1st World Problem.... Hvad er dit?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Pityt » 29. jun 2018, 19:56

Ghattner skrev:
Pityt skrev:At nogle af studentervognene der kører forbi i dag spiller lortemusik. Ja okay, de er hurtigt væk igen (medmindre de skal holde for rødt eller det er studenter der bor lige heromkring) men det der forpulede dakkedak-musik kan de godt bare stoppe med :cuss: Det giver mig den vildeste trang til at overfalde nogen med noget sømbeslået og eventuelt napalmindsmurt.
Ja, jeg er gammel :gammel:


Jeg har hørt mange vogne og ikke en eneste har spillet god musik.

Det er ikke fordi jeg er gammel. Der musik does really suck!

Jeg ville heller ikke ligefrem kalde det godt, det jeg har hørt mest af i dag :lol: Men for mig er det altså lettere at udholde 30 sekunders random pop-crap end det der ooomphooomphooomph :/
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf klumphen » 30. jun 2018, 17:29

De nye skatteregler giver mig cirka 1300 kroner ekstra udbetalt hver måned. Men jeg er ikke sikker på at min nye hobby (at spise is) kan absorbere så mange penge :lol2:
3
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Juki » 30. jun 2018, 18:39

klumphen skrev:De nye skatteregler giver mig cirka 1300 kroner ekstra udbetalt hver måned. Men jeg er ikke sikker på at min nye hobby (at spise is) kan absorbere så mange penge :lol2:

Jeg vil gerne hjælpe med at spise nogle af de is :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3216

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf klumphen » 1. jul 2018, 09:45

Juki skrev:
klumphen skrev:De nye skatteregler giver mig cirka 1300 kroner ekstra udbetalt hver måned. Men jeg er ikke sikker på at min nye hobby (at spise is) kan absorbere så mange penge :lol2:

Jeg vil gerne hjælpe med at spise nogle af de is :)

Det er mægtigt pænt af dig! :D
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Daine » 1. jul 2018, 10:13

klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:De nye skatteregler giver mig cirka 1300 kroner ekstra udbetalt hver måned. Men jeg er ikke sikker på at min nye hobby (at spise is) kan absorbere så mange penge :lol2:

Jeg vil gerne hjælpe med at spise nogle af de is :)

Det er mægtigt pænt af dig! :D

SÅ ER DER IS TIL DEBATTEN!!! :banan2: :banan2: :banan2:

Billede
6
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Juki » 1. jul 2018, 11:48

Daine skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:De nye skatteregler giver mig cirka 1300 kroner ekstra udbetalt hver måned. Men jeg er ikke sikker på at min nye hobby (at spise is) kan absorbere så mange penge :lol2:

Jeg vil gerne hjælpe med at spise nogle af de is :)

Det er mægtigt pænt af dig! :D

SÅ ER DER IS TIL DEBATTEN!!! :banan2: :banan2: :banan2:

Billede

Har man til en har man til alle!!

(Eller hvad ordsproget nu var i folkeskolen :D)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Pityt » 1. jul 2018, 12:31

Mistermor skrev:
Ghattner skrev:
Pityt skrev:At nogle af studentervognene der kører forbi i dag spiller lortemusik. Ja okay, de er hurtigt væk igen (medmindre de skal holde for rødt eller det er studenter der bor lige heromkring) men det der forpulede dakkedak-musik kan de godt bare stoppe med :cuss: Det giver mig den vildeste trang til at overfalde nogen med noget sømbeslået og eventuelt napalmindsmurt.
Ja, jeg er gammel :gammel:


Jeg har hørt mange vogne og ikke en eneste har spillet god musik.

Det er ikke fordi jeg er gammel. Der musik does really suck!


