Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf AgentPixie » 20. jul 2018, 15:44

Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.
6
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17190

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Allmost_Famous » 20. jul 2018, 16:01

Når ens ostebolle fra bageren viser sig at have en flap af ost i siden, der går helt ned under bunden også, er det lidt ligesom at finde penge i en taske, man ikke har brugt længe :banan:
8
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Slettet bruger » 20. jul 2018, 16:03

Familiebadeland i Tyskland har tavle med regler - duschen inden man går i poolen, nicht laufen og den slags. En af reglerne er noget med die Frauen og sexuelle, jeg kan ikke huske det præcis, men illustrationen er til at forstå: En damebagdel og en hånd med en streg over.

Det er så ærgerligt lige at have glædet sig til at gramse på nogle bikiniklædte mødre imens børnene er ude at bade, og så finde ud af at det er et af de steder hvor den slags er ugleset.
10
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 16:04

AgentPixie skrev:Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.

Eller når man spørger sin mor, selvom man har kigget der hvor hun siger man skal kigge :sarkasme:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf AgentPixie » 20. jul 2018, 17:47

Juki skrev:
AgentPixie skrev:Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.

Eller når man spørger sin mor, selvom man har kigget der hvor hun siger man skal kigge :sarkasme:

Det er præcis hvad der skete! Min mor havde været på besøg, så efter at have ledt overalt og i tasken flere gange, skrev jeg og spurgte om hun tilfældigvis havde set det.
"Kig i tasken" sagde hun. Men det havde jeg jo gjort 50 gange, så jeg gad ikke igen.
Spærrede kortet. I dag ville jeg så lige dobbelttjekke OG SÅ LÅ DET FANDME I TASKEN :sur:
14
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Juki » 20. jul 2018, 17:48

AgentPixie skrev:
Juki skrev:
AgentPixie skrev:Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.

Eller når man spørger sin mor, selvom man har kigget der hvor hun siger man skal kigge :sarkasme:

Det er præcis hvad der skete! Min mor havde været på besøg, så efter at have ledt overalt og i tasken flere gange, skrev jeg og spurgte om hun tilfældigvis havde set det.
"Kig i tasken" sagde hun. Men det havde jeg jo gjort 50 gange, så jeg gad ikke igen.
Spærrede kortet. I dag ville jeg så lige dobbelttjekke OG SÅ LÅ DET FANDME I TASKEN :sur:

HVORDAN GØR DE DET??? :panik:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf AgentPixie » 20. jul 2018, 17:50

Juki skrev:
AgentPixie skrev:
Juki skrev:
AgentPixie skrev:Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.

Eller når man spørger sin mor, selvom man har kigget der hvor hun siger man skal kigge :sarkasme:

Det er præcis hvad der skete! Min mor havde været på besøg, så efter at have ledt overalt og i tasken flere gange, skrev jeg og spurgte om hun tilfældigvis havde set det.
"Kig i tasken" sagde hun. Men det havde jeg jo gjort 50 gange, så jeg gad ikke igen.
Spærrede kortet. I dag ville jeg så lige dobbelttjekke OG SÅ LÅ DET FANDME I TASKEN :sur:

HVORDAN GØR DE DET??? :panik:

Aliens!
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Patience » 20. jul 2018, 17:59

AgentPixie skrev:
Juki skrev:
AgentPixie skrev:Hvis man mister sin dankort og leder efter det overalt, flere gange, så finder man det...

...Efter man har spærret lortet.

