Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Spjaerten » 4. apr 2018, 21:19

28-årig mand der er blevet skilt (artikel på BT - Thomas Ernst) udtaler; har mistet mit livs kærlighed. Argh vel.... stor kærlighed, men unge knøs det er nok ikke dit livs!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. apr 2018, 09:19

At de damer som er med i de forskellige realityprogrammer som f.eks. "Real Housewives of... XYZ" gider at have så mange bittesmå hunde altid, for de tisser og skider KONSTANT indendørs på damernes fine tæpper og trægulve. Seriøst. De render hele tiden og samler små lorte op med servietter og skælder hundene ud.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. apr 2018, 19:07

Hvem der laver de der gender surprises for par hvor forældrene ikke engang ved hvad de venter sig :gruble:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 22:17

På den ene side er jeg virkelig ligeglad, på den anden er jeg nysgerrig efter hvad han kan have på hjerte der har gjort det til et tema eller en artikel. Primært fordi der ikke står noget om om det er hans egen penis det drejer sig om eller hvad han konkret har erfaring med. Samtidig er det fra Ekstra Bladet så det er nok dumt at forvente for meget, men hvis nu..! :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 6. apr 2018, 22:30

Jeg har vundet tre bøger i en Facebook-konkurrence.
De ville blive afsendt fra de respektive forlag, men jeg har kun modtaget de to.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 7. apr 2018, 06:47

Om nogen ser det det Nipskanalen.

Kan ikke få mig selv til at klikke på deres videoer.
0
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 7. apr 2018, 07:39

At ABC genopliver American Idol, det har allerede kørt sit løb på FOX i 15 år. Men Simon Fuller griner sikkert hele vejen til banken.

Hvor mange får rigtigt success efter de shows? Med American Idol er der ganske få, når man tænker på alle de år, det har kørt over skærmen. Kelley Clarkson, Carrie Underwood, Jennifer Hudson og Adam Lambert. Hos America's Got Talent ser det endnu værre ud, her er det kun den syngende bugtaler Terry Fator, der har massiv succes, han fik en $100 millioner kontrakt i Las Vegas efter at have vundet. Ingen store vindere hos X Factor heller... Selvom Alex og Sierra vandt X Factor med deres quirky og smukke sange, så har vi intet hørt siden.

1
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 7. apr 2018, 07:48

Dobbeltposted
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 7. apr 2018, 09:09

Tænk engang, at man selv har gået på KU, og så ved man ikke at de har gamle fangekældre som blev brugt i 1700-tallet.

"Universitetet havde indtil 1770 sin egen jurisdiktion. Konsistorium fungerede som domstol for de studerende, der kom i konflikt med myndighederne. Frem til efter 1700 - den sidste dom på ophold i fangekælderen vi kender, er fra 1712 - var et typisk sanktionsmiddel et ophold i kælderen på vand og brød, rent bogstaveligt. Opholdets længde varierede: et par dage, en eller flere uger, eller indtil Konstitorium fandt, at studenten havde siddet længe nok. Indsatte har fordrevet tiden med at skrive deres navne i væggen. Ifølge domsprotokollerne var gadeuorden i drukken tilstand, for voldsom mishandling af russerne, klager over kommunitetsbespisningen typiske forseelser."

Hvad ligner det også at mishandle nye studerende, og ydermere have den frækhed at klage over maden. :sur:


Billede

Billede
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 7. apr 2018, 09:33

paint skrev:Tænk engang, at man selv har gået på KU, og så ved man ikke at de har gamle fangekældre som blev brugt i 1700-tallet.

"Universitetet havde indtil 1770 sin egen jurisdiktion. Konsistorium fungerede som domstol for de studerende, der kom i konflikt med myndighederne. Frem til efter 1700 - den sidste dom på ophold i fangekælderen vi kender, er fra 1712 - var et typisk sanktionsmiddel et ophold i kælderen på vand og brød, rent bogstaveligt. Opholdets længde varierede: et par dage, en eller flere uger, eller indtil Konstitorium fandt, at studenten havde siddet længe nok. Indsatte har fordrevet tiden med at skrive deres navne i væggen. Ifølge domsprotokollerne var gadeuorden i drukken tilstand, for voldsom mishandling af russerne, klager over kommunitetsbespisningen typiske forseelser."

