Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Flora » 1. jan 2017, 21:05

Daine skrev:
Flora skrev:Nu kalder YouSee erhvervspraktikantens fascination af den store røde knap for "et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system" :lol:

Og kompensationen bliver "en underholdningsoplevelse". Øh, ok YouSee. Men lever I ligesom ikke af at levere underholdningsoplevelser til jeres kunder? :gruble: :D

http://www.dr.dk/nyheder/indland/yousee-undskyld-fejlen-er-fundet

Det er fordi det et ALT for pinligt at indrømme, at det var noget så simpelt der ødelagde livet for SÅ mange mennesker :cool:


Det må også være hårdt for den stakkels praktikant at vide han har SÅ mange liv på samvittigheden. Hvis folk så ligefrem vidste det.. :gisp:
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 21:11

Flora skrev:
Daine skrev:
Flora skrev:Nu kalder YouSee erhvervspraktikantens fascination af den store røde knap for "et ekstremt kompliceret fysisk nedbrud i vores system" :lol:

Og kompensationen bliver "en underholdningsoplevelse". Øh, ok YouSee. Men lever I ligesom ikke af at levere underholdningsoplevelser til jeres kunder? :gruble: :D

http://www.dr.dk/nyheder/indland/yousee-undskyld-fejlen-er-fundet

Det er fordi det et ALT for pinligt at indrømme, at det var noget så simpelt der ødelagde livet for SÅ mange mennesker :cool:


Det må også være hårdt for den stakkels praktikant at vide han har SÅ mange liv på samvittigheden. Hvis folk så ligefrem vidste det.. :gisp:

Han ville blive lynchet!


Og overlever han det vil han blive sendt til Beredskabsstyrelsen for at lære, at man IKKE trykker på røde knapper ...
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf 2SHY » 1. jan 2017, 21:23

Hmm... skal jeg undre mig over ikke at have fået den mail de taler om? :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Daine » 1. jan 2017, 21:29

Det er der øjensynligt flere andre der heller ikke har, jeg ville afvente en dag eller to. Jeg har heller ikke modtaget noget, men jeg er også i antenneforening, så jeg er usikker på om yousee har min mail. Og sådan helt ærligt ... er jeg jævnt ligeglad.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15282
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Delfin » 1. jan 2017, 23:22

Stakkels praktikant, han trak jo bare stikket ud for at oplade sin telefon, og så gik han over i historiebøgerne med verdenshistoriens hidtil største fejl. Eller danmarkshistorien i hvert fald.
4
14 11 14
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19040

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2016!

Indlægaf Flora » 5. jan 2017, 16:40

1

Tilbage til "Generelt"