Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 21. jan 2018, 20:31

Et anbefalet brev er ingen garanti. Jeg har oplevet et anbefalet brev til mig blive afleveret til min underbo, som havde det været en tilfældig pakke de tog imod på vegne af mig.
Og engang fandt jeg et anbefalet brev til en advokat i vores bofællesskabs brevsprække-kurv.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 21. jan 2018, 22:29

Hvem der ser flere år gamle award shows på TV 2 Zulu :forvirret:

De har genudsendt flere af deres egne shows løbende de sidste par måneder, så nogen må jo se dem :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 21. jan 2018, 22:40

USA. Der er seriøse rygter om at Oprah Winfrey, måske, stiller op som Præsidentkandidat. :ad!:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 21. jan 2018, 22:57

Hvordan den der sang jeg virkelig gerne vil høre, som alle andre hører, ikke er på nogle top charts. Helt ærligt .....
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 21. jan 2018, 23:14

paint skrev:USA. Der er seriøse rygter om at Oprah Winfrey, måske, stiller op som Præsidentkandidat. :ad!:

Har der ikke været snak om det i noget tid? Siden en eller anden prisoverrækkelse.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 21. jan 2018, 23:20

Falstria skrev:
Juki skrev:Hvem der ser flere år gamle award shows på TV 2 Zulu :forvirret:

De har genudsendt flere af deres egne shows løbende de sidste par måneder, så nogen må jo se dem :gruble:


Genudsendelser udløser vist licensmidler, det ser ihvertfald sådan ud på DR kanalerne.

Jeg synes bare det er et mærkeligt valg i så fald..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 21. jan 2018, 23:52

Juki skrev:
paint skrev:USA. Der er seriøse rygter om at Oprah Winfrey, måske, stiller op som Præsidentkandidat. :ad!:

Har der ikke været snak om det i noget tid? Siden en eller anden prisoverrækkelse.


Jo. Til Golden Globe. Men jeg undrer mig stadig over det.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Juki » 22. jan 2018, 00:01

paint skrev:
Juki skrev:
paint skrev:USA. Der er seriøse rygter om at Oprah Winfrey, måske, stiller op som Præsidentkandidat. :ad!:

Har der ikke været snak om det i noget tid? Siden en eller anden prisoverrækkelse.


Jo. Til Golden Globe. Men jeg undrer mig stadig over det.

Sorry, jeg misforstod hvad du mente.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
hthy
Indlæg: 575
Tilmeldt: 17. aug 2015, 22:48
Kort karma: 32
Likede indlæg: 699

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf hthy » 22. jan 2018, 01:11

Pølsemix skrev:
cola skrev:Det hjælper ikke hvis de først når frem om ½ år...

Det tager jeg som et nej.


Nogen gange går det hurtigt. jeg indtastede oplysninger for min mor til Udbetaling Danmark i onsdag og hun fik brev om at de havde modtaget dem fredag.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 22. jan 2018, 06:14

hthy skrev:
Pølsemix skrev:
cola skrev:Det hjælper ikke hvis de først når frem om ½ år...

Det tager jeg som et nej.


Nogen gange går det hurtigt. jeg indtastede oplysninger for min mor til Udbetaling Danmark i onsdag og hun fik brev om at de havde modtaget dem fredag.

Men sådan et brev er vist heller ikke anbefalet.
Det er et lotteri med det firma.
En bekendt fik forleden en indkaldelse til hendes datters undersøgelse for epilepsi med posten. 2 dage for sent.
Flot.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 22. jan 2018, 07:22

kidkomb skrev:Men sådan et brev er vist heller ikke anbefalet.
Det er et lotteri med det firma.
En bekendt fik forleden en indkaldelse til hendes datters undersøgelse for epilepsi med posten. 2 dage for sent.
Flot.


Det undrer så til gengæld mig, at den slags ikke bliver sendt som digital post, når nu der var så meget hurlumhej om, at vi allesammen skulle overgå til at modtage digital post fra det offentlige.
Jeg fik også et almindeligt snailmail brev om, at det var tid til undersøgelse for livmoderhalskræft. Det var jo så heller ikke et brev, der skulle være fremme til et bestemt tidspunkt, eftersom det bare skulle minde mig om selv at bestille en tid, men derfor kunne de da sagtens have sendt det digitalt alligevel. Særligt fordi det jo ikke indeholdt nogle skemaer el.lign., som det var nødvendigt for mig at have i papirprint. Meget mystisk.
4
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 22. jan 2018, 07:35

sigge skrev:
kidkomb skrev:Men sådan et brev er vist heller ikke anbefalet.
Det er et lotteri med det firma.
En bekendt fik forleden en indkaldelse til hendes datters undersøgelse for epilepsi med posten. 2 dage for sent.
Flot.


Det undrer så til gengæld mig, at den slags ikke bliver sendt som digital post, når nu der var så meget hurlumhej om, at vi allesammen skulle overgå til at modtage digital post fra det offentlige.
Jeg fik også et almindeligt snailmail brev om, at det var tid til undersøgelse for livmoderhalskræft. Det var jo så heller ikke et brev, der skulle være fremme til et bestemt tidspunkt, eftersom det bare skulle minde mig om selv at bestille en tid, men derfor kunne de da sagtens have sendt det digitalt alligevel. Særligt fordi det jo ikke indeholdt nogle skemaer el.lign., som det var nødvendigt for mig at have i papirprint. Meget mystisk.

Datteren er under 18 og har derfor ikke e-boks og moderen har intet hørt på e-boks heller. Det er mystisk. Og virkelig latterligt.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. jan 2018, 15:43

Så er jeg inde på Amos hjemmeside, og finder en opskrift på en chokoladekopkage. Jeg vil lige tjekke i kommentarfeltet hvad folk siger om kagen... og nu undrer jeg mig over hvorfor nogen går ind på en kageopskrift for at skrive "Godmorgen" :wacko:

Men tak til Freja for at være den eneste som skriver noget brugbart feedback på opskriften.

amo.jpg


http://www.amo.dk/opskrifter/kager/muff ... -in-a-cup/
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pjeps » 22. jan 2018, 15:50

En kollega der konstant melder sig syg , hun er satme oftere syg end de patienter vi passer som Intet immunforsvar har. Det undrer mig fordi hun faktisk både er veltrænet og spiser sundt, og burde være et af de sundeste mennesker i verden.
0
:ninja:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf LadyFox » 22. jan 2018, 15:53

Dirtylittledevil skrev:Så er jeg inde på Amos hjemmeside, og finder en opskrift på en chokoladekopkage. Jeg vil lige tjekke i kommentarfeltet hvad folk siger om kagen... og nu undrer jeg mig over hvorfor nogen går ind på en kageopskrift for at skrive "Godmorgen" :wacko:

Men tak til Freja for at være den eneste som skriver noget brugbart feedback på opskriften.

amo.jpg


http://www.amo.dk/opskrifter/kager/muff ... -in-a-cup/


Jeg ved bare jeg ville hade Philipa hvis jeg også har omkring de 13 år.
0
...

Tilbage til "Generelt"