Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf hotlips » 20. jul 2018, 11:36

ExCoastal skrev:Jeg bor i East San Jose :lol:


Totalt of topic men er det ikke i nærheden af den sø der døde? Jeg kan aldrig huske navnet men den opstod vist i forbindelse med at man ledte vand til kunstvanding og blev sådan et ferie sted med en masse huse på få år men den døde fordi vandet blev fyldt med alle mulige mineraler der blev frigivet af det der havde været ørken som blev dækket af vand.
Det er ihvertfald sådan jeg lige husker det, så fiskene døde og med stanken blev den forladt og efterhånden som vandstanden faldt blev det så koncentreret med salt og så videre at den blev decideret giftig og fugle og så videre der levede i nærheden endte med at bidrage til de bunker af dyreskeletter man så ser billeder af.

Ved du hvad det er jeg mener?

Det er blevet kaldt den første menneskeskabte økologiske katastrofe, området er så vidt jeg ved afspærret idag fordi selv luften er giftig når det blæser.
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Daine » 20. jul 2018, 14:51

:gruble: :lol:

9B3A8D45-5F03-4F28-B9F1-CD48F9FFBE4E.jpeg
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf kidkomb » 20. jul 2018, 15:17

Daine skrev::gruble: :lol:

9B3A8D45-5F03-4F28-B9F1-CD48F9FFBE4E.jpeg

Nogle lesbiske er mere mandige end andre ser det ud til :lol:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 20. jul 2018, 16:52

microwave.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Mangoness » 20. jul 2018, 17:46

icelady skrev:Billede




:D


..og det er så grunden til, at jeg skal kigge trådene igennem, før jeg laver et nyt indlæg :nej:

(se mit indlæg ovenover)
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 18:01

Delfin skrev:
Juki skrev:
Delfin skrev:
... skrev:At Københavns Kommune har betalt 10.000 kr for 20 A4-ark med en enkelt linje på hver :D

https://www.dr.dk/nyheder/indland/koebenhavn-koeber-nekrologer-over-politikere-lars-loekke-er-doed


Første gang jeg så billedet, og inden jeg nåede at læse overskriften, tænkte jeg, at jeg skulle til at læse en skandale-artikel om, at journalisterne allerede har nekrologerne liggende klar. Det her er en større skandale, men kunstneren opnåede da at vække opmærksomhed på sit 'kunstværk'. Fandeme godt at rengøringen ikke krøllede lortet sammen :D

Så kunne han da bare have printet et nyt eksemplar :lol: :genert:



Smart. Det er noget billigere end dem her :lol: https://politiken.dk/bagsiden/art570610 ... ner-kroner eller hende her https://www.kristeligt-dagblad.dk/kultu ... rig-kvinde

Ej :genert: :lol:

Det lyder som noget fra en film. Og så er den her med Mr Bean endda fra 1997, altså før mange af de nævnte eksempler :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 18:04

Daine skrev::gruble: :lol:

9B3A8D45-5F03-4F28-B9F1-CD48F9FFBE4E.jpeg

Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 20. jul 2018, 18:27

hotlips skrev:
ExCoastal skrev:Jeg bor i East San Jose :lol:


Totalt of topic men er det ikke i nærheden af den sø der døde? Jeg kan aldrig huske navnet men den opstod vist i forbindelse med at man ledte vand til kunstvanding og blev sådan et ferie sted med en masse huse på få år men den døde fordi vandet blev fyldt med alle mulige mineraler der blev frigivet af det der havde været ørken som blev dækket af vand.
Det er ihvertfald sådan jeg lige husker det, så fiskene døde og med stanken blev den forladt og efterhånden som vandstanden faldt blev det så koncentreret med salt og så videre at den blev decideret giftig og fugle og så videre der levede i nærheden endte med at bidrage til de bunker af dyreskeletter man så ser billeder af.

Ved du hvad det er jeg mener?

Det er blevet kaldt den første menneskeskabte økologiske katastrofe, området er så vidt jeg ved afspærret idag fordi selv luften er giftig når det blæser.


Det er sjovt, at du nævner det, jeg så netop en dokumentarudsendelse for et par dage siden om den sø. Den hedder Salton Sea og ligger nede i det sydlige Californien. Kombinationen af aflejringer fra Coloradofloden, det høje indhold af salt og de rådnende fisk er direkte sundhedsskadelig. Den havde en storhedstid i 50erne, hvor det var et udflugtsmål for folk fra Los Angeles.

https://en.wikipedia.org/wiki/Salton_Sea
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf paint » 20. jul 2018, 20:00

Billede
7
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Delfin » 20. jul 2018, 20:22

Dmitra skrev:Jeg er fuldstændig færdig :-D.



Hmm jeg synes da, det har en vis betydning for mig, at jeg ikke stammer her fra egnen :D
0
14 11 14
Brugeravatar
Dynaudio
Indlæg: 2686
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2076

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Dynaudio » 21. jul 2018, 01:51

casual-dehyde.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 21. jul 2018, 03:27

:lol: :lol: :lol:

Billede

Billede

Billede

Billede
12
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 21. jul 2018, 06:21

ExCoastal skrev:Jeg bor i East San Jose :lol:


Den nøgne motorvejscyklist er fundet. Det var slet, slet ikke mig :lol:

https://www.kron4.com/news/bay-area/pol ... 1313251000
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf dgd2007 » 21. jul 2018, 06:58

ExCoastal skrev:
ExCoastal skrev:Jeg bor i East San Jose :lol:


Den nøgne motorvejscyklist er fundet. Det var slet, slet ikke mig :lol:

https://www.kron4.com/news/bay-area/pol ... 1313251000

Det må være en lettelse for dig ... hvis du ikke rigtig kan huske hvad du lavede den dag. :lol:
2
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Neenah » 21. jul 2018, 07:56

ExCoastal skrev:
hotlips skrev:
ExCoastal skrev:Jeg bor i East San Jose :lol:


Totalt of topic men er det ikke i nærheden af den sø der døde? Jeg kan aldrig huske navnet men den opstod vist i forbindelse med at man ledte vand til kunstvanding og blev sådan et ferie sted med en masse huse på få år men den døde fordi vandet blev fyldt med alle mulige mineraler der blev frigivet af det der havde været ørken som blev dækket af vand.
Det er ihvertfald sådan jeg lige husker det, så fiskene døde og med stanken blev den forladt og efterhånden som vandstanden faldt blev det så koncentreret med salt og så videre at den blev decideret giftig og fugle og så videre der levede i nærheden endte med at bidrage til de bunker af dyreskeletter man så ser billeder af.

Ved du hvad det er jeg mener?

Det er blevet kaldt den første menneskeskabte økologiske katastrofe, området er så vidt jeg ved afspærret idag fordi selv luften er giftig når det blæser.


Det er sjovt, at du nævner det, jeg så netop en dokumentarudsendelse for et par dage siden om den sø. Den hedder Salton Sea og ligger nede i det sydlige Californien. Kombinationen af aflejringer fra Coloradofloden, det høje indhold af salt og de rådnende fisk er direkte sundhedsskadelig. Den havde en storhedstid i 50erne, hvor det var et udflugtsmål for folk fra Los Angeles.

https://en.wikipedia.org/wiki/Salton_Sea


Det er et vildt sted at være. Jeg var der på en detour på en road trip for en håndfuld år siden - "stranden" var dækket af døde fiskeskeletter, der var 45 grader varmt og solen stod lige ned på. Alt var stille - der var ingen mennesker overhovedet, men alligevel en del beboede huse hist og her.
0

Tilbage til "Generelt"