Irriterende overboer.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
chokoladegris
Indlæg: 171
Tilmeldt: 16. jan 2016, 12:50
Kort karma: 24
Likede indlæg: 172

Re: Irriterende overboer.

Indlægaf chokoladegris » 17. jun 2016, 07:41

billiebean skrev:Nabolarm er ødelæggende.

Boede i 5 år ved siden af et beboerhus i Århus fra 1800hvidkål uden lydisolering men fuldt udstyret med koncertlydudstyr. Det var udlejet i 80% af alle weekender og mange ugedage oftest til 18-års fødselsdage, metalkoncerter, øvebands og julefrokoster.
Det var ren tortur at bo ved siden af.

Jeg ville flytte, hvis jeg var dig/jer. Også om man skal bruge lidt ekstra tid/ressourcer på flytning, transport osv. Ro, fred og nattesøvn kan ikke gøres op i penge.


Jeg har længe gerne ville flytte, men det har ikke været muligt. Jeg ved dog at de tager 3 uger på ferie om 2 ugers tid og når de kommer hjem, flytter jeg til en anden by i hverdagene (pga uddannelse) i 5 måneder og kommer derfor kun til at være i min lejlighed i weekenderne.. Så jeg kan heldigvis snart se en ende på det! Min udlejer har nævnt (ikke officielt) overfor mig at han ville se om han ikke kunne få dem til at flytte, ved at tilbyde dem en anden lejlighed. (Min udlejer har lejligheder mange steder i byen) og lige den opgang jeg bor i, som er et baghus med tre lejligheder og jeg bor i stuen, det er ret små lejligheder :-) forstår slet ikke at de kan holde ud af at bo to mennesker på omkring 45 kvm.
0

Tilbage til "Generelt"