Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17190
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41797

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaMariposa » 28. feb 2018, 19:06

Elgigantens kundeservice onsdag aften. Lang kø. Mand kommer ind, trækker et nummer og er så opslugt af sin telefon, at han er lige ved at sætte sig ved siden af den stol, han gerne vil sidde på.

Jeg går straks ind på debatten for at skrive et indlæg om den uopmærksomme mand og er så opslugt, at jeg ikke hører mit nummer blive råbt op...

:fløjt:

Edit: Slåfejl
Senest rettet af LaMariposa 28. feb 2018, 20:08, rettet i alt 1 gang.
22
:lun: Be brave
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf klumphen » 28. feb 2018, 19:22

DetSorteCirkus skrev:Taget i betragtning hvor dårligt jeg fordøjer brød, og hvor lidt brød der derfor kommer indenfor døren herhjemme, er det noget pjat, at jeg både har brødrister og toaster, og nu også har bestilt sådan en her...

Billede

Hvad er det for en fætter?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. mar 2018, 02:20

Midt i sin noget umodne anmeldelse af Jensens Bøfhus gribes Felix pludselig af #metoo-bølgen.

metoo.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 1. mar 2018, 07:46

Smiling_Goat skrev:Det kan virkelig skabe interessante situationer at sætte sig på en anden plads, end den man plejer, hvis man er blandt mennesker, der ikke håndterer forandringer ret godt..


Ligesom Saga i Broen IIII :lol2:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24916

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf sigge » 1. mar 2018, 08:00

Lige for tiden på min arbejdsplads, kan det være en god idé at indlede med "Bare rolig, jeg vil ikke sige op, og jeg er heller ikke gravid", når man beder chefen om en samtale under 4 øjne. :D Han så helt nervøs ud det bette pus.
12
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2018, 11:04

Mine udskolingselever laver væddemål om at 'turde tage' noget. Jeg bliver mistænksom. Det viser sig at dreje sig om de der Jelly Beans med klam smag...
20
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. mar 2018, 11:17

klumphen skrev:
DetSorteCirkus skrev:Taget i betragtning hvor dårligt jeg fordøjer brød, og hvor lidt brød der derfor kommer indenfor døren herhjemme, er det noget pjat, at jeg både har brødrister og toaster, og nu også har bestilt sådan en her...

Billede

Hvad er det for en fætter?


En opretstående brødrister.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Charly » 1. mar 2018, 11:48

Smiling_Goat skrev:
Stitch skrev:
Smiling_Goat skrev:Det kan virkelig skabe interessante situationer at sætte sig på en anden plads, end den man plejer, hvis man er blandt mennesker, der ikke håndterer forandringer ret godt..


Ligesom Saga i Broen IIII :lol2:


Hvad skete der i Broen?

Jeg blev nærmest taklet fra flere sider, blev opfordret til at flytte mig før pladsens "ejer" ankom og fik at vide "hun bliver tosset"

Det var ikke fordi, jeg helt skulle forlade selskabet. Jeg skulle bare rykke mig en plads til højre :lol:

Sheldons kvindelige modstykke :D
1
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf klumphen » 1. mar 2018, 14:04

DetSorteCirkus skrev:
klumphen skrev:
DetSorteCirkus skrev:Taget i betragtning hvor dårligt jeg fordøjer brød, og hvor lidt brød der derfor kommer indenfor døren herhjemme, er det noget pjat, at jeg både har brødrister og toaster, og nu også har bestilt sådan en her...

Billede

Hvad er det for en fætter?


En opretstående brødrister.

Åh, ja så er det køb lidt underligt.
0
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Muddi » 1. mar 2018, 15:34

Smiling_Goat skrev:
Stitch skrev:
Smiling_Goat skrev:Det kan virkelig skabe interessante situationer at sætte sig på en anden plads, end den man plejer, hvis man er blandt mennesker, der ikke håndterer forandringer ret godt..


Ligesom Saga i Broen IIII :lol2:


Hvad skete der i Broen?

