Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 3. aug 2018, 09:26

Man kan godt blive lidt grumpy i varmen.
Lige nu var det mod min Windows-PC:

Mig: [logger på]
PC: "Welcome"
Mig: "What the pfuck bilder du dig ind! Det er sguda mig der bor her!" :evil: :D
12
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 3. aug 2018, 09:50

Jeg er en blanding af arbejdssky, dårlig arbejdsmoral, langt tilløbstager og en hvirvelvind af effektivitet når der endelig kommer hul på bylden. Lige nu er jeg i en blanding af 2 og 3 og lidt 4, men kun i få minutter ad gangen.
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. aug 2018, 09:52

Man kan åbenbart være så dårlig til DIY at man ødelægger borremaskinen. Inden man overhovedet begynder at bruge den.

(Og nej, det er ikke mig. Jeg morer mig til gengæld meget over det).
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 3. aug 2018, 10:10

Nogen gange kan det være svært at vurdere hvad der forgår for åbne vinduer i en lejlighed ved siden af.

Er det mon nogen der har sex? skændes de? Har de mon en papegøje? eller er det bare en hund der er ked af at være alene?
Det kan man godt bruge lang tid på at snakke om.
8
...
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 3. aug 2018, 10:33

Når ens kæreste er blevet direktør i et firma, så lyder det ret sejt.
At det er et firma med 4 ansatte lyder ikke helt så sejt.
At det betyder at hans effektive telefontid er helt absurd høj er ikke spor sejt.
-kid, sidder og venter. Igen. Igen. Fordi telefonen ringede midt i vores samtale.
Det bliver svært at vænne sig til det her.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf MOGA » 3. aug 2018, 12:16

LaScrooge skrev:Jeg er en blanding af arbejdssky, dårlig arbejdsmoral, langt tilløbstager og en hvirvelvind af effektivitet når der endelig kommer hul på bylden. Lige nu er jeg i en blanding af 2 og 3 og lidt 4, men kun i få minutter ad gangen.


Jeg har været klart mest 1, lidt 2 og en lille bitte smule 3 i dag. Nu er jeg gået hjem - som den sidste på kontoret.
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 3. aug 2018, 12:50

MOGA skrev:
LaScrooge skrev:Jeg er en blanding af arbejdssky, dårlig arbejdsmoral, langt tilløbstager og en hvirvelvind af effektivitet når der endelig kommer hul på bylden. Lige nu er jeg i en blanding af 2 og 3 og lidt 4, men kun i få minutter ad gangen.


Jeg har været klart mest 1, lidt 2 og en lille bitte smule 3 i dag. Nu er jeg gået hjem - som den sidste på kontoret.


Det er en lettelse at jeg ikke er den eneste! Jeg føler mig som et virkelig dårligt menneske når jeg feder den 90% af en arbejdsdag. Eller feder og feder - jeg udskyder og han det dårligt med dét imens.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf paint » 3. aug 2018, 12:53

LadyFox skrev:Nogen gange kan det være svært at vurdere hvad der forgår for åbne vinduer i en lejlighed ved siden af.

Er det mon nogen der har sex? skændes de? Har de mon en papegøje? eller er det bare en hund der er ked af at være alene?
Det kan man godt bruge lang tid på at snakke om.


Hvis man hører til dem, der har en altan både til gården og gaden, kan lydene fra de andre beboere på gårdsiden (som alle har åbne døre og vinduer), være noget af en prøvelse. Jeg bor øverst og har fornøjelsen af alle lydene fra de underliggende altandøre/vinduer. Der bliver virkelig gået til vaflerne nogle steder. I går nat kom der lyde, der lød som en forladt sælunge, der lå og hylede på en strand (vi har ikke sæler i gården) :slem:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lykke » 3. aug 2018, 13:07

Bilka fredag efter lønudbetaling. Al håb for fremtiden dør, og al glæde bliver suget ud af din krop.
12
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 3. aug 2018, 14:32

Efter fjerde markbrand/brand på få uger indenfor nogle hundrede meter af vores sommerhus overvejer vi om vi skal investere i en brandsikker box til vigtige papirer :shock:
Nøjjer hvor de breder sig hurtigt sådan nogle brande :gisp:
Heldigvis er landmændene herude virkelig gode og var straks på pletten i dag og harvede brandbælter.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 3. aug 2018, 14:53

paint skrev:
LadyFox skrev:Nogen gange kan det være svært at vurdere hvad der forgår for åbne vinduer i en lejlighed ved siden af.

Er det mon nogen der har sex? skændes de? Har de mon en papegøje? eller er det bare en hund der er ked af at være alene?
Det kan man godt bruge lang tid på at snakke om.


Hvis man hører til dem, der har en altan både til gården og gaden, kan lydene fra de andre beboere på gårdsiden (som alle har åbne døre og vinduer), være noget af en prøvelse. Jeg bor øverst og har fornøjelsen af alle lydene fra de underliggende altandøre/vinduer. Der bliver virkelig gået til vaflerne nogle steder. I går nat kom der lyde, der lød som en forladt sælunge, der lå og hylede på en strand (vi har ikke sæler i gården) :slem:

Sæler i gården ville ellers være ret fedt :D
2
...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 3. aug 2018, 15:46

Kender I det, når I browser mennesker på Insta og falder over én der både er lidt af en original og virkelig sjov?

Kender I også det, når I på et tidspunkt har skrevet ordet "menneskehader" og telefonen har gemt det og det er det ord, der automatisk vælges hvis I ikke er opmærksomme, og fx kunne komme til at skrive, "Kender I det når I browser menneskehader på Insta"?
5
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 3. aug 2018, 15:56

LaScrooge skrev:Kender I det, når I browser mennesker på Insta og falder over én der både er lidt af en original og virkelig sjov?

Kender I også det, når I på et tidspunkt har skrevet ordet "menneskehader" og telefonen har gemt det og det er det ord, der automatisk vælges hvis I ikke er opmærksomme, og fx kunne komme til at skrive, "Kender I det når I browser menneskehader på Insta"?

Nej :lol:
3
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf AgentPixie » 3. aug 2018, 16:02

Min kæreste blev fyret for to uger siden og derefter holdt ferie. I dag ville han søge job ..

Jobsøgning som tømrer, dag 1:
Tømrer ringer til firma og siger "jeg mangler job, kan I bruge mig"
Tømrer og firma holder jobsamtale samme dag.
Tømrer starter på tirsdag.

Al jobsøgning burde være så nemt.
32
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LaScrooge » 3. aug 2018, 17:14

dgd2007 skrev:
LaScrooge skrev:Kender I det, når I browser mennesker på Insta og falder over én der både er lidt af en original og virkelig sjov?

Kender I også det, når I på et tidspunkt har skrevet ordet "menneskehader" og telefonen har gemt det og det er det ord, der automatisk vælges hvis I ikke er opmærksomme, og fx kunne komme til at skrive, "Kender I det når I browser menneskehader på Insta"?

Nej :lol:


Du har ikke høje nok ambitioner for dig selv! :lol:
0
And we both know: I will be delicious

Tilbage til "Generelt"