Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 23. okt 2018, 18:38

Fyrst Eberhard skrev:
Ado skrev:Hvorfor jeg altid får tyndskid når jeg får menstruation.

TMI!

Så så ... :lol: Det er da bare ligesom en bøvs- Bare den anden vej.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 23. okt 2018, 18:58

:-D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 23. okt 2018, 19:49

Fyrst Eberhard skrev:
Ado skrev:Hvorfor jeg altid får tyndskid når jeg får menstruation.

TMI!

Så glæd dig over de manglende billeder.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26584

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Santa » 23. okt 2018, 19:52

Ado skrev:Hvorfor jeg altid får tyndskid når jeg får menstruation.

Og hovedpine og hård mave.
Og enormt mange prutter.
Og ømme bryster.
Det er bare så skide sexet. :nerve:
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 23. okt 2018, 20:24

At SÅ mange voksne mennesker ikke er i stand til at holde sig i de godt 2 timer, en biograffilm varer.
Jeg har været inde at se Journal 64 her til aften, og der var et værre renderi under det meste af filmen. Når jeg betaler 100 kr. for en biografbillet, vil jeg da ikke gå glip af et eneste minut, så kan jeg godt finde ud af at tisse af inden filmen og så ellers holde mig.
3
You can't spell awesome without me.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 24. okt 2018, 05:58

Santa skrev:
Ado skrev:Hvorfor jeg altid får tyndskid når jeg får menstruation.

Og hovedpine og hård mave.
Og enormt mange prutter.
Og ømme bryster.
Det er bare så skide sexet. :nerve:

Det er på de tidspunkter jeg siger til manden om han ikke lige kan holde dem, det virker faktisk på at de ikke er ømme, selvfølgelig skal han ikke klemme dem, bare lige, som en bh. Prøv det. Advarsel: Der kan ske uforudsete tænding af det mandlige køn ved denne øvelse.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 24. okt 2018, 05:59

sigge skrev:At SÅ mange voksne mennesker ikke er i stand til at holde sig i de godt 2 timer, en biograffilm varer.
Jeg har været inde at se Journal 64 her til aften, og der var et værre renderi under det meste af filmen. Når jeg betaler 100 kr. for en biografbillet, vil jeg da ikke gå glip af et eneste minut, så kan jeg godt finde ud af at tisse af inden filmen og så ellers holde mig.

Jeg kalder dem tissegod, hvis jeg kan holde mig hele vejen igennem en film, for hvis jeg keder mig, så skal jeg tisse.
1
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DenBruneMunk » 24. okt 2018, 06:06

At DR ikke gør der journalistiske arbejde en smule bedre end dette

https://www.dr.dk/nyheder/viden/klima/f ... ker-opsigt

De kører historien op, som var det fake news og gerne viser tweets omkring det men havde de vist billeder fra flickr og de videor der, så ville man nok ikke tro eller skrive så fantasifulde historier og historien ville ikke være fake eller mistake der.

Det er nok meget godt der ryddes op i DR, for de er nok lidt for dårlige til deres arbejde når de står på egne ben og skal lægge det op, bare fordi de andre gør, behøver man ikke gøre det lige så dårligt.

Her er flickr serien af samme billeder og bedre: https://www.flickr.com/photos/nasa_ice/ ... 529624721/
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43829

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 24. okt 2018, 11:21

Mordet på journalisten (Khasoggi) på det saudiske konsulat i Istanbul. Magen til, helt igennem amatøragtig likvidering, skal man vist (heldigvis) lede længe efter.
En gade plastret til med overvågningskameraer, hvor man helt tydeligt kan se hvem der går ind, og evt. ikke kommer ud igen. En chartret privatfly, med 15 saudiske sikkerhedsfolk incl. en retspatolog. En latterlig stand-in, iført den dræbtes tøj og briller, gående demonstrativt rundt i byen og se på seværdigheder.

Hvordan i himlens navn, havde de forestillet sig at ville slippe ubemærket fra den (bestialske) likvidering?
9
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 24. okt 2018, 13:49

At hende her skulle være sjov. Veganerne griner af hende og kalder hende sjov, fucking sjov, genial og så videre. Altså hvad? Hun er jo ikke en skid sjov.
Ja, humor har mange vinkler, jeg ved det. Men hold nu kæft, hvor er hun belastende. Jeg kan simpelthen ikke se satiren? Akkurat ligesom veganerne er trætte af dem der brøler "Uhmmnommenom BACON!", så er dette jo akkurat det samme.


4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 24. okt 2018, 14:41

Ado skrev:At hende her skulle være sjov. Veganerne griner af hende og kalder hende sjov, fucking sjov, genial og så videre. Altså hvad? Hun er jo ikke en skid sjov.
Ja, humor har mange vinkler, jeg ved det. Men hold nu kæft, hvor er hun belastende. Jeg kan simpelthen ikke se satiren? Akkurat ligesom veganerne er trætte af dem der brøler "Uhmmnommenom BACON!", så er dette jo akkurat det samme.



:nerve: :nerve:

Satire? Er det ikke bare en kvinde der har lyst til at råbe sine holdninger med den mest skingre stemme hun overhovedet kunne finde frem til lejligheden?
5
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 24. okt 2018, 15:15

LadyFox skrev:
Ado skrev:At hende her skulle være sjov. Veganerne griner af hende og kalder hende sjov, fucking sjov, genial og så videre. Altså hvad? Hun er jo ikke en skid sjov.
Ja, humor har mange vinkler, jeg ved det. Men hold nu kæft, hvor er hun belastende. Jeg kan simpelthen ikke se satiren? Akkurat ligesom veganerne er trætte af dem der brøler "Uhmmnommenom BACON!", så er dette jo akkurat det samme.



:nerve: :nerve:

Satire? Er det ikke bare en kvinde der har lyst til at råbe sine holdninger med den mest skingre stemme hun overhovedet kunne finde frem til lejligheden?

Jo. Men ifølge hendes fans på Facebook er hun omtrent samtlige positive tillægsord og synonymer for sjov og dejlig. :wacko:
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tilly » 24. okt 2018, 16:30

Det undrer mig at nogle mennesker tilsyneladende tror at de får betaling for at møde op med deres børn til et åben casting event :skeptisk:
1
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muspel » 24. okt 2018, 21:53

Fyrst Eberhard skrev:Hvad er det med Cocio? Den forsvinder jo bare, når den rammer munden. En halv liter er væk på to slurke.

Æblemost kan lidt af det samme, men er dog ikke i nærheden af Cocio i sit forsvindingsnummer.

De er drikkevarernes David Copperfield.


Jeg har engang deltaget i en konkurrence, hvor en del af det var at vælge en drikkevare - og bunde den, før man måtte fortsætte. Jeg valgte Cocio. 20 gange hurtigere end cola zero. Det ER magi.
5
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 25. okt 2018, 04:23

Jeg undrer mig tilstadighed over alle de mennesker der kan drikke en cocio hurtigt, jeg forsøger stadig, men det går bare ikke, jeg kan sagtens have en halv flaske tilbage når jeg har spist den mad, der fulgte med.
Ja jeg elsker cocio, men jeg er bare ikke en med åben hals.
0

Tilbage til "Generelt"