Hvad ligner det også at mishandle nye studerende, og ydermere have den frækhed at klage over maden. :sur:


Billede

Billede

Jeg bider mærker i ordet “for”. Mishandling af russere var åbenbart ok, men bare den ikke var alt for voldsom :forvirret2:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43963

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 7. apr 2018, 09:48

Daine skrev:
paint skrev:Tænk engang, at man selv har gået på KU, og så ved man ikke at de har gamle fangekældre som blev brugt i 1700-tallet.

"Universitetet havde indtil 1770 sin egen jurisdiktion. Konsistorium fungerede som domstol for de studerende, der kom i konflikt med myndighederne. Frem til efter 1700 - den sidste dom på ophold i fangekælderen vi kender, er fra 1712 - var et typisk sanktionsmiddel et ophold i kælderen på vand og brød, rent bogstaveligt. Opholdets længde varierede: et par dage, en eller flere uger, eller indtil Konstitorium fandt, at studenten havde siddet længe nok. Indsatte har fordrevet tiden med at skrive deres navne i væggen. Ifølge domsprotokollerne var gadeuorden i drukken tilstand, for voldsom mishandling af russerne, klager over kommunitetsbespisningen typiske forseelser."

Hvad ligner det også at mishandle nye studerende, og ydermere have den frækhed at klage over maden. :sur:


Jeg bider mærker i ordet “for”. Mishandling af russere var åbenbart ok, men bare den ikke var alt for voldsom :forvirret2:


En lille smule mishandling af nye studerende, er altid ok :-D
Senest rettet af paint 7. apr 2018, 09:53, rettet i alt 1 gang.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Hunkat » 7. apr 2018, 09:50

Immatrikulation, indskrivning af en person ved et universitet eller anden højere læreanstalt. I ældre tid betød immatrikulationen, at den pågældende forlod det almindelige samfund og efter at have gennemgået forskellige ritualer blev akademisk borger, dvs. omfattet af det akademiske samfund


Som selvstændigt 'samfund' i samfundet var det Universitets ret og pligt at straffe studerende som ikke overholdt reglerne. Immatrikulering gav også ret til at bære sabel, modsat almindelige borger som kun blev bevæbnet i krigstid. Studenterkorpset stillede da også op ved belejringen af København (og blev hakket i småstykker fordi de sjovt nok havde nul soldatertræning...)
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24905

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 8. apr 2018, 14:29

Mig selv. Hver gang jeg læser herinde, at nogen skal have hotdogs til aftensmad, tænker jeg: “Årh, hotdogs! Det vil jeg også have, hvorfor får jeg aldrig det? Det må jeg have snart!” Og jeg laver det bare aldrig, selvom det ikke ligefrem kræver de store køkkenkundskaber. Når det kommer til stykket, bliver en hotdog efter min smag også lidt kedelig, da jeg hverken spiser ketchup, sennep eller rå løg. Desuden hader jeg at få nassede fingre, når jeg spiser, og det ser bare dumt ud at spise hotdog med kniv og gaffel.
Så i virkeligheden er jeg nok mere forelsket i ideen om hotdoggen end den faktiske hotdog.
14
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 8. apr 2018, 16:04

Lykke skrev:Om nogen ser det det Nipskanalen.

Kan ikke få mig selv til at klikke på deres videoer.

Hvad er det?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lykke » 8. apr 2018, 16:35

Juki skrev:
Lykke skrev:Om nogen ser det det Nipskanalen.

Kan ikke få mig selv til at klikke på deres videoer.

Hvad er det?


Nogle kvindelige skuespillere laver sjov tror jeg.
1

Tilbage til "Generelt"