Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 348
Likede indlæg: 7457

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 17. okt 2017, 19:15

Mongolian barbecue med pesto og barbecuesovs men ingen karrysovs. :forvirret:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 17786

Indlægaf LadyFox » 17. okt 2017, 19:24

Hvor alle mine teskeer er blevet af? :gruble:
0
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 313
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10305

Indlægaf Hunkat » 17. okt 2017, 19:29

Denlilleglademy skrev:Det her billede. Dels er det hverken nyt eller genialt, eller endsige sjovt og da slet ikke kreativt. I min optik er det bare tacky og prollet. Det er også virkelig usjovt at han har minions boxers på.

Takket være det par som fik tager sådan et 'blow-job' billede på Rhodos har øen nu bestemt at alle udenlandske brylluper er aflyst på ubestemt tid. Flot. God klaret.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 406
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 5915

Indlægaf Studsgaard » 17. okt 2017, 19:49

LadyFox skrev:Hvor alle mine teskeer er blevet af? :gruble:

De bliver opslugt i et mystisk ukendt rum, samme sted hvor de enlige strømper forsvinder hen.

Alternativ så her jeg også en teori om, at hjemme hos os, så kommer der langt flere skeer og små gafler, afsted med i børnenes madpakker, end der kommer med retur.
0
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 17. okt 2017, 19:51

Studsgaard skrev:
LadyFox skrev:Hvor alle mine teskeer er blevet af? :gruble:

De bliver opslugt i et mystisk ukendt rum, samme sted hvor de enlige strømper forsvinder hen.

Alternativ så her jeg også en teori om, at hjemme hos os, så kommer der langt flere skeer og små gafler, afsted med i børnenes madpakker, end der kommer med retur.

Men... jeg bor på 48 kvm, og har aldrig mit service med ud af hjemme, hvordan kan halvdelen af mine teskeer så mangle... det giver inden mening :forvirret:
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 246
Likede indlæg: 4382

Indlægaf Mangoness » 17. okt 2017, 20:01

LadyFox skrev:Men... jeg bor på 48 kvm, og har aldrig mit service med ud af hjemme, hvordan kan halvdelen af mine teskeer så mangle... det giver inden mening :forvirret:

Der er kun en forklaring: Nisser! De samler bestik ind, så de er klar, når du sætter risengrød op på loftet! :-D

..eller teske-spisende/samlende katte og/eller fugle som hopper ind ad vinduet :genert:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 17. okt 2017, 20:03

Mangoness skrev:
LadyFox skrev:Men... jeg bor på 48 kvm, og har aldrig mit service med ud af hjemme, hvordan kan halvdelen af mine teskeer så mangle... det giver inden mening :forvirret:

Der er kun en forklaring: Nisser! De samler bestik ind, så de er klar, når du sætter risengrød op på loftet! :-D

..eller teske-spisende/samlende katte og/eller fugle som hopper ind ad vinduet :genert:

Dvs. Når julen er ovre bliver jeg nødt til at spise med fingrende?
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2010
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 19444

Indlægaf kidkomb » 17. okt 2017, 21:51

Folk der ikke blinker, når de skal ud af en rundkørsel.
4
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2010
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 19444

Indlægaf kidkomb » 17. okt 2017, 21:52

Og børnefamilier i skoleferier.
De er altid, uden undtagelse, langt mere sure i ferier.
Det er som om de ikke kan orke at være for meget sammen med deres børn.
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 687
Likede indlæg: 13184

Indlægaf Juki » 17. okt 2017, 22:47

Lisma skrev:Hvis nu man sender et billede med Snapchat- er det så for evigt tilgængeligt i samtalen, medmindre man tidsindstiller det først? :genert: *Første gang på Snappen.

Hvis det er i en chatsamtale kan det vist kun ses én gang, men er til gengæld ikke tidsbegrænset.

Hvis man skal have mulighed for at se billedet flere gange, og muligvis også i "uendelig" tid imens det er åbnet, så mener jeg det skal deles som/i historie. De billeder der deles på den måde er tilgængeligt i 24 timer.
0
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 727
Likede indlæg: 10305

Indlægaf dgd2007 » 18. okt 2017, 02:55

Studsgaard skrev:[...]

Altså grundlæggende det omvendte af kuglepennene på kontoret ... :gruble:
1
Brugeravatar
Ellin
Kort karma: 149
Geografisk sted: Den nordlige halvkugle
Likede indlæg: 2353

Indlægaf Ellin » 18. okt 2017, 04:04

:panik:
Lisma skrev:
Juki skrev:
Lisma skrev:Hvis nu man sender et billede med Snapchat- er det så for evigt tilgængeligt i samtalen, medmindre man tidsindstiller det først? :genert: *Første gang på Snappen.

Hvis det er i en chatsamtale kan det vist kun ses én gang, men er til gengæld ikke tidsbegrænset.

Hvis man skal have mulighed for at se billedet flere gange, og muligvis også i "uendelig" tid imens det er åbnet, så mener jeg det skal deles som/i historie. De billeder der deles på den måde er tilgængeligt i 24 timer.

Det er i en chatbesked, men den forsvinder ligesom ikke... Ikke hos mig i hvert fald. Jeg har glemt at sætte timer på det. Men jeg fatter virkelig heller ikke en bjælde af det.

Det plejer at forsvinde når modtager svarer/har svaret, mener jeg. Det plejer i hvert fald at forsvinde. :)
0
:ninja:
cola
Kort karma: 48
Likede indlæg: 982

Indlægaf cola » 18. okt 2017, 04:17

Hvor tiden er blevet af, der er lige gået 4 år... og jeg ved ikke helt hvor de er blevet af.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 595
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 8453

Indlægaf Delfin » 18. okt 2017, 04:38

At journalisten mener, at det er nødvendigt at oversætte (sent, red)

Unavngivet.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 246
Likede indlæg: 4382

Indlægaf Mangoness » 18. okt 2017, 04:42

Lisma skrev:Det er i en chatbesked, men den forsvinder ligesom ikke... Ikke hos mig i hvert fald. Jeg har glemt at sætte timer på det. Men jeg fatter virkelig heller ikke en bjælde af det.

Hvis du går ind i chatten og holder fingeren nede på billedet, så kan man komme til at "gemme" billedet, så det ikke forsvinder i chatten. Hvis man holder fingeren nede på billedet igen, så kan der komme til at stå "ikke gemt", og så skulle det gerne forsvinde.

Jeg ved dog ikke, om det er det, der er sket hos dig :)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"