Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Skralde » 1. jan 2017, 09:54

2SHY skrev:I øvrigt var min mors kommentar til hullet i dugen: Jeg tror da bare vi klipper af der! Den er alligevel for lang til bordet, så det kommer nok til at passe nu :)

Mor for fanden :lol: Jeg har ellers tilbudt hende en ny


Haha, hun er vist ikke typen der smider ting ud :lol:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2017, 09:58

Skralde skrev:
2SHY skrev:I øvrigt var min mors kommentar til hullet i dugen: Jeg tror da bare vi klipper af der! Den er alligevel for lang til bordet, så det kommer nok til at passe nu :)

Mor for fanden :lol: Jeg har ellers tilbudt hende en ny


Haha, hun er vist ikke typen der smider ting ud :lol:

Ikke altid :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Viskelæder » 1. jan 2017, 13:34

Jeg cyklede ud til en veninde (8 km i modvind kl. 22 - godt jeg ikke cyklede i nytårskjolen, kh Svend Sved), hvor vi spillede spil osv.. Rigtig hyggeligt, men gik så glip af jeres fantastiske selskab.

Håber I alle havde et fantastisk nytår :lun:

Jeg spiste kun halvdelen af min nytårsmenu i går, så jeg skal have rester i dag :love: Og jeg er pt. i gang med at spise slik på sofaen.
Hvad er jeres planer i dag?
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 13:36

Jeg har fået telefonen helt opladet, så jeg skal ud at gå en lang tur nu med en lydbog i ørerne. Derefter står den på et bad og så skal der ryddes op i skabene og uspist slik og småkager ryger ud. Jeg kan lige så godt få startet ud på mit nytårsforsæt :D
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2017, 13:52

Gang i dig, Daine!

Jeg har kun flyttet mig fra min seng til sønnens seng. Han har hijacket tv'et, og jeg magter simpelthen ikke de irriterende lyde fra dårligt synkroniserede teenageserier på Disney XD og Nickelodeon! Så jeg sidder op ad en sækkepude i hans seng med dyne på og ser snigpremiere på The Island og spiser æbler og drikker te. Jeg burde virkelig gå i bad. Og komme ud. Og vaske glas. Men jeg gider ikke!

Aftensmaden består af - tadaaaa - fondue!

Tak for i går.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2017, 14:55

Jeg er nået til Spodsbjerg og venter på at trille på færgen om 10-15 min tid. Så jeg kommer til at være hjemme omkring kl 18 hvis alt går vel. Så må vi se om jeg har haft ubudne gæster, hvor klam skraldeposener blevet (godt den ikke var helt fyldt når man sådan glemmer at rømme den :rulle: ) og om YouSee synes jeg skal kunne se nytårstale eller ej
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 15:48

Guilded_Lily skrev:Gang i dig, Daine!

Jeg har kun flyttet mig fra min seng til sønnens seng. Han har hijacket tv'et, og jeg magter simpelthen ikke de irriterende lyde fra dårligt synkroniserede teenageserier på Disney XD og Nickelodeon! Så jeg sidder op ad en sækkepude i hans seng med dyne på og ser snigpremiere på The Island og spiser æbler og drikker te. Jeg burde virkelig gå i bad. Og komme ud. Og vaske glas. Men jeg gider ikke!

Aftensmaden består af - tadaaaa - fondue!

Tak for i går.

:gogo:

1 1/2 times gåtur i skønt stille vejr er overstået (jeg tror jeg mødte halvdelen af byen undervejs, jeg var tydeligvis ikke den eneste der trængte til at komme ud), jeg har fået hængte postkassen op og flytte skraldespandene tilbage på deres pladser (de var sat om i haven for alle tilfældes skyld). Det meste slik og kager er smidt ud, jeg har kun gemt lidt af det dyreste. Det er så til gengæld sat ind på en hylde i mit skab i biblioteket, så det ikke lige er ved hånden. Nu skal jeg skrive indkøbsseddel og så ellers bare slappe af resten af dagen :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf sortkaffe » 1. jan 2017, 16:42

jeg har nullet lidt rundt og gjort en fin indsats med at få spist resten af kagerne.. Er med på Daine der..bortsetfra jeg blev hjemme :D
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Guilded_Lily » 1. jan 2017, 17:37

Jeg kan ikke fordrage LLRs politik og måde at udføre den på, men han er altså god til at holde tale. Foruroligende, på en måde.

