Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf 1234 » 19. sep 2018, 11:29

At min kollegaer synes det er meget sjovt, at jeg kun kører 80 km/t på landevej. Tænk at det sjovt, at jeg overholder loven!
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf vibbsen » 19. sep 2018, 12:21

dgd2007 skrev:
vibbsen skrev:Jeg kan ikke tage Danske Bank seriøst....Overhovedet....Det er jo fuldstændig til GRIN at man som øverste ledelse kan slippe fra en sag om hvidvaskning i milliard-klassen, ved at trække sig.....

Alle andre steder ville det have medført at man blev kylet ud på røv og albuer......

Det er jo heller ikke sikkert de kan.
Det er jo ikke de involverede landes myndigheder der har talt i dag, kun bankens egen undersøgelse.


Det er jeg helt med på....Men ikke desto mindre så har båd Borgen og bestyrelsesformanden trods alt fået lov til at sige op. I stedet for at få 5 tæer i røven og blive kylet ud...
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 1. okt 2018, 23:48

Mistermor skrev:At Masha Vang forsvarer sit valg med, at det er gjort af omsorg til barnet, så hun får en familie i hverdagen i stedet for ensomheden sammen med en mor.
Ensomheden sammen med en mor! :forvirret2:


Jeg synes ærligt talt også at i de 2x1/2 år jeg var alene med min søn hver eneste dag var dødsyge og en slags ensomme. Alt vi lavede var bare os to hele tiden. Oplevelser, aftensmad, lege, morgener, aftner, alt. Jeg synes ikke at det var særlig festligt, så jeg kan sagtens sætte mig ind hvad hun mener. Efter 6 år var jeg gået helt død i det tror jeg. Og når man samtidig har et barn som er en stor selskabpapegøje kan jeg kun forstille hvor stor en glæde det måtte være at se ens barn elske at være i en familien
7
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf HappyPaww » 2. okt 2018, 07:55

FormerlyKnownAs skrev:
Mistermor skrev:At Masha Vang forsvarer sit valg med, at det er gjort af omsorg til barnet, så hun får en familie i hverdagen i stedet for ensomheden sammen med en mor.
Ensomheden sammen med en mor! :forvirret2:


Jeg synes ærligt talt også at i de 2x1/2 år jeg var alene med min søn hver eneste dag var dødsyge og en slags ensomme. Alt vi lavede var bare os to hele tiden. Oplevelser, aftensmad, lege, morgener, aftner, alt. Jeg synes ikke at det var særlig festligt, så jeg kan sagtens sætte mig ind hvad hun mener. Efter 6 år var jeg gået helt død i det tror jeg. Og når man samtidig har et barn som er en stor selskabpapegøje kan jeg kun forstille hvor stor en glæde det måtte være at se ens barn elske at være i en familien

Helt alene har hun jo ikke været - kæresterne har da fulgt hinanden som perler på en snor... Det må sgu også være svært for et barn.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf HappyQ » 2. okt 2018, 08:06

Rasmus Paludan ... Vorherre bevares :tie: :rulle:
2
23-06-16 :love2:
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Mamaseraptor » 2. okt 2018, 08:11

Mig selv. Skal til ørelæge og er ved at s.... i bukserne af skræk.
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Nicolait » 2. okt 2018, 08:20

Mamaseraptor skrev:Mig selv. Skal til ørelæge og er ved at s.... i bukserne af skræk.


Køb dig en stor is, når det er overstået. :ae:
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12653
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12371

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Guilded_Lily » 2. okt 2018, 08:51

HappyQ skrev:Rasmus Paludan ... Vorherre bevares :tie: :rulle:


Han har nærmest kultstatus i min 7.klasse - godt nok på "Han er til grin" - måden, men stadig. Træls, at han kan generere så mange clicks.
0
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2911
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 275
Likede indlæg: 8234

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Fru Himmelblå » 2. okt 2018, 09:00

Guilded_Lily skrev:
HappyQ skrev:Rasmus Paludan ... Vorherre bevares :tie: :rulle:


Han har nærmest kultstatus i min 7.klasse - godt nok på "Han er til grin" - måden, men stadig. Træls, at han kan generere så mange clicks.


Da jeg læste, at han er voldsomt populær i nogle folkeskoleklasser, tænkte jeg også, at det i en god del af tilfældene må være på den dér "hold kæft hvor er han latterlig"-måde. Heldigvis.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf HappyQ » 2. okt 2018, 09:22

Guilded_Lily skrev:
HappyQ skrev:Rasmus Paludan ... Vorherre bevares :tie: :rulle:


Han har nærmest kultstatus i min 7.klasse - godt nok på "Han er til grin" - måden, men stadig. Træls, at han kan generere så mange clicks.

Han var herude i søndags, heldigvis opførte de unge mennesker sig ordentligt, men der var en del etniske danske unge, som gjorde tykt nar af ham :lol: Det værste var næsten, at der var 50 betjente herude, vi må være enormt farlige i nogens øjne.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf HappyQ » 2. okt 2018, 09:24

Dmitra skrev:Apropos DF-plakaterne :puke: .

FB_IMG_1538431685795.jpg


Jeg er glad for min verden går lidt længere.

Det er det mest idiotiske, hun endnu har lukket ud :rulle: :badr:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28057

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. okt 2018, 09:43

HappyPaww skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Mistermor skrev:At Masha Vang forsvarer sit valg med, at det er gjort af omsorg til barnet, så hun får en familie i hverdagen i stedet for ensomheden sammen med en mor.
Ensomheden sammen med en mor! :forvirret2:


Jeg synes ærligt talt også at i de 2x1/2 år jeg var alene med min søn hver eneste dag var dødsyge og en slags ensomme. Alt vi lavede var bare os to hele tiden. Oplevelser, aftensmad, lege, morgener, aftner, alt. Jeg synes ikke at det var særlig festligt, så jeg kan sagtens sætte mig ind hvad hun mener. Efter 6 år var jeg gået helt død i det tror jeg. Og når man samtidig har et barn som er en stor selskabpapegøje kan jeg kun forstille hvor stor en glæde det måtte være at se ens barn elske at være i en familien

Helt alene har hun jo ikke været - kæresterne har da fulgt hinanden som perler på en snor... Det må sgu også være svært for et barn.


Men hun har jo aldrig boet sammen med nogle af de kærester.

Rasmus virkede meget knyttet til HN og han ville så gerne have børn og flytte sammen med dem. Han liker også stadig HNs IG. Det må virkelig være svært med de forhold med børn hvor man knytter sig til dem og det så går i stykker.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Hunkat » 2. okt 2018, 09:46

Wuptii's kundeservice.

Jeg sendte en computer til reperation på garantien. Simpelt batteriskifte.
Det tog tre uger hvor jeg INTET hørte om hvordan det gik. Anede ikke om firmaet havde modtaget pakken eller ej. Jeg skrev flere gange til deres kundeservice om det var muligt at få en opdatering eller et overslag over hvor lang tid sådan noget kunne tage.
Til sidst dukkede computeren op med bud, stadig uden at have hørt andet fra Wupti end "jeg undersøger det lige".

I dag har jeg fået en mail fra deres kundeservice om at de lige vil undersøge hvor langt reperationen er nået... det er en uge siden den kom retur...
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf dgd2007 » 2. okt 2018, 10:20

... at politikere så tit skal nævne deres samtale for nylig med Per fra Hedensted eller Hanne fra Varde. :genert:
5
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?

Indlægaf Mamaseraptor » 2. okt 2018, 10:34

Ørelæge overstået! Nu kan jeg nærmest høre græsset gro!
9

Tilbage til "Generelt"