Dem der kørte lige uden for min lejlighed spillede og skrålede Highway to hell. Det er da ikke dårligt, og slet ikke for Randers. :)

Se, DET er musik jeg kan forholde mig til :rock:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14699

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. jul 2018, 12:54

Jeg har så mange par ridebukser at jeg har svært ved at retfærdiggøre at jeg lige er ved at bruge 700 kr på et par mere :genert: :tie:
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf computermus » 1. jul 2018, 15:41

At yousee hele tiden melder fejl når jeg forsøger at opdatere mit betalingskort, og som om det ikke var nok så påstår de at jeg ingen abonnementer har tilknyttet til min yousee side.
I går var både tv og bredbånd tilknyttet men min mobiltelefon er pist væk og forsvundet i cyberspace. Jeg hader når tingene er i uorden. Ydermere har de i følge deres hjemmeside ikke telefontid i weekenden. Øv med Øv på.
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Fræksak » 1. jul 2018, 19:02

Det har været så godt vejr så længe, at vi har været virkelig meget på stranden. Nu er vi ved at være trætte af det, men det bliver VED med at være godt vejr, og det føles lidt som spild ikke at udnytte det. Vi oooorker bare ikke mere sand & saltvand, men vi bor lige ved siden af, så vi føler os lidt forpligtede .... :(.
1
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Lykke » 1. jul 2018, 19:07

Fræksak skrev:Det har været så godt vejr så længe, at vi har været virkelig meget på stranden. Nu er vi ved at være trætte af det, men det bliver VED med at være godt vejr, og det føles lidt som spild ikke at udnytte det. Vi oooorker bare ikke mere sand & saltvand, men vi bor lige ved siden af, så vi føler os lidt forpligtede .... :(.


:lol: Men sådan kunne man da sige med tusinde ting. Fordi jeg har en skov lige uden for mit hus, betyder det da ikke jeg har dårlig samvittighed over ikke at gå ture der hver dag.

Nå, synes bare det er en sjov tankegang.
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Fræksak » 1. jul 2018, 19:15

Lykke skrev:
Fræksak skrev:Det har været så godt vejr så længe, at vi har været virkelig meget på stranden. Nu er vi ved at være trætte af det, men det bliver VED med at være godt vejr, og det føles lidt som spild ikke at udnytte det. Vi oooorker bare ikke mere sand & saltvand, men vi bor lige ved siden af, så vi føler os lidt forpligtede .... :(.


:lol: Men sådan kunne man da sige med tusinde ting. Fordi jeg har en skov lige uden for mit hus, betyder det da ikke jeg har dårlig samvittighed over ikke at gå ture der hver dag.

Nå, synes bare det er en sjov tankegang.


Nu plejer vejret jo ikke ligefrem at have indbudt til 98 badeture indtil videre i år. Sidste år badede vi fx 2 gange. Jeg synes det giver mening at føle, at man bør udnytte det.

Men anyway, nu ER tråden jo dedikeret til ikke-problemer .... ikk :)
4
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Lykke » 1. jul 2018, 19:17

Fræksak skrev:
Lykke skrev:
Fræksak skrev:Det har været så godt vejr så længe, at vi har været virkelig meget på stranden. Nu er vi ved at være trætte af det, men det bliver VED med at være godt vejr, og det føles lidt som spild ikke at udnytte det. Vi oooorker bare ikke mere sand & saltvand, men vi bor lige ved siden af, så vi føler os lidt forpligtede .... :(.


:lol: Men sådan kunne man da sige med tusinde ting. Fordi jeg har en skov lige uden for mit hus, betyder det da ikke jeg har dårlig samvittighed over ikke at gå ture der hver dag.

Nå, synes bare det er en sjov tankegang.


Nu plejer vejret jo ikke ligefrem at have indbudt til 98 badeture indtil videre i år. Sidste år badede vi fx 2 gange. Jeg synes det giver mening at føle, at man bør udnytte det.

Men anyway, nu ER tråden jo dedikeret til ikke-problemer .... ikk :)


Jo jo. Giv den gas!
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Sangius » 1. jul 2018, 19:18

Jeg vil gerne have smør på mine popcorn. Men jeg gider ikke gøre det selv, og min mand vil først gøre det når de er færdige med at sparke til den der åndsbollede bold.

Helt ærlig, det da for unfair.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: 1st World Problem.... Hvad er dit?

Indlægaf Pandesteg » 2. jul 2018, 18:08

Vi er ved at drukne i kirsebær, vi har vel en 5-6 træer der alle bugner. Plukkede lige knap 1 kg på 10 minutter og det bare bare lige fra de laveste grene.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Generelt"