Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2494
Likede indlæg: 15721

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 20. okt 2017, 04:21

De "farlige" bryster, og hvorfor nogen gerne må og andre ikke må? :gruble:

https://www.bt.dk/danmark/plakat-for-ny ... re-bryster
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 307
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10144

Indlægaf Hunkat » 20. okt 2017, 05:14

Hvor afstumpet man lige skal være :gruble: Altså, svaner kan være skræmmende. Men når den så løber den anden vej, så smutter man, man bliver ikke ved.

http://ekstrabladet.dk/112/tre-elever-bortvist-fra-skole-stenede-svane-til-doede/6876698
7
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Dmitra
Kort karma: 285
Likede indlæg: 4256

Indlægaf Dmitra » 20. okt 2017, 05:27

dgd2007 skrev:
Dmitra skrev:Jeg sidder og ser en kriminaldokumentar, de omtaler ofret som "a mother" og det hører jeg tit. Jeg har børn, der er ikke noget der er mig vigtigere end dem, men jeg undrer mig over hvorfor man blot fordi man er forældre ofte minimeres til bare en mor/en far i omtale. Ja, man er forældre, men jeg synes det er lidt skræmmende at hele ens identitet skæres ned til en mor/en far.

Det er sikkert ret udbredt. Der var i hvert fald engang en pakistansk dame, der fortalte mig, at de ikke blev omtalt som deres mands kone, men som deres ældste søns mor.

:blush:.

Nu føler jeg mig lige dobbeltmoralsk, for det var slet ikke i mine tanker, jeg bruger jo selv den der du nævner, inde på min FB, det handler dog mere om lidt anonymitet, men det er rigtigt, i det hele taget også i den arabiske verden, eller dele af den. Jeg synes dog stadig at ens identitet er meget mere end "bare" lige.
0
Nobody dies a virgin, life fucks us all :deer:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 1159
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 13515
Kontakt:

Indlægaf Ado » 20. okt 2017, 06:29

Krimi, ligefrem? Come on, BT. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 747
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 8090

Indlægaf Rikke » 20. okt 2017, 10:17

Rikke skrev:At man ikke læser korrektur på sin annonce, eller får andre til det, når man betaler sig fra reklame på FB?

:stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
:whip:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 697
Likede indlæg: 9913

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2017, 10:28

Rikke skrev:
Rikke skrev:At man ikke læser korrektur på sin annonce, eller får andre til det, når man betaler sig fra reklame på FB?

Han er da ellers meget velformuleret :)
4
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2017, 10:36

Dmitra skrev:
dgd2007 skrev:
Dmitra skrev:Jeg sidder og ser en kriminaldokumentar, de omtaler ofret som "a mother" og det hører jeg tit. Jeg har børn, der er ikke noget der er mig vigtigere end dem, men jeg undrer mig over hvorfor man blot fordi man er forældre ofte minimeres til bare en mor/en far i omtale. Ja, man er forældre, men jeg synes det er lidt skræmmende at hele ens identitet skæres ned til en mor/en far.

Det er sikkert ret udbredt. Der var i hvert fald engang en pakistansk dame, der fortalte mig, at de ikke blev omtalt som deres mands kone, men som deres ældste søns mor.

:blush:.

Nu føler jeg mig lige dobbeltmoralsk, for det var slet ikke i mine tanker, jeg bruger jo selv den der du nævner, inde på min FB, det handler dog mere om lidt anonymitet, men det er rigtigt, i det hele taget også i den arabiske verden, eller dele af den. Jeg synes dog stadig at ens identitet er meget mere end "bare" lige.

Ja ja, det var heller ikke fordi jeg går ind for det - der har været mange fjollede ting af den slags. Selv om her i landet har det mest gået ens forhold til sin mand ... Fru bankdirektør Hans Christian Varnæs ... og selvfølgelig mændene var i høj grad defineret ud fra deres arbejdsfunktion snarere end som individ.

