Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dykkersild » 10. apr 2018, 13:51

Daine skrev:
dykkersild skrev:
Daine skrev:
Flora skrev:
Mangoness skrev:Hvis jeg skulle konfirmeres i dag, så skulle der da stå en llama udenfor kirken og vente på mig :lol:

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/gl ... irmationen


Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en eneste begivenhed, der ikke vil blive markant federe af at involvere en lama :D

:klap: Fantastisk. Jeg har lige sendt linket til min veninde, de har lamaer på deres gård :D


Og som den dygtigt boghandler du er - har du naturligvis foræret hende denne: https://politikensforlag.dk/dig-mig-og- ... 8740019131

Jeg har lige læst den for nogle børn - han skriver max sjovt.

Min veninde er selv boghandler :D


Oh well - tjek om hun ikke har læst den. I bogen er der en brugt lama - beskrivelser af den er hylende morsomme, altså hvis man er til den slags humor.
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 10. apr 2018, 13:55

dykkersild skrev:
Daine skrev:
dykkersild skrev:
Daine skrev:
Flora skrev:
Mangoness skrev:Hvis jeg skulle konfirmeres i dag, så skulle der da stå en llama udenfor kirken og vente på mig :lol:

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/gl ... irmationen


Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en eneste begivenhed, der ikke vil blive markant federe af at involvere en lama :D

:klap: Fantastisk. Jeg har lige sendt linket til min veninde, de har lamaer på deres gård :D


Og som den dygtigt boghandler du er - har du naturligvis foræret hende denne: https://politikensforlag.dk/dig-mig-og- ... 8740019131

Jeg har lige læst den for nogle børn - han skriver max sjovt.

Min veninde er selv boghandler :D


Oh well - tjek om hun ikke har læst den. I bogen er der en brugt lama - beskrivelser af den er hylende morsomme, altså hvis man er til den slags humor.

I will :gogo: Hendes børn har lige alderen til den slags bøger og jeg ved de gør en del i højtlæsning, så jeg lader din anbefaling gå videre (og gemmer den og selv, så jeg kan bruge den i butikken ;) ).
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dykkersild » 10. apr 2018, 13:58

Daine skrev:
dykkersild skrev:
Daine skrev:
dykkersild skrev:
Daine skrev:
Flora skrev:
Mangoness skrev:Hvis jeg skulle konfirmeres i dag, så skulle der da stå en llama udenfor kirken og vente på mig :lol:

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/gl ... irmationen


Jeg kan faktisk ikke komme i tanke om en eneste begivenhed, der ikke vil blive markant federe af at involvere en lama :D

:klap: Fantastisk. Jeg har lige sendt linket til min veninde, de har lamaer på deres gård :D


Og som den dygtigt boghandler du er - har du naturligvis foræret hende denne: https://politikensforlag.dk/dig-mig-og- ... 8740019131

Jeg har lige læst den for nogle børn - han skriver max sjovt.

Min veninde er selv boghandler :D


Oh well - tjek om hun ikke har læst den. I bogen er der en brugt lama - beskrivelser af den er hylende morsomme, altså hvis man er til den slags humor.

I will :gogo: Hendes børn har lige alderen til den slags bøger og jeg ved de gør en del i højtlæsning, så jeg lader din anbefaling gå videre (og gemmer den og selv, så jeg kan bruge den i butikken ;) ).


Tip top - det er en del af en serie på indtil videre 5 stk.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 10. apr 2018, 14:37

Jeg forsøger at spise et stykke rugbrød med skinke og ost, men nu kan jeg nærmest ikke finde ud, hvordan jeg skal tage en bid let alone tygge den.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 00:50

Mangoness skrev:Hvis jeg skulle konfirmeres i dag, så skulle der da stå en llama udenfor kirken og vente på mig :lol:

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/gl ... irmationen

Jesus.. Det er fandeme mærkeligt :stoned:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf icelady » 11. apr 2018, 01:08

Andre, der oplever at når de læser tråde igennem, så i ens egne indlæg er farven ved "RE: *trådens navn* " med sort i nogle tilfælde? :gruble:



Debatten.png




Edit: Okay..pænt bred rød markering alligevel :lol: :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 01:29

icelady skrev:Andre, der oplever at når de læser tråde igennem, så i ens egne indlæg er farven ved "RE: *trådens navn* " med sort i nogle tilfælde? :gruble:



Debatten.png




Edit: Okay..pænt bred rød markering alligevel :lol: :lol:

Jeg har kun lagt mærke til det "Re:" i tråde jeg selv har deltaget i, dog ikke farven.

