Singlegruppetråden

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Ado » 10. jan 2016, 18:35

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Jeg savner det slet ikke. :D Jo...lidt sladder savner jeg altid, så du må altså formidle noget herinde. Hvis n den grådige kvinde igen er på spil. Eller hvis folk går i drama-tilstand. :D


Nå nu kom jeg alligevel i tanke om noget mere...
Der var to i gruppen som åbenbart var sammen, altså som kærestepar. Og så havde den ene part slået op med, og forladt, den anden.
Hvorefter den forladte part lavede et opslag hvor alle medlemmer i gruppen opfordredes til at kommentere i opslaget og tagge hende som havde slået op, og sige til hende at hun skulle komme tilbage.

Først troede jeg det var en joke. Men det lod nu til at alle tog det alvorligt og var med på den. Så var jeg bare nødt til at lukke for det, det var for hjernedødt. Er vi 10 år gamle? Hvad med at respektere et nej tak, i stedet for at prøve at få hele internettet til at presse hende hjem til dig igen. Åh nej altså :stoned:



What the...? :wacko:


Screenshot, kvinde!


:lol: åh det ligger helt tilbage til før jul... jeg gad stadig godt vide om det var en slags joke. Jeg blev seriøst så vred at jeg slukkede computeren.




Det skal sgu nok være seriøst.

Hvad med hende der "hej alle....bare lige en vippefussehyggehilsen til alle" - er hun der stadig? For fanden hvor har jeg undret mig længe over hendes "vippefusse" hilsner og vedhæftede billeder af fødderne.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Singlegruppetråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jan 2016, 18:46

Ado skrev:
Hvad med hende der "hej alle....bare lige en vippefussehyggehilsen til alle" - er hun der stadig? For fanden hvor har jeg undret mig længe over hendes "vippefusse" hilsner og vedhæftede billeder af fødderne.


Hende med vippefusserne er der stadig :lol2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"