Jeg er SÅ ligeglad med...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Studsgaard » 23. maj 2016, 21:26

Blomster og havehold.
Jo jeg nyder synet af en pæn buket. Eller en fin blomst. Men jeg intresseret mig ikke for det.
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Joe » 23. maj 2016, 21:33

HappyHippo skrev:Fie Laursen


Også mig. Og på den der måde, hvor jeg ikke irriteres over hende, jeg går virkelig bare ikke op i, om hun har løjet lidt, medium eller meget om sit liv. Ud fra den ene artikel jeg har læst om hendes "afsløring", samt de få ting, jeg ellers har læst om hende, lyder det som om hun har brug for noget hjælp, men altså, jeg kan hverken mønstre forargelse over at hun har løjet eller forargelse over at hun fylder meget i medierne. De fleste kendt-for-at-være-kendt-typer er altså ret nemme at undgå at læse om, hvis man ikke får sin nyhedsstrøm fra EB, BT og metroXpress.
2
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Bimmerdyret » 23. maj 2016, 21:37

Slankekure
Græske, polske osv.. gadehunde, da der stadig er hunde med behov herhjemme.
Forældrekontrakter
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Karkluden » 23. maj 2016, 23:49

Sport er jeg faktisk generelt lidt ligeglad med. Altså jeg kan sagtens gå op i min egen motion, min kærestes motion, venners motion, hvis de lige er glade for at de kunne løbe/cykle/svømme/løfte xxx. Yes, fint, tillykke, yay os.
Men sådan noget VM, EM og sådan. Bleh. jeg mindes stadig hvor PISSEsure nogen blev på den gamle debat, da nogen tillod sig at ytre, at de ikke mente sport (som i prof-sport, i indlægget var det vist fodbold) betød en flyvende fis for noget. Hold kæft, folk blev sure..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. maj 2016, 00:04

- alle børn som jeg ikke selv har født
- tøjmode (og tøj i det hele taget)
- tasker
- sko
- alt hvad der har med hår at gøre, udover min hårbørste og hårelastik
- michelinrestauranter
- biler
- rejser
- andre folks fotos
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf D.itsen » 24. maj 2016, 02:12

Studsgaard skrev:Blomster og havehold.
Jo jeg nyder synet af en pæn buket. Eller en fin blomst. Men jeg intresseret mig ikke for det.

Det var mange mig for to år siden og så fik jeg en havevirus - det er stukket helt af :blush: :stoned: :genert:
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. maj 2016, 04:10

Jeg ved ikke helt hvad der er sket. Jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk 3-ugers ferie og jeg er sådan ca. bedøvende ligeglad med hele det politiske spil og emner (eller mangel på samme).
DET ligner mig ikke! Jeg sætter faktisk lidt en ære i skarpe bemærkninger, at hive alle de fordækte manipulationer frem i lyset og ærer min undersøgelsespligt i alle situationer.

Nu??... nu er jeg bare en laid back, dybt solbrun, indtryksmættet, all-flirted-up dame med solbleget hår og mange pluspoint på lækkerhedskontoen. Det er sommer og jeg vil bare høre god livemusik, drikke kolde øl og spadsere rundt i min genfundne tilfredshed med mig selv, i nyt lækkert sommetøj, flirte og lade mig flirte med af alle i nærheden.
Det er næsten bekymrende, men jeg regner med at jeg vender tilbage til normal tilstand til efteråret.
Damn det var en god ferie!
12
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Thestral » 24. maj 2016, 04:17

Min praktikplads
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2016, 09:27

Aima skrev:Altså nu er det ikke for at være fluekneppende, men betyder ligeglad ikke neutral? Hvis man synes, noget er nederen, fylder for meget eller ligefrem synes det mangler eksistensberettigelse, lader man sig jo stadig påvirke (negativt), og så er man jo ikke en ski' ligeglad.

Jeg forudser lidt, denne tråd ende som mange af de andre, hvor vi bare fortæller om, hvad vi hver især synes er overvurderet eller overhypet eller hvad vi bare ikke fatter, andre synes er fedt.

