Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55898
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 29. jan 2019, 16:59

Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:Voksenmobning kan være nederdrægtig

Enig. Men er al mobning ikke det?


Jo, jeg har bare lige været vidne til noget rigtig grimt, så det fyldte mest lige der

Åh, for pokker. :(
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 29. jan 2019, 17:16

Ado skrev:
Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:Voksenmobning kan være nederdrægtig

Enig. Men er al mobning ikke det?


Jo, jeg har bare lige været vidne til
noget rigtig grimt, så det fyldte mest lige der

Åh, for pokker. :(

Jeg blev ekskluderet af det bedre selskab, fordi jeg tillod mig at stille mig på den 'svages' side, men tabet er nok ikke så stort, når det bedre selskab ikke er bedre end det
12
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7409
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23364

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Aragorn » 29. jan 2019, 18:26

Ado skrev:Nå - jeg så først tastefejlene nu. :D


Men how the fuck fik du dem fjernet uden en bemærkning om at du har redigeret indlægget?
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55898
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 29. jan 2019, 18:43

Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:Voksenmobning kan være nederdrægtig

Enig. Men er al mobning ikke det?


Jo, jeg har bare lige været vidne til
noget rigtig grimt, så det fyldte mest lige der

Åh, for pokker. :(

Jeg blev ekskluderet af det bedre selskab, fordi jeg tillod mig at stille mig på den 'svages' side, men tabet er nok ikke så stort, når det bedre selskab ikke er bedre end det

Selv om det ikke hjælper på den grimme følelse det her efterladt dig i, da det skete, så trøst dig med, at du er et bedre menneske end dem. :ae:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55898
Kontakt:

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ado » 29. jan 2019, 18:43

Aragorn skrev:
Ado skrev:Nå - jeg så først tastefejlene nu. :D


Men how the fuck fik du dem fjernet uden en bemærkning om at du har redigeret indlægget?

Jeg har ikke rørt indlægget. :D
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25739

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 29. jan 2019, 18:48

Ado skrev:
Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:
Ado skrev:
Delfin skrev:Voksenmobning kan være nederdrægtig

Enig. Men er al mobning ikke det?


Jo, jeg har bare lige været vidne til
noget rigtig grimt, så det fyldte mest lige der

Åh, for pokker. :(

Jeg blev ekskluderet af det bedre selskab, fordi jeg tillod mig at stille mig på den 'svages' side, men tabet er nok ikke så stort, når det bedre selskab ikke er bedre end det

Selv om det ikke hjælper på den grimme følelse det her efterladt dig i, da det skete, så trøst dig med, at du er et bedre menneske end dem. :ae:


Tak . Jeg er ingen engel, men lige her er min sti ren.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 29. jan 2019, 19:28

Reklame i radioen. Der tilbydes lån på op til en halv million kroner. Speakeren sælger lånet ved lige at slutte af med et "langt de fleste oplever at have flere penge mellem hænderne".

No shit, Sherlock.
11
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 30. jan 2019, 10:54

Vores gårdkatte er verdens mest forkælede. De spiser økokattemad af en Royal Copenhagen-skål, har hjemmestrikkede uldtæpper og flere lammeskind samt en varmeovn ude i deres skur samt jeg har købt tre forskellige slags børster til den langhårede af dem.

Når byboere flytter på landet!
22
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 30. jan 2019, 11:06

Pandesteg skrev:Vores gårdkatte er verdens mest forkælede. De spiser økokattemad af en Royal Copenhagen-skål, har hjemmestrikkede uldtæpper og flere lammeskind samt en varmeovn ude i deres skur samt jeg har købt tre forskellige slags børster til den langhårede af dem.

Når byboere flytter på landet!


Det minder mig mest af alt om hvor utaknemmelige katte kan være. Trods alskens bekvemmeligheder vælger de alligevel at sove lur oven på ens sko og at drikke vand af gryden, der står i blød i køkkenvasken.
16
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 30. jan 2019, 11:06

Lemonella skrev:
Pandesteg skrev:Vores gårdkatte er verdens mest forkælede. De spiser økokattemad af en Royal Copenhagen-skål, har hjemmestrikkede uldtæpper og flere lammeskind samt en varmeovn ude i deres skur samt jeg har købt tre forskellige slags børster til den langhårede af dem.

