Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 9. sep 2019, 13:26

Om det skyldes den der datalov (kan ikek lige huske det præcise navn), der ligger til grund for at DR2 på et program er gået all in på at sløre stort set alle andre end de involverede i programmet.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Misantropen » 9. sep 2019, 20:20

hotlips skrev:Små hunde.. Jeg kan godt lide hunde og jeg har haft tamme kaniner og marsvin og hamstere men de der hunde der er under en vis størrelse...Jeg betragter dem vist som en form for gnavere man af uvisse årsager lader passere som værende hunde, i visse tilfælde som en form for bamser der er programmeret til at være på tværs . Jeg har ikke noget imod gnavere,, eller bamser 
Det er jo bare ikke hunde., vel? 
...

Hvis du engang skulle få en hund tør jeg godt garantere dig for at der stadig vil være racer du ikke bryder dig om.

Man kommer ikke til på magisk at kunne lide alle racer og typer af hunde fordi man selv bliver hundeejer, men det kan give et større indblik og en større forståelse for racers forskelligheder og hvorfor nogle hunde reagerer som de gør. Det er ikke sjældent de eksempler du giver handler om understimulering og manglende træning snarere end deres størrelse, men som med så meget andet er det nødvendigt man sætter sig ind i tingene.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 10. sep 2019, 03:37

Nu snakken er på hunde, så undrer det mig hver gang jeg høre sætningen "de er så nuser / søde, som hvalpe" Har folk der gerne vil have hund helt glemt at den der hvalp, max er hvalp i 3 mdr, derefter begynder størrelsen at sætte ind, og efter ½ år max har du en stor hund, der stadig ikke ved hvordan den skal styre de stylter den er blevet udstyret med, og som efter 1 år, stadig løber rundt og er totalt... leg med mig, energibombe, lige nu ligger den lille i sin "kurv" og venter på jeg får spist morgenmad, så han kan lege med mig, efter han vel at mærke har været ude på morgentur :-)

Damn hvor er han dejlig, syntes bare lige det skulle med :-)
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 10. sep 2019, 05:51

Facebooks algoritmer/indstillinger/kald det hvad I vil.



Jeg er blevet udnævnt til "Topfan" på den lokale avis. Men jeg har ikke skrevet på nogle af deres opslag :gruble:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 10. sep 2019, 06:06

icelady skrev:Facebooks algoritmer/indstillinger/kald det hvad I vil.



Jeg er blevet udnævnt til "Topfan" på den lokale avis. Men jeg har ikke skrevet på nogle af deres opslag :gruble:

Har du læst deres avis, for så er du jo en fan, fordi... øhh du læser den :-)
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 10. sep 2019, 06:52

cola skrev:
icelady skrev:Facebooks algoritmer/indstillinger/kald det hvad I vil.



Jeg er blevet udnævnt til "Topfan" på den lokale avis. Men jeg har ikke skrevet på nogle af deres opslag :gruble:

Har du læst deres avis, for så er du jo en fan, fordi... øhh du læser den :-)



Jeg har læst nogle artikler. Men jeg plejer at læse mange flere end i denne uge :gruble:


Troede egentlig den "ære" tilfaldt dem, der var aktive og skrev på opslag.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 10. sep 2019, 06:58

icelady skrev:
cola skrev:
icelady skrev:Facebooks algoritmer/indstillinger/kald det hvad I vil.



Jeg er blevet udnævnt til "Topfan" på den lokale avis. Men jeg har ikke skrevet på nogle af deres opslag :gruble:

Har du læst deres avis, for så er du jo en fan, fordi... øhh du læser den :-)



Jeg har læst nogle artikler. Men jeg plejer at læse mange flere end i denne uge :gruble:


Troede egentlig den "ære" tilfaldt dem, der var aktive og skrev på opslag.

Nej nej da, nogen skal jo være fan, ellers dur det jo ikke, det kan du godt se ikke :-) og hvis ingen kommentere må det tilfalde dem der lige kigger lidt på deres blad :-)
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Ado » 10. sep 2019, 09:09

Jeg frygter at blive topfan på Ekstra Bladet. Derfor kommenterer jeg sjældent.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LaScrooge » 10. sep 2019, 11:07

San.Dee skrev:Hvor andre gør af sig selv når de har besøg af teknikere.

Lige nu er her en Stofamand og jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv :tie:


Sæt dig med en pose chips og se ham arbejde :-D
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mangoness » 10. sep 2019, 11:07

San.Dee skrev:Hvor andre gør af sig selv når de har besøg af teknikere.

Lige nu er her en Stofamand og jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv :tie:


Jeg opholder mig typisk i et andet lokale.

