Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf fisken80 » 9. okt 2018, 18:06

Hvor dumme folk er. Jeg har lige siddet og læst en tråd om årets julekalendere på TV2. Først har vi alle dem, der brokker sig over, at de ikke sender Jul på slottet - eller en anden kalender, fra DR...
Herefter kommer dem, der brokker sig over, at der aldrig kommer noget nyt. Bortset fra to år er der produceret en ny julekalender hvert år siden midten af nullerne. Og det bliver der også i år, på DR.

Det tager fucking FEM sekunder lige at tjekke begge dele. Men i stedet vil man hellere udstille sin egen dumhed. Hvorfor?
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Moxy-lady » 9. okt 2018, 18:44

Hvad sker der for alle de bots?
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 9. okt 2018, 20:25

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-10-09-mads-christensens-nye-sokker-skaber-vrede-du-er-et-svin

Om der findes en nedre grænse for, hvad man rent faktisk kan blive forarget over. :gruble:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 10. okt 2018, 21:04

Hvorfor jeg ikke kan indsætte andet end mailadresse - link i Publisher...
:gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20481
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43964

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf paint » 10. okt 2018, 21:27

Hvordan ejeren af de underbukser, der hænger til tørre, overhovedet er kommet ind i den lejlighed de hænger til tørre fra? :gruble:
(stakkels underbo i øvrigt)

Billede
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 10. okt 2018, 21:35

Ado skrev:
paint skrev:
Ado skrev:At der er så mange i trafikken, der ikke kender flettereglen.


Er det dén, hvor man ruller ruden ned og råber "Flet næbbet din åndssvage idiot", når man skændes med andre bilister? :P


Haha. :D Jamen, i guder. Der var en kvinde, der gik fuldstændig grasat forleden. Vi blinkede, vi skulle flette ind, vi var næsten en bils længde foran hende. Kvindemennesket satte i stedet farten op og trak ind mod os for ligesom at pointere: "I kommer ikke ind!". Det gjorde vi så. Og så tændte hun lodret af. Hvordan fanden hun styrede bilen, aner jeg ikke, for hun sad med begge hænder i fuck-jer-position helt oppe i forruden - kun afbrudt af at hun dyttede som en sindssyg. Skøre kælling.

Man skal ikke blinke, når man fletter ;)
Men dén type, kender jeg godt. Sidst jeg mødte én, var det en blondine - kvinde i +40 i kæmpe "jeep"-agtig 4-hjulstrækker med hestetrailer bagefter, som speedede op i et sådant omfang, at jeg nær havde måttet lave en katastrofeopbremsning på tilkørselsrampen.
:sur:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 14. okt 2018, 14:35

Ham der Stram Kurs Paludan har lige været i Randers...og har så luret lidt videoer fra forskellige steder..


Kan nogen forklare mig, hvorfor det primært er folk med anden etnisk baggrund end dansk, der får taget selfies med ham?

Er det en form for "Ha ha, ham Paludan er dum nok til at få taget selfie med dem han ikke kan lide"? Og så kan man vise sine venner det og grine af det og være lidt sej?



I just don´t get it. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ExCoastal » 14. okt 2018, 20:13

Hvad menes der her? Jeg hverken finde hoved eller hale i det :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 15. okt 2018, 09:59

At der stadig er nogen der falder for falske mail. I dag modtog jeg en fra skat, der påstod vi havde penge til gode, og vi bare lige skulle udfylde nogle oplysninger... Selv hvis ikke det var sendt til min firma adresse, ville jeg have været skeptisk og tjekket skat.dk, det er jo så lidt der skal til for at finde ud af om det er fup.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 15. okt 2018, 10:01

Er dog stoppet med at modtage mail fra "min chef" der ber mig overføre penge, efter jeg skrev til "ham" at eftersom han sad i rummet ved siden af så kunne han da godt spørge direkte :-)
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 15. okt 2018, 16:21

... at De Grønne har fået 17,5% af stemmerne i Bayern i går. :gruble:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 16. okt 2018, 17:32

Det hotel jeg bor på har en rigtig fin miljøpolitik, hvor de opfordrer til at man forsøger at spare på vandforbruget ved ikke at få skiftet sengetøj og håndklæder hver dag, så man skal smide sine håndklæder på gulvet og lægge sådan et lille skilt på sengen for at få det skiftet, det synes jeg er super! ... men alligevel har jeg gået skiftet ALT inden for 24 timer efter jeg var checket ind, selvom jeg ikke havde gjort nogle af ovennævnte ting. Faktisk vat det samme dag som jeg tjekkede ind, da det var efter midnat jeg ankom til hotellet.
Det undrer mig, når nu man gør en masse ud af sådan nogle tiltag.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. okt 2018, 17:52