Men nu ved jeg jo heller ikke, om det var komplet irrelevant i den artikel, du oprindeligt omtalte. Det kan jo godt være, det gør historien ekstra gribenede, hvis det er en mor, der er blevet myrdet ... for hvad så med børnene, eller nowet :)
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 335
Likede indlæg: 7309

Indlægaf sigge » 20. okt 2017, 10:43

dgd2007 skrev:
Rikke skrev:

Han er da ellers meget velformuleret :)

Ja, jeg tænkte også, at så skulle de da bare sætte vedkommende, som har skrevet den besked, til at lave deres reklameindlæg på Facebook.
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 56
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1294

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. okt 2017, 12:11

Hvorfor min chef sender mig til at arbejde alene i vores pop-up shop i et kæmpe indkøbscenter, når han samtidig er af den holdning jeg ingen selvtillid har i interaktionen med kunder.
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 20. okt 2017, 12:13

TakeAChanceOnMe skrev:Hvorfor min chef sender mig til at arbejde alene i vores pop-up shop i et kæmpe indkøbscenter, når han samtidig er af den holdning jeg ingen selvtillid har i interaktionen med kunder.

Exposure? :)
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 56
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 1294

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 20. okt 2017, 12:27

dgd2007 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Hvorfor min chef sender mig til at arbejde alene i vores pop-up shop i et kæmpe indkøbscenter, når han samtidig er af den holdning jeg ingen selvtillid har i interaktionen med kunder.

Exposure? :)

Altså jeg mener personligt ikke at jeg har nogen som helst problemer mht. kunder, men eftersom vi kun har pop-up butikken én gang om året, så ville jeg ikke vælge at sætte en medarbejder til "udvikling" derude. Og slet ikke når handleplanen ellers er "buddy system" :gruble:
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 335
Likede indlæg: 7309

Indlægaf sigge » 20. okt 2017, 12:40

Det kan være han blev klogere efter samtalen forleden? Eller også kan han bare ikke huske noget som helst om, hvad de forskellige medarbejdere hedder.
1
LaMariposa
Kort karma: 193
Likede indlæg: 3406

Indlægaf LaMariposa » 21. okt 2017, 09:36

Har lige hørt følgende i radioen...

Mand bor i et område, hvor der for tiden er indbrud i biler flere gange om ugen. Mand vælger at lade sin tegnebog, der blandt andet indeholder vielsesring og 1000 kr. i kontanter, ligge på forsædet af sin bil natten over. Der har så været indbrud i løbet af natten og nu er begge dele blevet hugget.

Altså, det er da ikke fordi, at jeg synes, at han selv er skyld i det. Men jeg undrer mig en lille smule over, at han lader den ligge der, når han nu VED, at der er fortiden er ballede i området :gruble:
5
:lun: Be brave...

When it all goes wrong, I'll pull myself together, keep om holding on...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1649
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 16824

Indlægaf Daine » 21. okt 2017, 10:09

LaMariposa skrev:Har lige hørt følgende i radioen...

Mand bor i et område, hvor der for tiden er indbrud i biler flere gange om ugen. Mand vælger at lade sin tegnebog, der blandt andet indeholder vielsesring og 1000 kr. i kontanter, ligge på forsædet af sin bil natten over. Der har så været indbrud i løbet af natten og nu er begge dele blevet hugget.

Altså, det er da ikke fordi, at jeg synes, at han selv er skyld i det. Men jeg undrer mig en lille smule over, at han lader den ligge der, når han nu VED, at der er fortiden er ballede i området :gruble:

Og hvorfor lå vielsesringen i hans pung :gruble:
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 632
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3841

Indlægaf Vira » 21. okt 2017, 10:12

Hvorfor man aldrig rigtigt ser hvide hunde høm høm'er mere. De var overalt da jeg var barn :gruble: Altså jeg er med på at de fleste bruger poser nu, men ikke alle, derfor min undren
0
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Generelt"