Jeg ville nemlig ikke selv gide, at nogen gloede på mig, imens jeg udførte mit arbejde. Jeg ville kun blive stående, hvis vi snakkede sammen :genert:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 10. sep 2019, 11:23

San.Dee skrev:Hvor andre gør af sig selv når de har besøg af teknikere.

Lige nu er her en Stofamand og jeg aner ikke hvor jeg skal gøre af mig selv :tie:


Det kommer lidt an på, hvad der skal laves. Hvis det er noget, der ikke tager ret lang tid, eller noget, hvor han kunne tænkes at have brug for at spørge mig om noget, så stiller jeg mig typisk bare i nærheden. Hvis det er noget, der tager længere tid, går jeg typisk ind i stuen og laver et eller andet på computeren.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pjeps » 10. sep 2019, 11:46

Jeg har brugt min sommerferie på at blive sukker/slik/kage/søde sager fri, de første 10 dage var rædselsfulde, men så var det fint. Nu undrer jeg mig over at jeg på ingen måde er sulten, før jeg er rigtig sulten ( sådan på passende tider, morgen og aften, frokost bliver bare noget let, fordi jeg ved at det er fornuftigt, men sulten er jeg ikke) :gruble: jeg plejer at være sulten hele tiden.
0
:ninja:
Bad Samaritan
Indlæg: 481
Tilmeldt: 1. maj 2017, 19:17
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3089

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bad Samaritan » 10. sep 2019, 13:56

Mand i USA - landet, hvor folk vader ind i en våbenbutik og køber en posefuld automatiske våben, inden de går amok med dem på en hvidløgsfestival - flejner løs på en bronze-tyr foran Børsen pa Wall Street med en banjo, og bliver arresteret for "assault with a deadly weapon" (banjoen)...

Jamen, det giver jo fin mening.!
7
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf zembra1986 » 10. sep 2019, 15:00

Dmitra skrev:Det er ikke så klart billedet, men jeg undrer mig over den lokale købmand.

Alle Tulip's pålækker koster 2 for 30 på nær kylling og kalkun, de står til normalprisen der er 17.95. Det er jo ikke vanvittigt meget man sparer, men jeg forstår ikke hvorfor kun nogle af varianterne er omfattet af tilbuddet.

For et par år tilbage var det nogle spegepølser, også skiveskåret, de var alle på tilbud til 10 kr på nær den af kalkun. Dengang spurgte jeg købmanden fordi jeg tænkte det måtte være en fejl, det var det ikke, men han svarede aldrig helt på hvorfor der var forskel.

Jeg insinuerer ikke noget, men undrer mig ganske enkelt over det. :gruble:

07D52F08-D5F5-466A-B214-5783CD586C25.jpeg


Det oplever jeg jævnligt efterhånden. Og ja, det undre også mig. Så sent som for 30 min siden var jeg i Rema1000 og der købte jeg et par pk. Läkerol og der var nogle bestemte smagsvarianter, der var på tilbud. Dem jeg købte var ikke.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 10. sep 2019, 15:27

Dmitra skrev:
zembra1986 skrev:
Dmitra skrev:Det er ikke så klart billedet, men jeg undrer mig over den lokale købmand.

Alle Tulip's pålækker koster 2 for 30 på nær kylling og kalkun, de står til normalprisen der er 17.95. Det er jo ikke vanvittigt meget man sparer, men jeg forstår ikke hvorfor kun nogle af varianterne er omfattet af tilbuddet.

For et par år tilbage var det nogle spegepølser, også skiveskåret, de var alle på tilbud til 10 kr på nær den af kalkun. Dengang spurgte jeg købmanden fordi jeg tænkte det måtte være en fejl, det var det ikke, men han svarede aldrig helt på hvorfor der var forskel.

Jeg insinuerer ikke noget, men undrer mig ganske enkelt over det. :gruble:

07D52F08-D5F5-466A-B214-5783CD586C25.jpeg


Det oplever jeg jævnligt efterhånden. Og ja, det undre også mig. Så sent som for 30 min siden var jeg i Rema1000 og der købte jeg et par pk. Läkerol og der var nogle bestemte smagsvarianter, der var på tilbud. Dem jeg købte var ikke.


Det er altså også sært.

Jeg er så irriteret over det at jeg af princip forsøger ikke at købe når det sker, men jeg skulle bruge den røgede kalkun i dag så jeg måtte også give mig.

Jeg køber ellers normalt også til normalpris uden at blinke når de andre ikke er på tilbud, men det stikker mig altså i øjnene efterhånden når det forekommer.


Er normalprisen højere end på de andre?

Det var svaret jeg fik engang, da jeg spurgte hvorfor skaldyrssalaterne aldrig var med i 3 for 1 tilbuddene på k-salater
0
14 11 14

Tilbage til "Generelt"