Hvad har du sidst drømt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 4. nov 2016, 15:43

I nat drømte jeg, at jeg var med min svigermor i Lalandia - bare os to. Superakavet.

Jeg har brug for at skrive det et sted, så det gør jeg her. I inviteres hermed til at dele ud af jeres egne drømme og tolke på andres i denne tråd.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Suzan
Indlæg: 442
Tilmeldt: 3. sep 2015, 12:29
Kort karma: 31
Likede indlæg: 556

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Suzan » 4. nov 2016, 18:36

At jeg knaldede med min eks-eks
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12723
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 913
Likede indlæg: 12457

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Guilded_Lily » 5. nov 2016, 09:00

I går eftermiddags gik jeg ud som et lys efter arbejde og drømte, jeg blev ringet op af min søster, som stod i Hamborg Lufthavn og ventede på mig (2½ times kørsel herfra). Jeg piskede derned - pludselig stod min (døde) mor der med en IKEA-pose med min ene (døde) kat sammen med en moster og hende den ene af Linses veninder :forvirret: Katten strøg ud af posen, mens vi sad og drak kakao på en café - og så gik den vilde jagt efter katten i et miljø, der mere lignede et spansk slumkvarter end Hamborg :forvirret:

Så blev jeg vækket.
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sortkaffe » 5. nov 2016, 10:28

Jeg drømte jeg var gravid og fødslen gik i gang,..nåede ikke på sygehuset så jeg fødte da bare derhjemme..det klarede jeg nemt og fint :nerve:
- det blev en fin lille dreng
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Persnikedy » 5. nov 2016, 15:34

Jeg drømt at jeg ahvde opfundet the barrel hammock.
Forestil jer at istedet for at hænge hængekøjen fast i træerne så hænger den inden i en tønde som derfor beskytter imod regn og endnu mere imod at den skulle faldde ned med avs til følge... Her ville i bare forblive inde i tønden og rulle i sikkerhed
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24907

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf sigge » 6. nov 2016, 15:39

Jeg drømte, at jeg havde glemt, at jeg var på ferie i USA den dag, hvor jeg have aftale om at få sat vinterdæk på min bil. Jeg måtte derfor ringe til værkstedet fra USA og undskylde og bede om en ny dato. De kunne så ikke før d. 21. december, hvilket jeg ikke var helt tilfreds med. De var heller ikke videre villige til at udlevere mine vinterdæk fra deres dækhotel, så jeg kunne finde et andet sted at få dem sat på. Så jeg ringede til et andet værksted for at høre, om de evt. kunne få fat i mine dæk og sætte dem på, mens jeg overvejede hvad det ville koste at købe helt nye dæk og fælge.


Nej, nej jeg er slet ikke stresset over vejrudsigten, og at jeg først kunne få en tid til at få vinterdæk på på tirsdag. :s
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvad har du sidst drømt?

Indlægaf Mi55y » 28. nov 2017, 12:08

Jeg drømte i nat, at jeg var rejst tilbage i tiden og boede på et middelalderslot. Forbi kom Prinsesse Diana med en væbner. Hun var pt. forlovet med Prins Charles, som var på vej. Vi skulle derfor skjule hendes væbner, fordi Prins Charles var frygtelig jaloux. Vi gemte ham i et tårn, som sad udvendigt på slottet og ikke var overdækket. Prins Charles kom så og bad om nattely. Dette var lidt af et problem, eftersom det blev frostvejr, så mon væbneren kunne klare sig hele natten udenfor? Samtidig havde jeg utrolige kvaler omkring hvorvidt jeg skulle fortælle Diana om hendes skæbne. Jeg blev afbrudt af clock-radioen, som lagde ud med at fortælle mig om Prins Harrys forlovelse - ret pudsigt :P
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Generelt"