaft til en kost/gulvskrubbe :gruble:


Det kunne nemt ha været mig. Bortset fra alderen. Jeg har ofte lige nogle få ting jeg skal købe, og det stritter tit i mange retninger.

Det kan mine indkøb såmænd også sagtens. Jeg tænkte bare “fest” på grund af mængden af isterninger og kunne ikke helt få de andre ting til at “passe ind”.
Måske burde jeg snarere undre mig over hvad jeg undres over :gruble:


Det er da til en fest.
Isterningerne er til drinks. Fiskefileter er til fælles tag-selv bord. Og kosteskaftet er til når der skal danses limbo.

Din teori om hvad kosteskaftet skulle bruges til, er pænere end det jeg tænkte :blush: :-D

Udelukker det ene det andet? :-D

Nej, det gør det ikke. Og hvis man har danset limbo, er man sikkert varmet godt op i musklerne :lol:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 20. jan 2018, 20:34

Hvor mange der ser andre købe et kosteskaft og tænker at det skal bruges til andet end... kosteskaft :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 20. jan 2018, 21:10

En bilist, som i dag lavede en uvending i et sving med fuldt optrukne streger. Mindre end 200 meter længere fremme kunne bilisten vende helt lovligt og uden at være til fare.

Hva´ fanden sker der for sådan en tumpe.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pityt » 20. jan 2018, 21:17

kidkomb skrev:Hvor mange der ser andre købe et kosteskaft og tænker at det skal bruges til andet end... kosteskaft :lol:

Jamen... :genert: Det var jo fordi..de andre varer...og min fantasi stak lidt af, okay? :blush:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ficus » 20. jan 2018, 23:52

At Kim K og Kanye navngiver deres datter Chicago er en ting, men at det åbenbart skal udtales Shy-cargo..... :gruble: :gruble:

Nu er jeg nødt til at se deres program, så jeg kan høre om det virkelig kan passe. I det mindste er der nogen der mener at Shy udtalen kun bliver som kælenavn og ikke noget cargo. Ellers er det da virkelig mystisk
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 21. jan 2018, 00:19

Ficus skrev:At Kim K og Kanye navngiver deres datter Chicago er en ting, men at det åbenbart skal udtales Shy-cargo..... :gruble: :gruble:

Nu er jeg nødt til at se deres program, så jeg kan høre om det virkelig kan passe. I det mindste er der nogen der mener at Shy udtalen kun bliver som kælenavn og ikke noget cargo. Ellers er det da virkelig mystisk

Meget mystisk!

Det er ligesom hende fra De Unge Mødre hvis søns navn staves Jean, men det udtales noget nærmere Djii-an :stoned:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 21. jan 2018, 04:14

At der rent faktisk findes mennesker som ham her. Jonny Kim, astronaut-aspirant.

"Summary

Dr. Jonny Kim has been selected by NASA to join the 2017 Astronaut Candidate Class. He will report for duty in August 2017. The California native trained and operated as a Navy SEAL, completing more than 100 combat operations and earning a Silver Star and Bronze Star with Combat “V”. Afterward, he went on to complete a degree in Mathematics at the University of San Diego and a Doctorate of Medicine at Harvard Medical School."

Navy SEAL, læge og astronaut! Og han er kun 33...
5
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 21. jan 2018, 04:23

ExCoastal skrev:At der rent faktisk findes mennesker som ham her. Jonny Kim, astronaut-aspirant.

"Summary

Dr. Jonny Kim has been selected by NASA to join the 2017 Astronaut Candidate Class. He will report for duty in August 2017. The California native trained and operated as a Navy SEAL, completing more than 100 combat operations and earning a Silver Star and Bronze Star with Combat “V”. Afterward, he went on to complete a degree in Mathematics at the University of San Diego and a Doctorate of Medicine at Harvard Medical School."

Navy SEAL, læge og astronaut! Og han er kun 33...

Imponerende CV! Det er da vist alligevel de færreste der kan hamle op med det på et helt liv :D

Gad vide hvad han ellers har af drømme og ambitioner for fremtiden og resten af sit liv :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 21. jan 2018, 07:49

Om der er nogen der sender vigtige papirer med postnord. Jeg selv valgte at køre turen til Randers for at aflevere mit brev, for at være helt sikker på det nåede frem, jeg turde ikke lade det komme an på postnord.
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mani » 21. jan 2018, 08:03

cola skrev:Om der er nogen der sender vigtige papirer med postnord. Jeg selv valgte at køre turen til Randers for at aflevere mit brev, for at være helt sikker på det nåede frem, jeg turde ikke lade det komme an på postnord.

Tjo - nogen gange er det ikke så let. Jeg skulle f.eks. have et brev til Sakskøbing og det er en længere tur fra Midtjylland.
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ficus » 21. jan 2018, 08:26

No1 skrev:
Ficus skrev:At Kim K og Kanye navngiver deres datter Chicago er en ting, men at det åbenbart skal udtales Shy-cargo..... :gruble: :gruble:

Nu er jeg nødt til at se deres program, så jeg kan høre om det virkelig kan passe. I det mindste er der nogen der mener at Shy udtalen kun bliver som kælenavn og ikke noget cargo. Ellers er det da virkelig mystisk



Plejer man ikke at henvise Chicago til Chi-town/chi-City, hvori “chi” udtales som Shy. :gruble: Jeg tænker, at det er der det kommer fra.


Jo. Det er byens kælenavn. Men shy-cargo lyder virkerlig dumt, hvis de ikke bare nøjes med Shy
0

Tilbage til "Generelt"