Nja ... når "SÅ" er med stort, indebærer det vel som mininum, at det irriterer en, eller man synes, det er dybt debilt, at andre er interesserede i det :D

Men altså efter din definition er der jo masser af ting, jeg er ægte ligeglad med. Der er fx en del fora her på debatten, som jeg slet ikke har været i endnu. Og det er ikke fordi jeg har noget imod, at andre debatter i dem :engel:
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Aima » 24. maj 2016, 11:04

dgd2007 skrev:
Aima skrev:Altså nu er det ikke for at være fluekneppende, men betyder ligeglad ikke neutral? Hvis man synes, noget er nederen, fylder for meget eller ligefrem synes det mangler eksistensberettigelse, lader man sig jo stadig påvirke (negativt), og så er man jo ikke en ski' ligeglad.

Jeg forudser lidt, denne tråd ende som mange af de andre, hvor vi bare fortæller om, hvad vi hver især synes er overvurderet eller overhypet eller hvad vi bare ikke fatter, andre synes er fedt.

Nja ... når "SÅ" er med stort, indebærer det vel som mininum, at det irriterer en, eller man synes, det er dybt debilt, at andre er interesserede i det :D

Men altså efter din definition er der jo masser af ting, jeg er ægte ligeglad med. Der er fx en del fora her på debatten, som jeg slet ikke har været i endnu. Og det er ikke fordi jeg har noget imod, at andre debatter i dem :engel:


Ja, det er nok rigtigt nok, man kan vel være ligeglad på den demonstrative måde :)



Jeg er forresten også ligeglad, altså på den indifferente måde, med at folk bliver kendte for at være kendte. Alle de der realitytyper og Youtube-fænomener må godt findes for min skyld, og jeg giver ikke en tøddel for den der med, at man, hvis man er kendt i Danmark, så også skal være anerkendt for et eller andet talent, for at have værdig eksistensberretigelse i medierne. Hvis folk vil kneppe, sige dumme ting eller fortælle om deres liv som ung mor/single/klumpfodet/whatever og blive et kendt ansigt på det grundlag, så skal de simpelthen bare fyre den af.

Jeg er også bedøvende ligeglad med Tour de France og andre begivenheder der periodisk fylder meget i medierne. Jeg interesserer mig ikke for det, men det påvirker mig ikke at det får megen medieopmærksomhed.

Og om folk så hver eneste dag lægger træningstracks eller billeder af deres katte eller whatever på Facebook, er jeg også bedøvende ligeglad. Så længe der ikke postes hadsk retorik er jeg generelt fuldstændig upåvirket af, hvordan andre mennesker forvalter deres sociale medier og i hvilket omfang de gør det.

Jeg er demonstrativt ligeglad med narcissistiske dræber-typer som ham der fjolset fra Norge. Jeg er faktisk så demonstrativt kold i røven, at jeg ikke engang vil give hans navn plads i dette indlæg eller nogen som helst andre steder.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Sjo » 24. maj 2016, 11:12

For lige at rydde al tvivl af vejen, så lad os bare sige, at der i denne tråd kan være både aktiv ignorering af diverse dims og mere sådan "jeg ved det eksisterer, men jeg interesserer mig ikke for det".
0
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Joe » 24. maj 2016, 16:13

Hvordan Jubii Debatten forvaltes i dag. Jeg var på Jubii i mange år, det er jeg ikke længere, og det har jeg egentlig ikke så mange følelser omkring. Min exit fra Jubii var ikke som et tårefyldt dramatisk brud med en kæreste. Det var mere som den der gamle ven, der engang var en man morede sig med, men hvor man i dag ikke rigtigt kan tale om andet end gamle dage, og derfor stopper man bare lige så stille med at kontakte personen.
8
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf Danseprinsesse » 24. maj 2016, 22:34

Dyr. Jeg vil hellere stirre ind i en væg i en time end at se et dyreprogram.

Min kæreste kan falde i svime over en frø eller en sommerfugl, glo på dådyr ud af vinduet sammen med min niece i laaaang tid og ævle for evigt om, at han gerne vil have et marsvin, og hvad marsvin kan.
Den eneste tanke jeg overhovedet kan mønstre i forhold til ovenstående er "virkelig?".
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf dgd2007 » 24. maj 2016, 23:26

Danseprinsesse skrev:[...] "virkelig?".

:lol:
Jeg ser nu gerne naturfilm. Men jeg kan heller ikke forstå, at folk vil have vilde dyr inde i stuen.
(Det kan dog tænkes, at vi får en hund, når min kone går på pension.)
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59511

Re: Jeg er SÅ ligeglad med...

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. maj 2016, 16:26

Furesø Picnicfestival.
1

Tilbage til "Generelt"