Fie Laursen er "knækket"

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf LadyFox » 5. feb 2017, 16:30

Fie kan også blive free bleeder :lol:
0
...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf vibbsen » 5. feb 2017, 16:47

Modesty Blame skrev:
vibbsen skrev:
Modesty Blame skrev:
vibbsen skrev:Buddhisme er der sgu ikke nok overskifter i......Peter Asshenfeldt derimod...Det var langt mere interessant.....Eller Klaus Riskjær...Ja...der var den...

"Klaus er bare så meget mere mand end de drengerøve jeg hidtil har dated. Vi connecter bare SÅ godt. Jeg har lige siden jeg var 12 vidst at jeg var til ældre mænd. Og med Klaus føler jeg bare lissom at jeg har fundet min rette hylde"

2 måneder senere udsender Klaus Riskjær følgende statement via Reuters:

"Det er korrekt at Fie Laursen venter mit barn. Jeg har imidlertid for længe siden sagt til Fie at jeg IKKE ønsker flere børn. Hun må derfor selv rode med den graviditet. "

Som følges op af Fie Laursen på hendes blog, samt via interview i Godmorgen Danmark, Godaften Showet, Ekstra Bladet, Reality Siden og Dans med de kendte :

"Jeg var ikke gravid. Det var bare luft i maven. Jeg synes bestemt at det føltes om en graviditet, og derfor meddelte jeg med det samme Klaus at han skulle være far. Det viste sig at han faktisk slet ikke var den faderfigur jeg troede han var. Han vil åbenbart slet ikke have flere børn. Jeg valgte derfor at afslutte forholdet da jeg ikke kan leve med en person som ikke har lyst til at påtage sig den faderrolle som jeg behøver i mit liv. Det viste sig så at min nye "Slank med bønner" kur gav luft i maven. Så det hele var i bund og grund bare Tom Luft..."

Klaus Riskjær har IKKE flere kommentarer.

Det der er jo Ninka, du roder rundt i bloggerne Vibbsen. Tsk tsk tsk.


Nej-nej....Fie er på bønnekuren - efter anbefaling fra Ninka...Som hun iøvrigt om ikke så længe afslører et hedt lesbisk forhold til...Win-Win for begge parter...Ninka kan skrive en bog om hvordan livet som lesbisk er vejen frem, og Fie kan komme med afsløringer om at hun er til ældre kvinder..

Du nyder det her lidt for meget.


Seriøst....Det er da totalt konge at få lov til at lade sin fantasi går helt agurk....Og så går det måske i opfyldelse.... :-D
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Wizzze » 19. feb 2017, 22:11

vibbsen skrev:
FruDulle skrev:
vibbsen skrev:
»Hvis min seksualitet gør, at jeg må stoppe min musikkarriere, så må jeg gøre det. Jeg er biseksuel, og sådan er det,« sagde hun.


Sveske...Du har sgu da ikke nogen musikkarriere at stoppe..... :rulle: :rulle:

Jeg står ved hvad jeg tidligere har sagt i denne tråd : At Fie Laursen er det levende bevis på et eklatant parenteralt svigt....Det kan godt være hun er fyldt 18 og forældrene rent juridisk ikke kan gøre noget. Men ens ansvar for at guide vores børn og forhindre dem i at gøre sig selv totalt til grin, stopper altså ikke når de fylder 18.

Mit bud på næste "historie" i Fie land er at at Fie finder en knude i sit bryst og tror det er kræft....Det er vist det eneste vi efterhånden mangler...Kærestesorger - Tjek. Graviditeter der går til at naturlige årsager - Tjek. Tilståelser om løgn - Tjek. Abort - Tjek. Biseksualitet. Next stop alvorlig sygdom.....

Jeg bliver så trist....Men OK...Hvis jeg kigger på Nicole Brøggler, så er Fie jo en overordentlig velfungerende ung dame :nerve: :nerve: :nerve:



Der har hun da været

http://realityportalen.dk/rcarticle/fie ... i-brystet/


Pezz ozz....så har jeg faktisk ikke fantasi til at forestille mig hvad den næste "afsløring" bliver....


Fejde, du skulle have tænkt fejde!

http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/22403293

Er lidt skuffet over du ikke så det komme :-D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf vibbsen » 19. feb 2017, 22:50

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:
FruDulle skrev:
vibbsen skrev:
»Hvis min seksualitet gør, at jeg må stoppe min musikkarriere, så må jeg gøre det. Jeg er biseksuel, og sådan er det,« sagde hun.


Sveske...Du har sgu da ikke nogen musikkarriere at stoppe..... :rulle: :rulle:

Jeg står ved hvad jeg tidligere har sagt i denne tråd : At Fie Laursen er det levende bevis på et eklatant parenteralt svigt....Det kan godt være hun er fyldt 18 og forældrene rent juridisk ikke kan gøre noget. Men ens ansvar for at guide vores børn og forhindre dem i at gøre sig selv totalt til grin, stopper altså ikke når de fylder 18.