Kan det have noget med citeringen at gøre?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ficus » 11. apr 2018, 05:13

Min kæreste bliver, forhåbentlig, kandidat i dag :kryds:


Er ved at dø af spænding. Det har bare holdt hårdt de sidste par år med et 60 timer om ugen fuldtidsarbejde og så et skift ud af branchen til alm. fuldtid, som betød at vi selv skulle betale studiet (det er dyrt, hvis nogen var i tvivl.) og de sidste 9 mdr også en baby....

Men her over middag(!!!!!!), så er det fandme slut :sol:
15
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Daine » 11. apr 2018, 09:08

Fru Sunshine skrev:Jeg forsøger at spise et stykke rugbrød med skinke og ost, men nu kan jeg nærmest ikke finde ud, hvordan jeg skal tage en bid let alone tygge den.

Blender og et sugerør? :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 11. apr 2018, 09:15

icelady skrev:Andre, der oplever at når de læser tråde igennem, så i ens egne indlæg er farven ved "RE: *trådens navn* " med sort i nogle tilfælde? :gruble:
[...]

Jeg har ikke tænkt over det før, men det har du da ret i.
Sjovt nok, for det er stadigvæk et link til indlægget selv.
(Det er i øvrigt meget smart, for hivs man vil til et helt bestemt indlæg og ikke bare tråden, kan man få det derfra.)
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Guilded_Lily » 11. apr 2018, 09:59

dgd2007 skrev:
icelady skrev:Andre, der oplever at når de læser tråde igennem, så i ens egne indlæg er farven ved "RE: *trådens navn* " med sort i nogle tilfælde? :gruble:
[...]

Jeg har ikke tænkt over det før, men det har du da ret i.
Sjovt nok, for det er stadigvæk et link til indlægget selv.
(Det er i øvrigt meget smart, for hivs man vil til et helt bestemt indlæg og ikke bare tråden, kan man få det derfra.)


Er det ikke for at vise, at det er det (foreløbigt) sidste indlæg i tråden? Så slipper man for at scrolle ned og se, om der er flere sider.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. apr 2018, 10:10

Daine skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg forsøger at spise et stykke rugbrød med skinke og ost, men nu kan jeg nærmest ikke finde ud, hvordan jeg skal tage en bid let alone tygge den.

Blender og et sugerør? :D

:lol:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf dgd2007 » 11. apr 2018, 11:09

Guilded_Lily skrev:Er det ikke for at vise, at det er det (foreløbigt) sidste indlæg i tråden? Så slipper man for at scrolle ned og se, om der er flere sider.

Det er godt nok svært at finde systemet i det. :gruble:
Her var det hverken mit eget eller det sidste, der var sort:

Screenshot-2018-4-11.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Ficus » 11. apr 2018, 14:05

Ficus skrev:Min kæreste bliver, forhåbentlig, kandidat i dag :kryds:


Er ved at dø af spænding. Det har bare holdt hårdt de sidste par år med et 60 timer om ugen fuldtidsarbejde og så et skift ud af branchen til alm. fuldtid, som betød at vi selv skulle betale studiet (det er dyrt, hvis nogen var i tvivl.) og de sidste 9 mdr også en baby....

Men her over middag(!!!!!!), så er det fandme slut :sol:



De bestod - selvfølgelig - for filen hvor er det lækkert!!

Han har gået og nynnet/messet en sang med teksten “aldrig mere CBS. Aldrig mere skole. Ikke flere eksamener.” lige siden.... ja, det er så min kæreste, ham den lallede idiot i Frederiksberg Centeret :jule:
13
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 14:10

Ficus skrev:
Ficus skrev:Min kæreste bliver, forhåbentlig, kandidat i dag :kryds:


Er ved at dø af spænding. Det har bare holdt hårdt de sidste par år med et 60 timer om ugen fuldtidsarbejde og så et skift ud af branchen til alm. fuldtid, som betød at vi selv skulle betale studiet (det er dyrt, hvis nogen var i tvivl.) og de sidste 9 mdr også en baby....

Men her over middag(!!!!!!), så er det fandme slut :sol:



De bestod - selvfølgelig - for filen hvor er det lækkert!!

Han har gået og nynnet/messet en sang med teksten “aldrig mere CBS. Aldrig mere skole. Ikke flere eksamener.” lige siden.... ja, det er så min kæreste, ham den lallede idiot i Frederiksberg Centeret :jule:

Tillykke til ham :banan:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"