Pandesteg skrev:Det hotel jeg bor på har en rigtig fin miljøpolitik, hvor de opfordrer til at man forsøger at spare på vandforbruget ved ikke at få skiftet sengetøj og håndklæder hver dag, så man skal smide sine håndklæder på gulvet og lægge sådan et lille skilt på sengen for at få det skiftet, det synes jeg er super! ... men alligevel har jeg gået skiftet ALT inden for 24 timer efter jeg var checket ind, selvom jeg ikke havde gjort nogle af ovennævnte ting. Faktisk vat det samme dag som jeg tjekkede ind, da det var efter midnat jeg ankom til hotellet.
Det undrer mig, når nu man gør en masse ud af sådan nogle tiltag.


Det har jeg også prøvet engang. På badeværelset hang et skilt om, at hvis man ville have nye håndklæder, så skulle man smide dem på gulvet. Ellers ville de IKKE blive skiftet. Alligevel blev samtlige håndklæder skiftet hver dag, uanset om de lå på gulvet eller ej. Så lad da være med at skrive sådan noget :stoned:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 16. okt 2018, 17:54

Flora skrev:
Pandesteg skrev:Det hotel jeg bor på har en rigtig fin miljøpolitik, hvor de opfordrer til at man forsøger at spare på vandforbruget ved ikke at få skiftet sengetøj og håndklæder hver dag, så man skal smide sine håndklæder på gulvet og lægge sådan et lille skilt på sengen for at få det skiftet, det synes jeg er super! ... men alligevel har jeg gået skiftet ALT inden for 24 timer efter jeg var checket ind, selvom jeg ikke havde gjort nogle af ovennævnte ting. Faktisk vat det samme dag som jeg tjekkede ind, da det var efter midnat jeg ankom til hotellet.
Det undrer mig, når nu man gør en masse ud af sådan nogle tiltag.


Det har jeg også prøvet engang. På badeværelset hang et skilt om, at hvis man ville have nye håndklæder, så skulle man smide dem på gulvet. Ellers ville de IKKE blive skiftet. Alligevel blev samtlige håndklæder skiftet hver dag, uanset om de lå på gulvet eller ej. Så lad da være med at skrive sådan noget :stoned:


Ja nemlig. Jeg overvejer lidt om det er fordi deres cleaning staff tror de får flere drikkepenge hvis de skifter det hele alligevel. Og jeg overvejer også at sætte forstyr ikke-skiltet på min dør, for det er da fuldstændig spild af ressourcer.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf cola » 16. okt 2018, 18:22

Pandesteg skrev:
Flora skrev:
Pandesteg skrev:Det hotel jeg bor på har en rigtig fin miljøpolitik, hvor de opfordrer til at man forsøger at spare på vandforbruget ved ikke at få skiftet sengetøj og håndklæder hver dag, så man skal smide sine håndklæder på gulvet og lægge sådan et lille skilt på sengen for at få det skiftet, det synes jeg er super! ... men alligevel har jeg gået skiftet ALT inden for 24 timer efter jeg var checket ind, selvom jeg ikke havde gjort nogle af ovennævnte ting. Faktisk vat det samme dag som jeg tjekkede ind, da det var efter midnat jeg ankom til hotellet.
Det undrer mig, når nu man gør en masse ud af sådan nogle tiltag.


Det har jeg også prøvet engang. På badeværelset hang et skilt om, at hvis man ville have nye håndklæder, så skulle man smide dem på gulvet. Ellers ville de IKKE blive skiftet. Alligevel blev samtlige håndklæder skiftet hver dag, uanset om de lå på gulvet eller ej. Så lad da være med at skrive sådan noget :stoned:


Ja nemlig. Jeg overvejer lidt om det er fordi deres cleaning staff tror de får flere drikkepenge hvis de skifter det hele alligevel. Og jeg overvejer også at sætte forstyr ikke-skiltet på min dør, for det er da fuldstændig spild af ressourcer.

Er i sikre på det er blevet skiftet og ikke blot lagt sammen igen ?
0

Tilbage til "Generelt"