Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 29. okt 2018, 15:22

At man mener man kan få kr. 500,- for dette?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 29. okt 2018, 15:27

Ado skrev:At man mener man kan få kr. 500,- for dette?



Og folk står nærmest i kø :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 29. okt 2018, 17:39

TinaW skrev:
icelady skrev:
sigge skrev:
icelady skrev:F1-fans....


Hamilton blev verdensmester i går.

Og flere steder kan man se hvordan folk hagler ham ned og mener Bottas burde være mester. Jeg er helt enig i at Bottas har gjort sit job som wing-man for Hamilton (bla ved at holde trafik tilbage, lade Hamilton komme foran), men det er immervæk en sport, med kun 20 superprofessionelle udøvere, og Hamilton har altså selv kørt sig i stilling til det.


(og jeg synes personligt de der team-ordrer burde forbydes, så kørere på samme hold kunne få lov at køre race.)


Jeg mener, Vettel burde være verdensmester. :P


Men i mine sjældne, klare, reflekterede øjeblikke kan jeg godt se, at Vettel selv har smidt det væk. Jeg bryder mig bare ikke ret meget om Hamilton. Eller det vil sige, jeg bryder mig ikke om det indtryk af Hamilton, jeg får igennem TV. Jeg kender jo ikke manden personligt.


Jeg er enig med dig i, at Vettel selv smed det væk.. :D


Pjat til side: problemet med Hamilton er for mange, at han er så meget "på", om det så er reklamer, fester, premierer, tøjkollektion eller noget helt femte.

Jeg har altid godt kunnet lide Hamiltons kørestil, men i de første år synes jeg godt nok også, han var træls at høre på. "Me, God and my fans can do everything together" . Lidt overlegen, hvis man kan kalde det det.

Jeg vil så også sige, at han er blevet mere menneskelig og mere "nede på jorden" i sin væremåde og ytringer i løbet af de sidste 2-3 år.



Men jeg tror, det meget handler om personen, hvordan de iscenesætter sig selv. Hamilton går all the way, og jeg er sikker på hans sponsorer elsker ham for det.


Jeg synes det er fuldt fortjent at Hamilton bliver verdensmester. Også selv om han som person kan fremstå en smule arrogant. Ingen kan tage hans evner som F1 kører fra ham.
Min mand er Vettel fan, så han var hurtig til at gå i seng efter løbet i går :D


Jeg skulle lige være færdig med at brokke mig til min veninde på messenger og rakke ned på Hamiltons evner til at lave donuts, så gik jeg også i seng og surmulede. :D
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Nicolait » 29. okt 2018, 18:28

Ado skrev:
Ado skrev:At man mener man kan få kr. 500,- for dette?



Og folk står nærmest i kø :D


Overbyd dem. Byd en pose jord. :-p
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 29. okt 2018, 18:45

Nicolait skrev:
Ado skrev:
Ado skrev:At man mener man kan få kr. 500,- for dette?



Og folk står nærmest i kø :D


Overbyd dem. Byd en pose jord. :-p


Jeg topper med alt du behøver til flotte festnegle: En pose afklippede negle og resten af en tube kontaktlim.
0
14 11 14
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 29. okt 2018, 19:06

Hvordan man kan tro, at det er en skidegod idet at begyndet at importere kamelmælk fra Dubai, når trenden i høj grad går mod bæredygtighed, dyrevelfærd og for manges vedkommende også veganervejen. For ikke at tale om at overvinde kundernes skepsis over, om det nu er bedre end den komælk, der går ude på marken i dk. http://livsstil.tv2.dk/2018-10-24-var-g ... kA5Mkn8lOc
0
14 11 14
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 30. okt 2018, 08:25

Jeg undrer mig over mig selv, fordi jeg sad og snøftede ned i mine havregryn her til morgen over at savne min farmor. Det var udløst af et enkelt lille klip i nyhederne, som bare fik mig til at tænke på hende, og pludselig savnede jeg hende så. Det er flere år siden, hun døde, og inden da havde hun været dement i flere år, så jeg havde på en måde taget afsked med hende, inden hun døde. Og jeg går ikke sådan og savner hende til daglig. Så jeg forstår ikke helt, hvorfor det lige pludselig skulle trække tårer. Jeg er muligvis stadig lidt hormonel, selvom jeg er i slutningen af min menstruation...
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16990
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LaMariposa » 30. okt 2018, 08:54

Fyrst Eberhard skrev:
Ado skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Ado skrev:Hvorfor jeg altid får tyndskid når jeg får menstruation.

