Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 8. maj 2020, 04:40

Misantropen skrev:
FormerlyKnownAs skrev:It’s official- vi rykker permanent til Danmark. Vi har skrevet under på en landejendom i dag og overtager 1/7 :lun:

Travl uge. Sommerhuset er solgt, nyt hus købt, ny bil købt og min mand har fået lavet ny kontrakt på arbejde og starter mandags

Tillykke!

Hvad med jeres ting og hjem i Myanmar? Så vidt jeg husker var det ret pludseligt I tog til Danmark eller var det fordi det pludselig gik stærkt?

Ja det var desværre en brat afslutning og ikke den vi ønskede os. Min mand skal tilbage og gøre sit arbejde færdig der på et tidspunkt, men hvornår er jo forsat uklart. Han sørger så for nedpakning af det hele til den tid
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Stitch » 8. maj 2020, 15:31

Tillykke med fødselsdagen, Sangius!

Billede


Sangius skrev:Tag
7
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7722
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11407

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Kerrigan » 10. maj 2020, 16:56

Jeg tænkte på dig, da jeg så dette opslag på Instagram, søde kidkomb! :kys:
kidkomb skrev:tag
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf kidkomb » 10. maj 2020, 17:44

[youtubeapp][/youtubeapp]
Kerrigan skrev:Jeg tænkte på dig, da jeg så dette opslag på Instagram, søde kidkomb! :kys:
kidkomb skrev:tag

Taaaak :lun:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Akehurst2 » 13. maj 2020, 09:19

JumboJette skrev:Den følelse, når man opretter en følsom tråd med 150 visninger, men uden ét eneste svar hen over 14 timer....

Jeg har lige slettet den igen. :( Den lå i forældreforum.


Jeg så den i går, men nåede ikke at svare. Jeg ville have henvist dig til HerErJeg, der vist har bokset med noget af det samme: viewtopic.php?f=13&t=6328&p=356902&hilit=%2Afodbold%2A#p356902 og viewtopic.php?f=13&t=11527&p=681085&hilit=%2Afodbold%2A#p681085
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Bøtte » 13. maj 2020, 09:53

JumboJette skrev:Den følelse, når man opretter en følsom tråd med 150 visninger, men uden ét eneste svar hen over 14 timer....

Jeg har lige slettet den igen. :( Den lå i forældreforum.



Åh :(
Jeg læste den, hvor jeg var træt, og ville derfor svare i dag. Det glemte jeg så. Undskyld :kys:
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Frandsen » 13. maj 2020, 11:41

JumboJette skrev:Den følelse, når man opretter en følsom tråd med 150 visninger, men uden ét eneste svar hen over 14 timer....

Jeg har lige slettet den igen. :( Den lå i forældreforum.


Av. Jeg så godt tråden, men svarede ikke, da jeg ikke har erfaringer med problemstillingen. Men skulle måske have lagt en kommentar eller lignende - bare så du følte dig 'hørt' :kram:
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2717

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Frandsen » 13. maj 2020, 11:43

FormerlyKnownAs skrev:
Kakadu skrev:
FormerlyKnownAs skrev:It’s official- vi rykker permanent til Danmark. Vi har skrevet under på en landejendom i dag og overtager 1/7 :lun:

Travl uge. Sommerhuset er solgt, nyt hus købt, ny bil købt og min mand har fået lavet ny kontrakt på arbejde og starter mandags

Tillykke! Hvor i DK? (Hvis du vil dele det self!)


Lige omkring Køge :)


Der er også dejligt hernede :love:
1
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Sorenspige » 13. maj 2020, 14:16

JumboJette skrev:Den følelse, når man opretter en følsom tråd med 150 visninger, men uden ét eneste svar hen over 14 timer....

Jeg har lige slettet den igen. :( Den lå i forældreforum.


Jeg læste også tråden og fik ikke svaret. Mest fordi jeg gerne ville formulere noget, som du kunne bruge til noget - og det rakte mine hjerneceller ikke lige til på det tidspunkt :genert:.
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Akehurst2 » 14. maj 2020, 07:10

Fyrst Eberhard skrev:Banke banke på!