Eller når man spørger sin mor, selvom man har kigget der hvor hun siger man skal kigge :sarkasme:

Det er præcis hvad der skete! Min mor havde været på besøg, så efter at have ledt overalt og i tasken flere gange, skrev jeg og spurgte om hun tilfældigvis havde set det.
"Kig i tasken" sagde hun. Men det havde jeg jo gjort 50 gange, så jeg gad ikke igen.
Spærrede kortet. I dag ville jeg så lige dobbelttjekke OG SÅ LÅ DET FANDME I TASKEN :sur:


Det er nisserne! Det er det i hvert tilfælde hos mig... Små skarn er de.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Flisseline
Indlæg: 414
Tilmeldt: 23. jan 2016, 07:44
Kort karma: 38
Likede indlæg: 671

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flisseline » 20. jul 2018, 19:39

Mand på 60 deler en artikel på Facebook og skriver som kommentar:
"Du har helt ret Kirsten". Artiklen er ikke skrevet af en der hedder Kirsten, der er ikke tagget en Kirsten, og det foregår på mandens egen FB-væg.
Tove kommenterer mandens kommentar med "Jeg kom til at skrive tillykke med fødselsdagen, men det var en fejl".

Facebook kan være en svær ting at håndtere.
21
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Flora » 20. jul 2018, 19:48

vulpesVelox skrev:
Flisseline skrev:Mand på 60 deler en artikel på Facebook og skriver som kommentar:
"Du har helt ret Kirsten". Artiklen er ikke skrevet af en der hedder Kirsten, der er ikke tagget en Kirsten, og det foregår på mandens egen FB-væg.
Tove kommenterer mandens kommentar med "Jeg kom til at skrive tillykke med fødselsdagen, men det var en fejl".

Facebook kan være en svær ting at håndtere.

Det KAN jo være, at Tove bærer nag over et eller andet, og at det er derfor, at hun trækker sin lykønskning tilbage.
- Den dramatiske forklaring.


Måske havde Tove fortalt manden irl, at artiklen var rigtig god. Manden har nu læst den, er enig og deler den. Han har imidlertid glemt hvad Tove hedder og kommer til at kalde hende Kirsten. Tove bliver fornærmet og trækker sin fødselsdagshilsen tilbage.
12
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. jul 2018, 19:57

Den ældre generation på facebook har i det hele taget en evne til at finde de mest random steder, såsom et opslag fra byens købmand fra 2015, til at skrive deres tillykkehilser til hinanden.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf LadyFox » 20. jul 2018, 20:13

Dirtylittledevil skrev:Den ældre generation på facebook har i det hele taget en evne til at finde de mest random steder, såsom et opslag fra byens købmand fra 2015, til at skrive deres tillykkehilser til hinanden.

Måske er det bare den ældre generations måde at teste venskaber på. Hvis man ikke gider at bruge hele sin fødselsdag på at lege tampen brænder igennem hele Facebook for at finde sine hilsner, så er man bare ikke engageret nok i det venskab.
18
...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25610

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf Delfin » 20. jul 2018, 20:17

Dirtylittledevil skrev:Den ældre generation på facebook har i det hele taget en evne til at finde de mest random steder, såsom et opslag fra byens købmand fra 2015, til at skrive deres tillykkehilser til hinanden.


Hver gang jeg læser den slags, bliver jeg så glad for at vide, at jeg stadig mangler lidt i at være ældre
0
14 11 14
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf MOGA » 20. jul 2018, 21:06

abcd skrev:Familiebadeland i Tyskland har tavle med regler - duschen inden man går i poolen, nicht laufen og den slags. En af reglerne er noget med die Frauen og sexuelle, jeg kan ikke huske det præcis, men illustrationen er til at forstå: En damebagdel og en hånd med en streg over.

Det er så ærgerligt lige at have glædet sig til at gramse på nogle bikiniklædte mødre imens børnene er ude at bade, og så finde ud af at det er et af de steder hvor den slags er ugleset.


Måtte kvinder gerne gramse på mænd?
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen

Indlægaf dgd2007 » 20. jul 2018, 21:26

MOGA skrev:Måtte kvinder gerne gramse på mænd?

Det regner de måske med at de alligevel ikke gør :fløjt:
Så er der jo ingen grund til at sætte skilt op om det.
0

Tilbage til "Generelt"