Svømmehal København

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Svømmehal København

Indlægaf topmadras3 » 16. aug 2016, 19:10

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i svømmehal,så kender i en god en i København,gerne med varmtvandsbassin og findes der tidspunkter hvor der ikke er børn
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Svømmehal København

Indlægaf godtnavn » 16. aug 2016, 19:12

Man kan se på hjemmesiden (teambade mener jeg den hedder) hvornår der er skoleklasser og den slags, så kan man i det mindste undgå de tidspunkter hvis man vil undgå børn :) "Min" svømmehal har ikke varmtvandsbassin, eller noget andet fancyt, men da jeg kun svømmer baner og jeg altid får en bane for mig selv vinder den alligevel :)
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Svømmehal København

Indlægaf Rapfisk » 16. aug 2016, 19:32

Jeg er vældig glad for Frederiksberg Svømmehal. Der er et varmtvandsbassin, som bruges til babysvømning, når det er der, men det er ikke stort nok til at svømme baner i.
1
Livslinjen: 70 201 201
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Svømmehal København

Indlægaf IrmaPigen » 17. aug 2016, 20:57

Rakel skrev:Øbro svømmehal har en afdeling hvor børn ikke er velkomne. Tjek åbningstiderne.
Jeg møder meget sjældent børn i skoletiden i Glostrup Svømmehal, hvor der er et varmtvandsbassin. De har vist også aftenåbning af og til uden adgang for børn.
Der plejer at være ok plads i DGI byens varmtvandsbassin, men der er næsten altid børn uanset tid på dagen.


Varmtvandsbassinet er ikke åbnet i Glostrup - det er stadig under opførsel. En livredder oplyste til mig i går det forventes indviet omkring den 10 sept.

Og der er skolesvømning i Glostrup svømmehal. Det var der bl.a. i går formiddag.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Svømmehal København

Indlægaf IrmaPigen » 18. aug 2016, 05:36

Rakel skrev:
IrmaPigen skrev:
Rakel skrev:Øbro svømmehal har en afdeling hvor børn ikke er velkomne. Tjek åbningstiderne.
Jeg møder meget sjældent børn i skoletiden i Glostrup Svømmehal, hvor der er et varmtvandsbassin. De har vist også aftenåbning af og til uden adgang for børn.
Der plejer at være ok plads i DGI byens varmtvandsbassin, men der er næsten altid børn uanset tid på dagen.


Varmtvandsbassinet er ikke åbnet i Glostrup - det er stadig under opførsel. En livredder oplyste til mig i går det forventes indviet omkring den 10 sept.

Og der er skolesvømning i Glostrup svømmehal. Det var der bl.a. i går formiddag.



Der er da et i svømmehallen, der 'altid' har været der med 30 grader.
Det er så nok 1 1/2 måneden siden, at vi var der sidst. Mandag aften er der ikke adgang for børn ifg hj siden for Glostrup svømmehal.


http://folkebladet.dk/2015/11/nyt-varmt ... n-paa-vej/

Det er korrekt at der er Stilleaften på mandage. Men derfor er der altså stadig skolebørn og skolesvømning på formiddage for kommunens skolebørn. Glostrup svømmehal er i øvrigt rimelig proppet på stilleaftener på mandage.
1
topmadras3
Indlæg: 238
Tilmeldt: 29. aug 2015, 21:35
Kort karma: 42
Likede indlæg: 152

Re: Svømmehal København

Indlægaf topmadras3 » 18. aug 2016, 19:44

Tak jeg prøver at kigge på det :) jeg kan kun aften/weekend(men der er vel mange i weekenden)og skal ikke svømme baner,kunne bare godt bruge varme og afslapning
0

Tilbage til "Generelt"