Hvem der?
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Akehurst2 » 14. maj 2020, 07:13

Fyrst Eberhard skrev:
Akehurst2 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Banke banke på!


Hvem der?

Frank.


Frank hvem?
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 14. maj 2020, 10:43

Nå, fellow Formel 1- fans, hvad siger vi til dagens nyheder om Ricciardo til McLaren og Sainz til Ferrari?

Jeg tror, McLaren bliver det sjoveste hold at følge i 2021 - Lando kommer ikke til at sige 2 sammenhængende ord, fordi han vil hulke af grin konstant. :lol:

Til gengæld er jeg lidt nervøs for, om Sainz bliver parkeret i en permanent 2.-kører rolle hos Ferrari ved siden af "the golden boy". Sådan en slags Massa eller noget, og at han er for flink til at gøre noget ved det.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf TinaW » 14. maj 2020, 11:49

sigge skrev:Nå, fellow Formel 1- fans, hvad siger vi til dagens nyheder om Ricciardo til McLaren og Sainz til Ferrari?

Jeg tror, McLaren bliver det sjoveste hold at følge i 2021 - Lando kommer ikke til at sige 2 sammenhængende ord, fordi han vil hulke af grin konstant. :lol:

Til gengæld er jeg lidt nervøs for, om Sainz bliver parkeret i en permanent 2.-kører rolle hos Ferrari ved siden af "the golden boy". Sådan en slags Massa eller noget, og at han er for flink til at gøre noget ved det.



Jeg er helt sikker på, at Sainz er ansat som 2. kører, så deres vidunder talent Leclerc, kan shine i fred og ro.
Jeg må indrømme, at jeg håber Sainz falder igennem, men det er primært fordi jeg gerne så Magnussen rykke videre til et hold, med bedre muligheder for en podieplads.
Ricciardo er en af mine yndlingskørere, det kunne være sjovt hvis McLaren kunne udfordre RedBull lidt. Er ikke lige den store Verstappen fan :fløjt:
Så er spørgsmålet vel, hvem Renault hiver ind i det tomme sæde. Kan ikke lige se Vettel der.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf sigge » 14. maj 2020, 12:41

TinaW skrev:
sigge skrev:Nå, fellow Formel 1- fans, hvad siger vi til dagens nyheder om Ricciardo til McLaren og Sainz til Ferrari?

Jeg tror, McLaren bliver det sjoveste hold at følge i 2021 - Lando kommer ikke til at sige 2 sammenhængende ord, fordi han vil hulke af grin konstant. :lol:

Til gengæld er jeg lidt nervøs for, om Sainz bliver parkeret i en permanent 2.-kører rolle hos Ferrari ved siden af "the golden boy". Sådan en slags Massa eller noget, og at han er for flink til at gøre noget ved det.



Jeg er helt sikker på, at Sainz er ansat som 2. kører, så deres vidunder talent Leclerc, kan shine i fred og ro.
Jeg må indrømme, at jeg håber Sainz falder igennem, men det er primært fordi jeg gerne så Magnussen rykke videre til et hold, med bedre muligheder for en podieplads.
Ricciardo er en af mine yndlingskørere, det kunne være sjovt hvis McLaren kunne udfordre RedBull lidt. Er ikke lige den store Verstappen fan :fløjt:
Så er spørgsmålet vel, hvem Renault hiver ind i det tomme sæde. Kan ikke lige se Vettel der.