TMI!

Så så ... :lol: Det er da bare ligesom en bøvs- Bare den anden vej.

En meget våd bøvs.

Det var bare fordi jeg lige spiste et studenterbrød, da jeg ville se, hvad du undrer dig over.


Dårlig timing! Næsten lige så dårlig som den gang en kollega fortalte detaljeret om opkast midt i, at vi var ved at spise kødsauce i kantinen. Jeg måtte levne :tie:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 30. okt 2018, 12:25

Den danske journalist-stand.

Har set PETs pressemøde....de første, ja, omkring 8-10 spørgsmål måtte han afvise med "Det hører ind under den verserende sag og derfor kan jeg ikke kommentere på det."

Når han siger flere gange i sin meddelelse, at det er begrænset hvad han kan svare på og allgievel spørger de.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 30. okt 2018, 12:41

icelady skrev:Den danske journalist-stand.

Har set PETs pressemøde....de første, ja, omkring 8-10 spørgsmål måtte han afvise med "Det hører ind under den verserende sag og derfor kan jeg ikke kommentere på det."

Når han siger flere gange i sin meddelelse, at det er begrænset hvad han kan svare på og allgievel spørger de.

Ja, og så kan man undre sig over, at de blev så tossede på Jonathan Spang ved Anna Me-Me-Me pressemødet, fordi han stillede ligegyldige spørgsmål-
3
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 30. okt 2018, 13:18

Hvorfor pokker et firma ikke pr definition skriver adressen i deres stillingsopslag?
:sur:

Nu sidder jeg med en stilling til et firma i Odense, der er 3 TRE mulige adresser på selve hovedfirmaet. De to af afdelingerne arbejder med det, de søger - så hvilken af de to skal skrives i ansøgningen?
:sur:
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 30. okt 2018, 13:22

Sophies-mor skrev:Hvorfor pokker et firma ikke pr definition skriver adressen i deres stillingsopslag?
:sur:

Nu sidder jeg med en stilling til et firma i Odense, der er 3 TRE mulige adresser på selve hovedfirmaet. De to af afdelingerne arbejder med det, de søger - så hvilken af de to skal skrives i ansøgningen?
:sur:

Jeg synes i øvrigt, at det er uhøvisk, at man udelader sådan en oplysning.
"Folk kan jo bare Google" har jeg før fået som svar.
NEJ - det skal stå i opslaget. Alt andet er spild af tid for ansøgeren. Og andre.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tilly » 30. okt 2018, 13:26

Sophies-mor skrev:Hvorfor pokker et firma ikke pr definition skriver adressen i deres stillingsopslag?
:sur:

Nu sidder jeg med en stilling til et firma i Odense, der er 3 TRE mulige adresser på selve hovedfirmaet. De to af afdelingerne arbejder med det, de søger - så hvilken af de to skal skrives i ansøgningen?
:sur:

Sender du ikke ansøgningen elektronisk? I dag behøver man ikke skrive arbejdspladsens adresse i en ansøgning.

Hvis det handler om at du gerne vil vide hvor du evt skal have fysisk arbejdsplads, så skal du da bare ringe og spørge :)
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 30. okt 2018, 13:48

Tilly skrev:
Sophies-mor skrev:Hvorfor pokker et firma ikke pr definition skriver adressen i deres stillingsopslag?
:sur:

Nu sidder jeg med en stilling til et firma i Odense, der er 3 TRE mulige adresser på selve hovedfirmaet. De to af afdelingerne arbejder med det, de søger - så hvilken af de to skal skrives i ansøgningen?
:sur:

Sender du ikke ansøgningen elektronisk? I dag behøver man ikke skrive arbejdspladsens adresse i en ansøgning.

Hvis det handler om at du gerne vil vide hvor du evt skal have fysisk arbejdsplads, så skal du da bare ringe og spørge :)

Det er da spild af tid, både virksomhedens og min, at man skal ringe og spørge.
Desuden tilråder min fagforenings karrierecenter, at man skriver adressen i ansøgningen.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 30. okt 2018, 14:14

At DSB udsender "servicemeddelelser" om kommende sporarbejder og den slags - og så kun skriver ugenumrene for hvornår det skal ske!

Det er sguda kun skolelærere og den slags som ved hvad et givent ugenummer svarer til ;)
3

Tilbage til "Generelt"