Når byboere flytter på landet!


Jeg ved godt, hvad jeg vil være i mit næste liv... kat. Jeg ved også godt, hvor jeg vil bo. :lun:


Skæbnens ironi vil så, at de p.t. ligger i en billig katteseng fra Netto ovre i vores pissekolde traktorskur. Man kan trække hesten til truget... :lol:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Pandesteg » 30. jan 2019, 11:09

LaScrooge skrev:
Pandesteg skrev:Vores gårdkatte er verdens mest forkælede. De spiser økokattemad af en Royal Copenhagen-skål, har hjemmestrikkede uldtæpper og flere lammeskind samt en varmeovn ude i deres skur samt jeg har købt tre forskellige slags børster til den langhårede af dem.

Når byboere flytter på landet!


Det minder mig mest af alt om hvor utaknemmelige katte kan være. Trods alskens bekvemmeligheder vælger de alligevel at sove lur oven på ens sko og at drikke vand af gryden, der står i blød i køkkenvasken.


Haha ja lige præcis. Men jeg kan godt lide tanken om, at de KAN gå ind i skuret og være, hvis de vil, især når det er så koldt udenfor. Det gør de også ofte.. Men tvinge dem til noget kan man ikke, nej :lol: Men den dag jeg kom til at lade varmeovnen være tændt hele natten modsat det kvarter jeg plejer at time den til, der lå den ene godt nok og lignede en slagtegris der havde overlevet juleaften næste morgen!
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 30. jan 2019, 11:20

Pandesteg skrev:
LaScrooge skrev:
Pandesteg skrev:Vores gårdkatte er verdens mest forkælede. De spiser økokattemad af en Royal Copenhagen-skål, har hjemmestrikkede uldtæpper og flere lammeskind samt en varmeovn ude i deres skur samt jeg har købt tre forskellige slags børster til den langhårede af dem.

Når byboere flytter på landet!


Det minder mig mest af alt om hvor utaknemmelige katte kan være. Trods alskens bekvemmeligheder vælger de alligevel at sove lur oven på ens sko og at drikke vand af gryden, der står i blød i køkkenvasken.


Haha ja lige præcis. Men jeg kan godt lide tanken om, at de KAN gå ind i skuret og være, hvis de vil, især når det er så koldt udenfor. Det gør de også ofte.. Men tvinge dem til noget kan man ikke, nej :lol: Men den dag jeg kom til at lade varmeovnen være tændt hele natten modsat det kvarter jeg plejer at time den til, der lå den ene godt nok og lignede en slagtegris der havde overlevet juleaften næste morgen!


Haha, det lyder sgu også dejligt :D

Jeg elsker katte og jo mere underlige de er, des bedre. De har deres hemmelige liv og giver kun, hvad de selv føler for, når de føler for det, og det passer af en eller anden grund godt til mit temperament at være opvarter og slave for sådan en skabning. Når jeg selv på et tidspunkt kan have kat igen, tager jeg på internatet og vælger den mest underlige af dem allesammen, gerne en ældre kat der skal have et sted at nyde sit otium, som ingen andre vil have, og så kan den få lov til at hærge frit i mit hjem :love:
10
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 30. jan 2019, 20:31

Ser Ringenes Herre, sekvensen hvor Ringånderne jagter Arwen og Frodo, og kan konstatere, at en jagt til hest er 4 hundrede millioner gange mere spændende end biljagter.
16
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Planten » 31. jan 2019, 06:14

Planten skrev:En temperatur på minus fire grader er tilsyneladende for koldt til ikke at have dækket ørerne til, men man kan godt gå i klipklapper med bare tæer :D og både ører og tæer sad på samme dame :D

Velkommen til Plantens togføljeton.

Damen må have en sygdom i tæerne, der gør, at hun ikke kan have dem lukket inde, for i dag har hun ørevarmere, vinterjakke og benvarmere, der dækker hælen, på. Kun tæerne er bare. Hun har endda også et stort tørklæde på.
3
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Hunkat » 31. jan 2019, 10:05

Pointen i at kunne bestille mad til et tidspunkt (via just-eat) ryger lidt i vasken når restauranten bare selv kan vælge et nyt tidspunkt de vil levere på.
10
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Generelt"