Jeg håber lidt på Lundgaard. Men jeg ved ikke, om han kan få point nok til en superlicens. Ellers havde min veninde læst et rygte om, at Alonso vender tilbage til Renault. :stoned:

Jeg kan rigtigt godt lide Sainz, men jeg kan godt følge dig i, at det kunne være fedt at se Magnussen hos Ferrari. Alternativt Mercedes, hvis Hamilton snart tager sig sammen til at lade sig pensionere. :lol2:

Jeg er jo kæmpe Vettel-fan, så jeg håber lidt, at han bliver i F1, men jeg kan ikke rigtigt se, hvor han skulle hen, når McLaren er ude af billedet. For lige som dig, ser jeg ham ikke lige gå til Renault. Og Christian Horner har jo sagt, at de ikke vil have Vettel ved siden af Verstappen, fordi der kun er plads til et stort ego hos Red Bull (det sidste er min tolkning). Et rygte i går gik på, at Vettel skulle genforenes med Kimi hos Alfa Romeo, men jeg har bare svært ved at se Vettel hos et mindre konkurrencedygtigt hold.

Men silly season er da i gang nu. Og det ender jo med, at den er ovre, inden de overhovedet kommer ud at køre.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf TinaW » 14. maj 2020, 12:56

sigge skrev:
TinaW skrev:
sigge skrev:Nå, fellow Formel 1- fans, hvad siger vi til dagens nyheder om Ricciardo til McLaren og Sainz til Ferrari?

Jeg tror, McLaren bliver det sjoveste hold at følge i 2021 - Lando kommer ikke til at sige 2 sammenhængende ord, fordi han vil hulke af grin konstant. :lol:

Til gengæld er jeg lidt nervøs for, om Sainz bliver parkeret i en permanent 2.-kører rolle hos Ferrari ved siden af "the golden boy". Sådan en slags Massa eller noget, og at han er for flink til at gøre noget ved det.



Jeg er helt sikker på, at Sainz er ansat som 2. kører, så deres vidunder talent Leclerc, kan shine i fred og ro.
Jeg må indrømme, at jeg håber Sainz falder igennem, men det er primært fordi jeg gerne så Magnussen rykke videre til et hold, med bedre muligheder for en podieplads.
Ricciardo er en af mine yndlingskørere, det kunne være sjovt hvis McLaren kunne udfordre RedBull lidt. Er ikke lige den store Verstappen fan :fløjt:
Så er spørgsmålet vel, hvem Renault hiver ind i det tomme sæde. Kan ikke lige se Vettel der.


Jeg håber lidt på Lundgaard. Men jeg ved ikke, om han kan få point nok til en superlicens. Ellers havde min veninde læst et rygte om, at Alonso vender tilbage til Renault. :stoned:

Jeg kan rigtigt godt lide Sainz, men jeg kan godt følge dig i, at det kunne være fedt at se Magnussen hos Ferrari. Alternativt Mercedes, hvis Hamilton snart tager sig sammen til at lade sig pensionere. :lol2:

Jeg er jo kæmpe Vettel-fan, så jeg håber lidt, at han bliver i F1, men jeg kan ikke rigtigt se, hvor han skulle hen, når McLaren er ude af billedet. For lige som dig, ser jeg ham ikke lige gå til Renault. Og Christian Horner har jo sagt, at de ikke vil have Vettel ved siden af Verstappen, fordi der kun er plads til et stort ego hos Red Bull (det sidste er min tolkning). Et rygte i går gik på, at Vettel skulle genforenes med Kimi hos Alfa Romeo, men jeg har bare svært ved at se Vettel hos et mindre konkurrencedygtigt hold.

Jeg håber ikke Alonso kommer retur. Kan ikke se det store lys i ham (eller også har han bare brokket sig så meget, at det har overskygget alt andet) Jeg tænker bare at det er noget vovet af Renault, hvis de hiver Lundgaard ind sammen med Ocon. Som jo endnu har til gode at køre et ræs i bilen. Ja tak til Magnussen til Mercedes, men det kommer næppe til at ske. Havde Haas' 2019 ikke været så ringe, havde han nok stået en del bedre lige nu. Så synd at de slet ikke har fået kørt endnu.
Men silly season er da i gang nu. Og det ender jo med, at den er ovre, inden de overhovedet kommer ud at køre.
1

Tilbage til "Generelt"