Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 26. jan 2018, 18:02

Hvorfor jeg pludselig synes at Sidney Lee virker som en man kunne få en ganske sjov date med og som er en af mest farverige/ikke kedelige personer i de gamle sæsoner af Singleliv :gruble:

Det er ikke fordi han som sådan er min type eller en jeg umiddelbart ville opsøge, men han tager egentlig mange ting meget afslappet, er ligeglad med andres mening og ikke mindst har han ikke en lang liste med ligegyldige ting og krav til en date eller kommende kæreste, som mange af de andre, der tit virker til ikke selv at have noget at byde på, fordi det drukner i deres fokus på at en kæreste skal være og gøre sådan og sådan :wacko:

At opmærksomheden senere steg ham til hovedet og han blev fucked er så noget andet.. :-D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 26. jan 2018, 19:29

Spjaerten skrev:Hvem der (udover mig ved en fejl) køber multifrugtjuice :s - burde sendes et helt andet sted hen i køledisken end appelsinjuicen.

Badr - det smager bare af sur ananas og billige Æbler.


Mig, jeg elsker det.
7
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Santa » 26. jan 2018, 20:20

NejJegErIkkeAsiat skrev:At jeg pludselig synes ham Rane Willerslev er en ret cool person. Jeg er ellers typen der aldrig interesserer mig for f.eks. portrætter eller selvbiografier, fordi kendte mennesker sjældent er særlig interessante.
Men da jeg tilfældigt faldt over programmet Ranes Museum i går, så virkede han faktisk utroligt sympatisk og menneskelig. Og hans job virker sgu ret cool :D

Rane er vildt cool!
Vi har aftalt at han er på min "må godt" liste her.....kæresten var flad af grin, han kan vist ikke se det charmerende i Rane.
Anyways, nogen der vil med på National museet? :savl:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 26. jan 2018, 23:10

Jeg undrer mig over hvad der er mest fascinerende ved den her form for dans og musik.

Det kræver selvfølgelig en sindssygt god kondition og koordinationsevne, og det ser da ganske smart ud når det er en samlet flok der danser det synkront, men hvad vildere nærmest er er hvordan man kan holde ud til at høre på den type musik i længere tid af gangen :gruble: Det er jo umuligt at abstrahere fra bassen osv. Jeg synes det føles vildt ubehageligt, og jeg har endda kun hørt korte klip med det med lav lyd.

I mine ører lyder det ganske skrækkeligt, som et miskmask af for mange lyde og temposkift :gammel: Så vil jeg alligevel hellere høre Carpark North eller Lars Lilholt..

2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 27. jan 2018, 22:43

Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.

Er det ikke ligeså meget at man har mulighed for at udskyde betalingen i 14 dage eller til d. 1. fx? :gruble:

Men ellers lyder det lidt sært at skulle afdrage på en pizza over flere måneder :stoned:

Jeg har benyttet mig af det der med at udskyde betalingen en gang eller to i "akutte" situationer. Den ene gang var fordi der var gået kuk i en eller anden betaling, hvor der ved en fejl var hævet penge. Og da jeg ikke kan hæve over med mit kort og at det derudover reserverer beløb i op til en måned før det bliver frigivet var jeg kommet lidt i klemme, da banken havde lukket på et tidspunkt. I den situation var jeg ret glad for muligheden med at udskyde betalingen.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 28. jan 2018, 00:40

Smiling_Goat skrev:
Juki skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.

Er det ikke ligeså meget at man har mulighed for at udskyde betalingen i 14 dage eller til d. 1. fx? :gruble:

Men ellers lyder det lidt sært at skulle afdrage på en pizza over flere måneder :stoned:

Jeg har benyttet mig af det der med at udskyde betalingen en gang eller to i "akutte" situationer. Den ene gang var fordi der var gået kuk i en eller anden betaling, hvor der ved en fejl var hævet penge. Og da jeg ikke kan hæve over med mit kort og at det derudover reserverer beløb i op til en måned før det bliver frigivet var jeg kommet lidt i klemme, da banken havde lukket på et tidspunkt. I den situation var jeg ret glad for muligheden med at udskyde betalingen.


