Hvad griner du af lige nu

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf icelady » 21. mar 2018, 17:54

Billede



:D
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 21. mar 2018, 18:13

Hæhæ...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Delfin » 21. mar 2018, 19:11

Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"




Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:
6
14 11 14
02 05 22
30 08 23
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf bluetof1 » 21. mar 2018, 20:28

Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"




Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:


Det sagde hun også i går.

Høhøhøhøhø
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Patience » 21. mar 2018, 22:46

Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"




Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:

Sådan havde jeg det også. Det eneste jeg kunne tænke under hele den film var at den stakkels pelikan måtte være forfærdeligt sulten. Det er typisk mig - jeg dur ikke til film med dyr - jeg får altid digtet at de er stakkels :genert:
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 21. mar 2018, 23:27

Patience skrev:
Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"

Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:

Sådan havde jeg det også. Det eneste jeg kunne tænke under hele den film var at den stakkels pelikan måtte være forfærdeligt sulten. Det er typisk mig - jeg dur ikke til film med dyr - jeg får altid digtet at de er stakkels :genert:

Jeg blev også noget skuffet over at man aldrig fandt ud af om den fik fisk eller ej. Også fordi de bare ignorerer den :(

Det er noget andet med måger. De giver zero fucks :santa2:





















:lol: :lol: :lol:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15372
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Delfin » 22. mar 2018, 01:00

Juki skrev:
Patience skrev:
Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"

Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:

Sådan havde jeg det også. Det eneste jeg kunne tænke under hele den film var at den stakkels pelikan måtte være forfærdeligt sulten. Det er typisk mig - jeg dur ikke til film med dyr - jeg får altid digtet at de er stakkels :genert:

Jeg blev også noget skuffet over at man aldrig fandt ud af om den fik fisk eller ej. Også fordi de bare ignorerer den :(
:


Den ser ret hjemmevant ud, så jeg tror, den er vant til at få noget derinde.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf ExCoastal » 22. mar 2018, 01:15

:lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Juki » 22. mar 2018, 01:21

ExCoastal skrev::lol:

Den joke var også vældig populær da jeg var barn. Det var især sejt at være den første til at kommentere man ikke måtte spise en is med tre striber..

Der skulle ikke altid så meget til dengang :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf hotlips » 22. mar 2018, 05:30

Juki skrev:
Patience skrev:
Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"

Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:

Sådan havde jeg det også. Det eneste jeg kunne tænke under hele den film var at den stakkels pelikan måtte være forfærdeligt sulten. Det er typisk mig - jeg dur ikke til film med dyr - jeg får altid digtet at de er stakkels :genert:

Jeg blev også noget skuffet over at man aldrig fandt ud af om den fik fisk eller ej. Også fordi de bare ignorerer den :(

Det er noget andet med måger. De giver zero fucks :santa2:


:lol: :lol: :lol:


Der er en på otnitologisk forening der har en måge der hedder Mona som han af og til lægger film op med, bla når hun synes han er for længe om det og lige stikker hovedet ind ad døren og snupper sin skål og bagefter smørekniven han bruger til at få maden ud af dåserne til hende, det er helt sikkert ikke nogen dum fugleart.

Vi har bare en temmelig bredbaget due, hun kommer og venter på mad om morgenen og hvis hun ikke kan finde mere så kommer hun hen og ser om vi har tabt noget ved døren til havestuen og ser om vi skulle have tabt noget, hvis der er åbent hopper hun ind.. Og giver mig jævnligt et hjertestop når jeg kommer om hjørnet og ikke har set hende og hun flagrer uden varsel flagrer op lige foran mig.

Jeg har forsøgt at fortælle hende at hun må lære at banke på så skal jeg nok komme med noget, bare sådan lidt bank med næbbet men jeg tror ikke der er ret meget andet end korn i hovedet på duer.
5
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1427
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4871

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Patience » 22. mar 2018, 05:44

Delfin skrev:
Juki skrev:
Patience skrev:
Delfin skrev:
Juki skrev:"Hvordan får man noget betjening i den her biks?? Giv mig nu de fisk!!"

Eeeej den kan da ikke slutte, før den får noget :trist:

Sådan havde jeg det også. Det eneste jeg kunne tænke under hele den film var at den stakkels pelikan måtte være forfærdeligt sulten. Det er typisk mig - jeg dur ikke til film med dyr - jeg får altid digtet at de er stakkels :genert:

Jeg blev også noget skuffet over at man aldrig fandt ud af om den fik fisk eller ej. Også fordi de bare ignorerer den :(
:


Den ser ret hjemmevant ud, så jeg tror, den er vant til at få noget derinde.


Det tror jeg helt sikkert du har ret i. Og personalet er i hvert tilfælde vant til den - de ænser den jo nærmest ikke. Hvis man ikke havde prøvet det før, så ville man nok trods alt reagere, hvis der pludselig stod en pelikan i ens butik :lol:
4
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23793
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf dgd2007 » 22. mar 2018, 11:39

Juki skrev:[...]
Det er noget andet med måger. De giver zero fucks :santa2:
[...]

Det må jeg give dig ret i. Vi kørte engang ud på en pittoresk mole i Wales, hvor der var en stribe fish&chips-boder ... men vi havde dårlig sat os ind i bilen med varerne igen, før det sagde klang-klask og så stod de på kølerhjelmen og ytrampede med deres store fødder og krævede at få deres andel! :P
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23793
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf dgd2007 » 22. mar 2018, 11:40

Screenshot-2018-3-22 - TV 2.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf Guilded_Lily » 22. mar 2018, 11:43

dgd2007 skrev:
Juki skrev:[...]
Det er noget andet med måger. De giver zero fucks :santa2:
[...]

Det må jeg give dig ret i. Vi kørte engang ud på en pittoresk mole i Wales, hvor der var en stribe fish&chips-boder ... men vi havde dårlig sat os ind i bilen med varerne igen, før det sagde klang-klask og så stod de på kølerhjelmen og ytrampede med deres store fødder og krævede at få deres andel! :P


Man skal ikke parkere på havnene i UK. Min værtsfamilie i Hastings fortalte, deres første bil havde fået syreskader i lakken af mågelort. Da jeg gik en tur sammen med min mand og børn for et par år siden kunne vi se, de ikke havde fundet en gylden løsning. Vi holdt i p-huse på hele turen langs sydkysten. Til sommer skal vi bl.a til Yorkshire, og jeg håber, der er p-huse i Scarborough og Whitby :lol:
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad griner du af lige nu

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. mar 2018, 17:00

18

Tilbage til "Generelt"