Mit bud på næste "historie" i Fie land er at at Fie finder en knude i sit bryst og tror det er kræft....Det er vist det eneste vi efterhånden mangler...Kærestesorger - Tjek. Graviditeter der går til at naturlige årsager - Tjek. Tilståelser om løgn - Tjek. Abort - Tjek. Biseksualitet. Next stop alvorlig sygdom.....

Jeg bliver så trist....Men OK...Hvis jeg kigger på Nicole Brøggler, så er Fie jo en overordentlig velfungerende ung dame :nerve: :nerve: :nerve:



Der har hun da været

http://realityportalen.dk/rcarticle/fie ... i-brystet/


Pezz ozz....så har jeg faktisk ikke fantasi til at forestille mig hvad den næste "afsløring" bliver....


Fejde, du skulle have tænkt fejde!

http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/22403293

Er lidt skuffet over du ikke så det komme :-D


Fejde er sgu ikke sådan rigtig en "afsløring" som kan få noget som helst op og ringe hos mig....Herregud..De der tøsebørn fejder jo på kryds og tværs. Som tøsebørn nu gør.... :-D
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. mar 2017, 23:46

Lismaens skrev:For helvede Fie! En eller anden, stop den pige.

http://www.bt.dk/kendte/klar-saseline-g ... ng-forkert


Jeg fandt lige et interview med Fies mor. Der skal vist meget til før hun synes det er FOR meget. Men måske er grænsen nået nu, hvem ved.
http://www.mx.dk/underholdning/kendte/story/10941721
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Slettet bruger » 4. mar 2017, 00:21

Tænk for 10 år siden så man ned på trolls, nu er de nyhedsmateriale i landsdækkende aviser :)
3
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf FruitFly » 4. mar 2017, 08:41

Jeg er nødt til at sige det: Lad dog pigebarnet være i fred. Hvorfor hyper I hende stadig? Jeg har f.eks. aldrig hørt om hende uden for denne tråd, og detlyder ikke som om I synes hun leverer noget af værdi til jer. Let it go!
4
#Klimatosse
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf LadyFox » 4. mar 2017, 09:04

Culpøs skrev:
FruitFly skrev:Jeg er nødt til at sige det: Lad dog pigebarnet være i fred. Hvorfor hyper I hende stadig? Jeg har f.eks. aldrig hørt om hende uden for denne tråd, og detlyder ikke som om I synes hun leverer noget af værdi til jer. Let it go!

Fuldstændig enig.

Forstår det heller ikke rigtig. Der er tale om én pige/kvinde, som har ret til at leve sit liv på den måde, hun finder rigtig. Folk har åbenbart en trang til, at kaste med mudder imod et individ, som de sikkert ikke kender, ikke har gjort dem noget og ej heller har nogen former for indflydelse på deres dagligdag.

Hvis man lige vender det lidt på hovedet, hvad skulle hun dog så leve af?
Hendes forretning går da ud på at hun prøver at forarge folk, lykkes det - så tjener hun flere penge.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf LadyFox » 4. mar 2017, 16:08

Culpøs skrev:
LadyFox skrev:
Culpøs skrev:
FruitFly skrev:Jeg er nødt til at sige det: Lad dog pigebarnet være i fred. Hvorfor hyper I hende stadig? Jeg har f.eks. aldrig hørt om hende uden for denne tråd, og detlyder ikke som om I synes hun leverer noget af værdi til jer. Let it go!

Fuldstændig enig.

Forstår det heller ikke rigtig. Der er tale om én pige/kvinde, som har ret til at leve sit liv på den måde, hun finder rigtig. Folk har åbenbart en trang til, at kaste med mudder imod et individ, som de sikkert ikke kender, ikke har gjort dem noget og ej heller har nogen former for indflydelse på deres dagligdag.

Hvis man lige vender det lidt på hovedet, hvad skulle hun dog så leve af?
Hendes forretning går da ud på at hun prøver at forarge folk, lykkes det - så tjener hun flere penge.

Hvad hun skulle leve af? Det er noget af et hypotetisk spørgsmål, hvor skulle jeg vide fra, hvad hun skulle leve af, såfremt hun ikke var blevet blogger m.m.?

Hun har valgt en levevej, hvor hun er i centrum, bryder man sig ikke om det portræt hun maler, så kan man ignorere dette. Jeg forstår ikke hvorfor, man vil bruge tid og kræfter på noget som ligegyldigt som en blogger, som på ingen måde har indflydelse på ens hverdag og ingen reel magt har.

Nu er forargelse i sig selv ikke en pengemaskine. Hun må jo have en trofast fanskar, som følger hende, hvilket er super godt for hende.

Det jeg ikke fatter er, hvorfor bruger folk så mange kræfter på en person, som man i bund og grund finder naiv, dum m.m. Hvorfor har folk behov for at portrættere hende gang på gang på gang...... Lad hende dog være i fred........ Hun lever sit liv på hendes måde, hvilket man i bund og grund kan vælge at ignorere.

