Hvem beundrer du?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Hvem beundrer du?

Indlægaf IrmaPigen » 4. jul 2016, 19:01

Altså sådan af offentlige mennesker. Og hvorfor?

Er det Lars Løkke for at cutte ned på bajerne og tage løbeture omkring Marselisborg, Martin Krasnik for hans hardcore journalistiske stil? Messi for at være en gudsbenådet fodboldspiller? Eller Lisbeth Zornig for at være hamrende idealistisk og kæmpe de svages sag? Eller nogle helt andre, anyway del det med debatten.


Hm, jeg har lige set et program med Serena Williams. Og jeg synes hun er fuckin' awesome.
Hvorfor? Fordi hun er stolt af sig selv, stolt af at være sort og stolt af sin vægt og hvordan hun ser ud. Og samtidig med hun viste styrke viste hun også sig selv i nogle af hendes skrøbelige øjeblikke. Det er cool, synes jeg.

I får lige et billede af den smukke powerwoman
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af IrmaPigen 4. jul 2016, 19:23, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvem beundrer du?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 19:21

Jeg ville jo have skrevet min mor, men hun er jo ikke ligefrem kendt, så jeg har været i tænkeboks.

Og jeg beundrer Ernest Petersen. Det kan godt være, han mest er kendt heroppe i det nordlige og så endda kun semikendt, men han er et fantastisk menneske med en ufattelig livsappetit og et humør, der smitter.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvem beundrer du?

Indlægaf IrmaPigen » 4. jul 2016, 19:22

Fru Sunshine skrev:Jeg ville jo have skrevet min mor, men hun er jo ikke ligefrem kendt, så jeg har været i tænkeboks.

Og jeg beundrer Ernest Petersen. Det kan godt være, han mest er kendt heroppe i det nordlige og så endda kun semikendt, men han er et fantastisk menneske med en ufattelig livsappetit og et humør, der smitter.


Grunden til jeg skrev det med offentlige personer er, at der vist er en anden tråd med den vinkel (kunne dog ikke lige finde den)
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvem beundrer du?

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 19:27

IrmaPigen skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg ville jo have skrevet min mor, men hun er jo ikke ligefrem kendt, så jeg har været i tænkeboks.

Og jeg beundrer Ernest Petersen. Det kan godt være, han mest er kendt heroppe i det nordlige og så endda kun semikendt, men han er et fantastisk menneske med en ufattelig livsappetit og et humør, der smitter.


Grunden til jeg skrev det med offentlige personer er, at der vist er en anden tråd med den vinkel (kunne dog ikke lige finde den)

Jeg tror også, der er sådan en tråd et sted.
Er det Ok med en semikendis?
Ellers sletter jeg bare igen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvem beundrer du?

Indlægaf LadyFox » 4. jul 2016, 19:37

Billede

Steven Seagal. For det helt enorme overskud den mand har. Der er jo ingen grænser for hvor mange bolde den mand kan have i luften på en gang. Skuespiller, vicesherif, filmproducer, miljøforkæmper, indehaver af sin egen aikido dojo, forretningsmand, en plade har han også lige tid til at udgive osv. osv.

Udover arbejde, synes jeg også han går ind i en masse velgørenhedprojekter, som giver mening.

Jeg synes Steven Seagal er mega sej.
0
...

Tilbage til "Generelt"