Jeg orker simpelthen ikke rejse mig for at gå ud og sætte gang i aftensmaden. Fonduegryden skal bare varmes op og kød og salat hældes ud af poser på tallerkener/skåle, men jeg giiiider ikke. Selvom jeg er sulten.

Manden sover, knægten er forvist til sit værelse efter en gang ballade over et royalistisk svineri med slikpapir og knuste saltstænger, og datteren er ved at gå kold i sin seng efter at have fyldt spisebordet med Lego Friends (forbandede miniklodser og -dele!)
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Delfin » 1. jan 2017, 19:33

2SHY skrev:
Skralde skrev:
2SHY skrev:I øvrigt var min mors kommentar til hullet i dugen: Jeg tror da bare vi klipper af der! Den er alligevel for lang til bordet, så det kommer nok til at passe nu :)

Mor for fanden :lol: Jeg har ellers tilbudt hende en ny


Haha, hun er vist ikke typen der smider ting ud :lol:

Ikke altid :lol:


Det kunne jeg også have fundet på, hvis det var en dug, jeg var glad for :D
0
14 11 14
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2017, 19:34

Delfin skrev:
2SHY skrev:
Skralde skrev:
2SHY skrev:I øvrigt var min mors kommentar til hullet i dugen: Jeg tror da bare vi klipper af der! Den er alligevel for lang til bordet, så det kommer nok til at passe nu :)

Mor for fanden :lol: Jeg har ellers tilbudt hende en ny


Haha, hun er vist ikke typen der smider ting ud :lol:

Ikke altid :lol:


Det kunne jeg også have fundet på, hvis det var en dug, jeg var glad for :D

Også hvis det bare var en velourdug man kunne få en ny af til 40 kr? :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Delfin » 1. jan 2017, 19:44

2SHY skrev:
Delfin skrev:
2SHY skrev:
Skralde skrev:
2SHY skrev:I øvrigt var min mors kommentar til hullet i dugen: Jeg tror da bare vi klipper af der! Den er alligevel for lang til bordet, så det kommer nok til at passe nu :)

Mor for fanden :lol: Jeg har ellers tilbudt hende en ny


Haha, hun er vist ikke typen der smider ting ud :lol:

Ikke altid :lol:


Det kunne jeg også have fundet på, hvis det var en dug, jeg var glad for :D

Også hvis det bare var en velourdug man kunne få en ny af til 40 kr? :lol:


Mjaa det købes jo gerne i 5 meters stykker, så hvis den passer til bordet bagefter, er det da dumt at købe et nyt stykke, der alligevel også skal klippes til i længden :fløjt:
0
14 11 14
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Flora » 1. jan 2017, 20:58

Nu kalder YouSee erhvervspraktikantens fascination af den store røde knap for "et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system" :lol:

Og kompensationen bliver "en underholdningsoplevelse". Øh, ok YouSee. Men lever I ligesom ikke af at levere underholdningsoplevelser til jeres kunder? :gruble: :D

http://www.dr.dk/nyheder/indland/yousee-undskyld-fejlen-er-fundet
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 21:01

Flora skrev:Nu kalder YouSee erhvervspraktikantens fascination af den store røde knap for "et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system" :lol:

Og kompensationen bliver "en underholdningsoplevelse". Øh, ok YouSee. Men lever I ligesom ikke af at levere underholdningsoplevelser til jeres kunder? :gruble: :D

http://www.dr.dk/nyheder/indland/yousee-undskyld-fejlen-er-fundet

Det er fordi det et ALT for pinligt at indrømme, at det var noget så simpelt der ødelagde livet for SÅ mange mennesker :cool:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Æske » 1. jan 2017, 21:01

Flora skrev:Nu kalder YouSee erhvervspraktikantens fascination af den store røde knap for "et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system" :lol:

Og kompensationen bliver "en underholdningsoplevelse". Øh, ok YouSee. Men lever I ligesom ikke af at levere underholdningsoplevelser til jeres kunder? :gruble: :D

http://www.dr.dk/nyheder/indland/yousee-undskyld-fejlen-er-fundet


Jeg forstår ikke det med et fysisk nedbrud i noget teknik :-D
Praktikantens fejl, it is!
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Generelt"