Noget som er mere foruroligende er, hvis man kan blive forarget gang på gang over noget nyt hun gør, velvidende om hendes forretning går ud på at prøve at forarge folk, jf. LadyFox. Så er man da heller ikke for kløgtig selv.

Jeg tror netop ikke hun er dum. Jeg er overbevist om at hun er fuldt ud klar over hvad hun laver, og der er flere penge i at EB skriver om hendes indlæg, som forarger så folk klikker sig ind, end at akrive lidt om hvad for noget tøj man har på. I virkeligheden er det nok at skrive at hun sugardater, det er ikke engang sikkert at hun gør det i virkeligheden, men det er i hvert fald en god historie.
Jeg ville ikke selv tjene mine penge på den måde, men det virker og det ved hun da godt, og det er da derfor hun gør det.
0
...
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Tilly » 20. apr 2017, 16:53

Gætter på at næste confession fra Fie bliver "afhængig af stoffer" eller "psykisk nedbrudt"...








Hun har udgivet en hel strøm af videoer på youtube de sidste par dage som alle er lige så mærkelige som disse.

Jeg tror mest på at hun faker totalt. Men selv hvis hun faker hendes opførsel, så synes jeg det er totalt uansvarligt. Hendes følgere er jo hovedsageligt børn og unge, og synes ikke der er nogen grund til at eksponere dem for det her.

Og hvis hun er på stoffer eller pludselig er blevet psykotisk, så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor hendes forældre og bror ikke griber ind? Hun bor hjemme ved hendes forældre, så hvorfor griber de ikke ind? Jeg forstår det simpelthen ikke...


Men i virkeligheden burde jeg også bare stoppe med at følge hende og lade være med at prøve at forstå noget som helst som har med Fie Laursen at gøre, men hun er lidt min guilty pleasure realityperson :genert: :ninja:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Tilly » 20. apr 2017, 17:19

FruDulle skrev:Hun er tåbelig. Virklig. Har set et par minutter af de 3 du har lagt op. Det er da totalt påtaget og hendes evig opmærksomhedstrip.

Jeg har længe ment at hun var en stakkel og at der er nogle forældre som totalt har svigtet. Det mener jeg stadig. Men hun mangler altså også i den grad at tage ansvar for sig selv. Hun er 20+, det er simpelthen for latterligt det show der. Kom dog videre pigebarn.

Helt enig med alt hvad du siger. Jeg har i øvrigt også kun set et par minutter af de forskellig videoer, selvom hun er min guilty pleasure, så kan jeg nu alligevel ikke klare mere...
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Juki » 20. apr 2017, 17:23

Tilly skrev:Gætter på at næste confession fra Fie bliver "afhængig af stoffer" eller "psykisk nedbrudt"...

Hun har udgivet en hel strøm af videoer på youtube de sidste par dage som alle er lige så mærkelige som disse.

Jeg tror mest på at hun faker totalt. Men selv hvis hun faker hendes opførsel, så synes jeg det er totalt uansvarligt. Hendes følgere er jo hovedsageligt børn og unge, og synes ikke der er nogen grund til at eksponere dem for det her.

Og hvis hun er på stoffer eller pludselig er blevet psykotisk, så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor hendes forældre og bror ikke griber ind? Hun bor hjemme ved hendes forældre, så hvorfor griber de ikke ind? Jeg forstår det simpelthen ikke...


Men i virkeligheden burde jeg også bare stoppe med at følge hende og lade være med at prøve at forstå noget som helst som har med Fie Laursen at gøre, men hun er lidt min guilty pleasure realityperson :genert: :ninja:

Har hun ikke været "psykisk nedbrudt" flere gange? Ikke at jeg ikke forstår det hvis hun har.

Hun minder mig om en anden, dog amerikansk, youtuber der hedder Eugenia Cooney. Hun er en ung pige der også har mange unge følgere, og dermed mange der ser op til hende. Hun er anoreksi-tynd, ikke at der er noget galt i det som sådan. Men det sidste års tid er hun bare blevet tyndere og tyndere og selvom fx andre youtubere "tigger og be'r" hende om at søge hjælp så benægter hun at hun har et problem. Det er selvfølgelig hendes valg, men ligesom med Fie synes jeg det er problematisk når andre ser op til det syge og begynder at efterligne det, eks. er der mange der skriver "Goals!" og lignende til Eugenia og hentyder til hendes vægt/krop :s



1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf D.itsen » 20. apr 2017, 18:04

Wow, hun ligner en bratz dukke
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3885
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3548

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf FruitFly » 20. apr 2017, 21:21

Kan I ikke holde det på Facebook eller hvor hun nu huserer?
0
#Klimatosse
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Fie Laursen er "knækket"

Indlægaf Moxy-lady » 20. apr 2017, 21:27

FruitFly skrev:Kan I ikke holde det på Facebook eller hvor hun nu huserer?


Hvorfor?
4
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Generelt"