Er numerologi gået af mode?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Er numerologi gået af mode?

Indlægaf Slettet bruger » 16. jul 2016, 04:25

Synd ikke man møder så mange med numerologi-navne mere. Jeg kan huske en Briansam, og mødte en Prinsesse Tan Tan, men det er ved at være nogen år siden jeg er stødt på en med et funky numerologisk navn.

Måske er det bare fordi jeg ikke møder så mange mennesker for tiden, men syns heller ikke man hører så meget om det i medierne mere?
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Er numerologi gået af mode?

Indlægaf Aima » 16. jul 2016, 04:37

Mon ikke det er fordi der i større grad end tidligere, er opnået almen konsensus om, det er helt vildt tacky? Jeg mener, selv hvis nummerologi appellerede til mig, ville jeg aldrig nogensinde have modet til at ændre mit navn af den grund, så kunne jeg lige så godt skrive idiot i panden på mig selv, for det er jo dét folk tænker og siger. For hver person jeg har hørt, har været til nummerolog, har jeg hørt 10 gøre grin med det.

Jeg kender én der for et halvt års tid siden ændrede navn, fordi hun havde været ved nummerolog, efterfølgende skrev hun en sej opdatering på FB, hvor hun proklamerede noget i stil med, at nu hed hun altså sådan her, fordi hun troede på nummerologi og det var sådan set bare sådan det var, og så måtte folk synes om det, hvad de nu gjorde. Ret modigt, synes jeg.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Er numerologi gået af mode?

Indlægaf LadyFox » 16. jul 2016, 08:11

Det er jo svært at vide om folk man ikke har kendt hele livet har været til numerologi, så vitjeg har forstået behøver man jo ikke ende op med et super mærkeligt navn?
0
...
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Er numerologi gået af mode?

Indlægaf HappyHippo » 16. jul 2016, 08:14

Min veninde har lige været afsted, dog er hendes nye navn ret almindeligt. Dem jeg kender, der har været til numerolog, har fået almindelige navne som Isabella, Camilla osv...

En fra de unge mødre har lige skiftet fra Amanda til Amandha :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Er numerologi gået af mode?

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jul 2016, 09:54

Mie Moltke har skiftet navn til Mie Martha Moltke for nyligt. Jeg læste at hun ikke havde været ved numerolog men det var dog en navneskift hun havde foretaget for at ændre sit liv og det var godkendt af "spirituelle venner".
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er numerologi gået af mode?

Indlægaf Annione » 16. jul 2016, 10:03

Har numerologi været på mode? Har det ikke hele tiden været noget fjolleri?
3

Tilbage til "Generelt"