Jeg synes, der plejer at stå noget ala: "afdrag med 8 kr om måneden" eller sådan noget

Okay, det lyder som en sær mulighed :gruble: Især hvis man ender med at betale det samme i renter og gebyrer som det lånte beløb..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 28. jan 2018, 06:07

Smiling_Goat skrev:[...] pizza på afbetaling [...]

:genert: :(
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 28. jan 2018, 07:41

Jeg elsker store højtalere og jeg elsker allermest god lyd :love:
Og multifrugtjuice :-D
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 28. jan 2018, 09:04

kidkomb skrev:Jeg elsker store højtalere og jeg elsker allermest god lyd :love:
Og multifrugtjuice :-D


Det er den eneste juice, jeg ikke får hovedpine af, så ja tak herfra :gogo:
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Straniera » 28. jan 2018, 09:13

Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.


Dem, der deltager i Luksusfælden, vil jeg umiddelbart tro :genert:
3
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Yossarian » 28. jan 2018, 10:31

Snøfler med chili- og lakridssmag.
4
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Straniera » 28. jan 2018, 11:28

Smiling_Goat skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.


Dem, der deltager i Luksusfælden, vil jeg umiddelbart tro :genert:


Ja, man kan næsten høre eksperterne for sig. Jeg tror muligvis, deres hoveder ville eksplodere af harme og vantro


"I to har i år købt pizzaer på afbetaling for 400.000 kr. For at I kan forstå det tal, vil vi nu vise jer et rum med 7.000 pizzaer, så I kan se, hvad I har gjort"
16
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 28. jan 2018, 12:38

Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.


Dem, der deltager i Luksusfælden, vil jeg umiddelbart tro :genert:


Ja, man kan næsten høre eksperterne for sig. Jeg tror muligvis, deres hoveder ville eksplodere af harme og vantro


"I to har i år købt pizzaer på afbetaling for 400.000 kr. For at I kan forstå det tal, vil vi nu vise jer et rum med 7.000 pizzaer, så I kan se, hvad I har gjort"


:lol:

Det minder mig om den yngre fyr, som havde taget permanent ophold på sin kammerats sofa efter et brud med en kæreste. Han skulle selvfølgelig lære at spare, men da eksperterne besøgte ham en måned efter, havde han købt ikke færre end 24 pizzaer!
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Straniera » 28. jan 2018, 13:07

Fillie skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.


Dem, der deltager i Luksusfælden, vil jeg umiddelbart tro :genert:


Ja, man kan næsten høre eksperterne for sig. Jeg tror muligvis, deres hoveder ville eksplodere af harme og vantro


"I to har i år købt pizzaer på afbetaling for 400.000 kr. For at I kan forstå det tal, vil vi nu vise jer et rum med 7.000 pizzaer, så I kan se, hvad I har gjort"


:lol:

Det minder mig om den yngre fyr, som havde taget permanent ophold på sin kammerats sofa efter et brud med en kæreste. Han skulle selvfølgelig lære at spare, men da eksperterne besøgte ham en måned efter, havde han købt ikke færre end 24 pizzaer!


:lol: Gad vide, hvad han har fået at spise de sidste seks-syv dag i den måned? :-D
3
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 28. jan 2018, 13:08

Straniera skrev:
Fillie skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:
Straniera skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor der er mulighed for afdragsordning på junkfood fra justeat. Det fatter jeg ikke, og hvem tænker, at det er en genial ide at købe en pizza på afbetaling?

Hvis man ikke har råd til at betale 100 kr. For et måltid lige nu, har man nok bare ikke råd til det. Færdig.


Dem, der deltager i Luksusfælden, vil jeg umiddelbart tro :genert:


Ja, man kan næsten høre eksperterne for sig. Jeg tror muligvis, deres hoveder ville eksplodere af harme og vantro


"I to har i år købt pizzaer på afbetaling for 400.000 kr. For at I kan forstå det tal, vil vi nu vise jer et rum med 7.000 pizzaer, så I kan se, hvad I har gjort"


:lol:

Det minder mig om den yngre fyr, som havde taget permanent ophold på sin kammerats sofa efter et brud med en kæreste. Han skulle selvfølgelig lære at spare, men da eksperterne besøgte ham en måned efter, havde han købt ikke færre end 24 pizzaer!


:lol: Gad vide, hvad han har fået at spise de sidste seks-syv dag i den måned? :-D


Rester! :lol:
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Generelt"