Er denne dille nået til DK endnu?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12373

Re: Er denne dille nået til DK endnu?

Indlægaf Guilded_Lily » 4. nov 2016, 09:14

Rapfisk skrev:Hvad er dab?

Jeg forstår dog ikke, hvad der er så irriterende ved det? Det er da ikke værre, måske bedre, end yoyo i vores barndom. Altså, jeg er med på, at man ikke bottleflipper, mens man taler med nogen, men det handler jo om, hvor man har sin opmærksomhed.


Sådan en plastikflaske med en-to dl vand i LARMER, når den rammer en overflade - især, når den ikke bliver stående!
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Er denne dille nået til DK endnu?

Indlægaf Studsgaard » 4. nov 2016, 20:30

Guilded_Lily skrev:
Rapfisk skrev:Hvad er dab?

Jeg forstår dog ikke, hvad der er så irriterende ved det? Det er da ikke værre, måske bedre, end yoyo i vores barndom. Altså, jeg er med på, at man ikke bottleflipper, mens man taler med nogen, men det handler jo om, hvor man har sin opmærksomhed.


Sådan en plastikflaske med en-to dl vand i LARMER, når den rammer en overflade - især, når den ikke bliver stående!


Ja i de forskellige videoer har de jo øvet sig en del. Når mine unger en gang imellem har prøvet her hjemme indenfor, så larmer det og den vælter MANGE flere gange end den bliver stående indtil de har lært det.
Mine har heldigvis kun gjort det få gange her hjemme. Men kan forstå på dem der er en del på skolen der dyrker det meget.
Senest rettet af Studsgaard 4. nov 2016, 21:03, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er denne dille nået til DK endnu?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. nov 2016, 20:34

Rapfisk skrev:Hvad er dab?

Jeg forstår dog ikke, hvad der er så irriterende ved det? Det er da ikke værre, måske bedre, end yoyo i vores barndom. Altså, jeg er med på, at man ikke bottleflipper, mens man taler med nogen, men det handler jo om, hvor man har sin opmærksomhed.

Blandt andet fordi de kan finde på det i timerne, flaskerne kan gå i stykker og det larmer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Er denne dille nået til DK endnu?

Indlægaf Wizzze » 16. nov 2016, 14:52

En ny dille har ramt de amerikanske medier, tror ikke der har været en nyhedsudsendelse, eller talkshow, der ikke lige har skulle vise en Mannequin Challenge.



Det kan ikke vare længe, før DK bliver ramt, hvis det ikke allerede er sket.
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"