Jeg blev nærmest taklet fra flere sider, blev opfordret til at flytte mig før pladsens "ejer" ankom og fik at vide "hun bliver tosset"

Det var ikke fordi, jeg helt skulle forlade selskabet. Jeg skulle bare rykke mig en plads til højre :lol:


Åh, det minder mig om engang, da jeg lige var startet i praktik i en virksomhed, på deres kontor. Allerførste dag i formiddagspausen, fik jeg at vide at “du har altså sat dig på X’s plads, og han bliver tosset når han kommer og finder ud af det”. Ikke et ord om, hvor jeg kunne sætte mig i stedet for, og det var altså et lille firemandsbord, og der sad ikke bogen ved de andre borde.
De var i det hele taget underlige derude, viste mig hverken hvor jeg kunne hænge min jakke, eller hvor toilettet var. Var der ikke ret længe, af forskellige årsager.
Senest rettet af Muddi 1. mar 2018, 15:36, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 1. mar 2018, 15:36

I morgen var der en mand med en cykel der lige præcis ikke nåede toget, det tacklede han ved at tage sin cykel og kaste den ind i toget da det kørte fra stationen. Jeg gad godt vide hvad det var han regnede med at der ville ske.
10
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 1. mar 2018, 18:57

LadyFox skrev:I morgen var der en mand med en cykel der lige præcis ikke nåede toget, det tacklede han ved at tage sin cykel og kaste den ind i toget da det kørte fra stationen. Jeg gad godt vide hvad det var han regnede med at der ville ske.

Det kunne være fedt hvis cyklen på en måde havde sat sig fast på toget og var kørt væk med den.. :genert:
14
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Anilara » 1. mar 2018, 20:28

Juki skrev:
LadyFox skrev:I morgen var der en mand med en cykel der lige præcis ikke nåede toget, det tacklede han ved at tage sin cykel og kaste den ind i toget da det kørte fra stationen. Jeg gad godt vide hvad det var han regnede med at der ville ske.

Det kunne være fedt hvis cyklen på en måde havde sat sig fast på toget og var kørt væk med den.. :genert:

.. Men toget kørte jo væk med cyklen? Eller misforstår jeg det? Eller mener du at cyklen skulle køre toget væk? :gruble:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 1. mar 2018, 20:37

Anilara skrev:
Juki skrev:
LadyFox skrev:I morgen var der en mand med en cykel der lige præcis ikke nåede toget, det tacklede han ved at tage sin cykel og kaste den ind i toget da det kørte fra stationen. Jeg gad godt vide hvad det var han regnede med at der ville ske.

Det kunne være fedt hvis cyklen på en måde havde sat sig fast på toget og var kørt væk med den.. :genert:

.. Men toget kørte jo væk med cyklen? Eller misforstår jeg det? Eller mener du at cyklen skulle køre toget væk? :gruble:


Jeg tror ikke han kastede den indenfor i toget. Det ville jo kræve at dørene var åbne, mens toget kørte. Mon ikke der menes, at han kastede cyklen, så den ramte toget (og derefter faldt ned på perronen)? Det er i hvert fald sådan, jeg forstår det :)
1
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Anilara » 1. mar 2018, 20:40

Flora skrev:
Anilara skrev:
Juki skrev:
LadyFox skrev:I morgen var der en mand med en cykel der lige præcis ikke nåede toget, det tacklede han ved at tage sin cykel og kaste den ind i toget da det kørte fra stationen. Jeg gad godt vide hvad det var han regnede med at der ville ske.

Det kunne være fedt hvis cyklen på en måde havde sat sig fast på toget og var kørt væk med den.. :genert:

.. Men toget kørte jo væk med cyklen? Eller misforstår jeg det? Eller mener du at cyklen skulle køre toget væk? :gruble:


Jeg tror ikke han kastede den indenfor i toget. Det ville jo kræve at dørene var åbne, mens toget kørte. Mon ikke der menes, at han kastede cyklen, så den ramte toget (og derefter faldt ned på perronen)? Det er i hvert fald sådan, jeg forstår det :)

Oh. Nåh. Jeg forstod det som at han kastede cyklen ind, fordi han ikke selv kunne nå det :-D
Alle scenarier er skøre!
1

Tilbage til "Generelt"