Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf TinaW » 9. nov 2018, 14:58

Ladysparrow skrev:
TinaW skrev:Forbløffende mange her hvor jeg bor, synes at hunden rendende efter bilen, mens man triller af sted er en god måde at lufte den på....


Hold da op hvor er det usmageligt. :mellow:


Ja. Det er topmålet af dovenskab, pisse uansvarligt og dødirriterende når man kommer gående med sine hunde i snor.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2018, 21:27

Det min kæreste havde fortalt mig om POWER viste sig at passe ret godt.
Der var flere vagter end ansatte. De ansatte svarede i enstavelsesord og den ene kiggede blankt på mig, da jeg spurgte om jeg kunne få lov at se hvordan skærmen så ud på et smartwatch. Jeg kunne lige så godt have bedt ham om at regne 7 x pi i anden ud i hovedet tror jeg.
De havde ikke det jeg skulle have og jeg gik ret hurtigt igen.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Lykke » 11. nov 2018, 13:33

Bilka søndag formiddag.
Der er Singles Day, og balloner med 1-taller overalt.
Hvorfor kun holde holde Black fridag- nej nu hedder det Black november i Bilka.
Ben & Jerry til 29kr, bland selv til 5 kr, nu med nyheden om at der er børnehandsker nu. Alt ligner Aleppo på en dårlig dag. I dag er der også 25% på al økologi, men alt er mere eller mindre udsolgt eller fjernet fra hylderne, og prisen minder mere om normalpris end tilbudspris.
Al bagværk koster en femmer, og køen er længere end til et roskildetoilet.
6
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Wizzze » 12. nov 2018, 15:42

Når man får aflyst eftermiddagsmøde, og man i stedet bruger tiden på at hente frk kæreste fra arbejde i bilen, på en dag det står ned i stænger, så scorer man seriøse browniepoints :D

Nu er problemet så bare at jeg også bliver nødt til at køre hende på arbejde i morgen, for cyklen står stadig derinde.
Tal om at blive narret af min egen smarte plan :lol:
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2018, 16:13

En bekendt på facebook advokerer for det lokale roelygteoptog.
Eh, hvad?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Ghattner » 13. nov 2018, 06:52

Det er godt med massage og det er godt med et livligt kropssprog og fakter. Men det er ikke en god kombi når ens massør glemmer fokus på ens krop fordi hun, mens hun taler, laver fakter med armene (som jeg alligevel ikke kan se, fordi mit hoved er vendt ned af!)
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf kidkomb » 13. nov 2018, 10:10

Dagen er endnu ung, men det er by far det dummeste jeg er stødt på i dag.


100gratis.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
21
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Selma156
Indlæg: 2344
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Selma156 » 13. nov 2018, 10:37

Jeg synes virkelig, diverse medier og dagblade mister en del af deres troværdighed, jo flere emojis de bruger i deres nyhedsopslag og artikler. Jeg får ondt i øjnene af det! Vi forstår godt pointen, selv om den ikke er klistret til i fjollede smileys, figurer og hjerter.
4
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Stitch » 13. nov 2018, 10:51

Selma156 skrev:Jeg synes virkelig, diverse medier og dagblade mister en del af deres troværdighed, jo flere emojis de bruger i deres nyhedsopslag og artikler. Jeg får ondt i øjnene af det! Vi forstår godt pointen, selv om den ikke er klistret til i fjollede smileys, figurer og hjerter.


Sådan har jeg det med stavefejl i artikler. Hvis de ikke engang gider tjekke stavning og grammatik. Gider de så facttjekke?
4
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf lillebjoern » 13. nov 2018, 13:03

Selma156 skrev:Jeg synes virkelig, diverse medier og dagblade mister en del af deres troværdighed, jo flere emojis de bruger i deres nyhedsopslag og artikler. Jeg får ondt i øjnene af det! Vi forstår godt pointen, selv om den ikke er klistret til i fjollede smileys, figurer og hjerter.


Jeg tænkte lige det samme i morges, og var meget tæt på at skrive det herinde. Det er så kikset, når relativt seriøse og lødige medier anvender smilies... Det legitimerer også brugen af smilies i jobansøgninger, studieopgaver, og jeg ved ikke hvad. Det er bare kikset.
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf zembra1986 » 13. nov 2018, 17:02

lillebjoern skrev:
Selma156 skrev:Jeg synes virkelig, diverse medier og dagblade mister en del af deres troværdighed, jo flere emojis de bruger i deres nyhedsopslag og artikler. Jeg får ondt i øjnene af det! Vi forstår godt pointen, selv om den ikke er klistret til i fjollede smileys, figurer og hjerter.


Jeg tænkte lige det samme i morges, og var meget tæt på at skrive det herinde. Det er så kikset, når relativt seriøse og lødige medier anvender smilies... Det legitimerer også brugen af smilies i jobansøgninger, studieopgaver, og jeg ved ikke hvad. Det er bare kikset.


Hørt. Plus, er det ikke meningen et nyhedsmedie skal forholde sig neutralt? :gruble: Hvis de bruger smiley's knytter de da netop selv holdninger til de nyheder de levere, og det står jeg helt af på.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf lillebjoern » 13. nov 2018, 17:12

zembra1986 skrev:
lillebjoern skrev:
Selma156 skrev:Jeg synes virkelig, diverse medier og dagblade mister en del af deres troværdighed, jo flere emojis de bruger i deres nyhedsopslag og artikler. Jeg får ondt i øjnene af det! Vi forstår godt pointen, selv om den ikke er klistret til i fjollede smileys, figurer og hjerter.


Jeg tænkte lige det samme i morges, og var meget tæt på at skrive det herinde. Det er så kikset, når relativt seriøse og lødige medier anvender smilies... Det legitimerer også brugen af smilies i jobansøgninger, studieopgaver, og jeg ved ikke hvad. Det er bare kikset.


Hørt. Plus, er det ikke meningen et nyhedsmedie skal forholde sig neutralt? :gruble: Hvis de bruger smiley's knytter de da netop selv holdninger til de nyheder de levere, og det står jeg helt af på.


Jo. Men efterhånden bliver der jo kun sendt nyheder om, "Gitta gav killing nyt liv selvom man skulle tro, den var død :love: " eller "To børn syede 82 nålepuder for at samle ind til kræft :dåne: ". I det mindste er vi ikke nået til, "Peter Madsen parterede kvindelig i u-båd :trist: :sur: ". Omend det ikke er utænkeligt...
4
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 18:35

Dovenskaben i forhold til at tage ud og handle ind, når man er kommet hjem, falder ikke af kortere afstand til supermarkedet.
5
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. nov 2018, 18:37

1234 skrev:Dovenskaben i forhold til at tage ud og handle ind, når man er kommet hjem, falder ikke af kortere afstand til supermarkedet.


Og dovenskaben i forhold til madlavning falder ikke af et fyldt køleskab. I hvert fald ikke min dovenskab.
7
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 18:57

DetSorteCirkus skrev:
1234 skrev:Dovenskaben i forhold til at tage ud og handle ind, når man er kommet hjem, falder ikke af kortere afstand til supermarkedet.


Og dovenskaben i forhold til madlavning falder ikke af et fyldt køleskab. I hvert fald ikke min dovenskab.


Nej bestemt ikke!
0

Tilbage til "Generelt"