Kære........

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14466

Re: Kære........

Indlægaf Pjeps » 22. jan 2020, 15:50

Kære du.

Lad nu være med at lyve overfor mig, det er nok noget af det værste jeg ved!

Jeg mister tillid , det er så åndsvagt når det er løgne der egentlig er helt ligegyldige og ikke har noget med mig at gøre.
0
:ninja:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kære........

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jan 2020, 17:47

Kære jer.
Jeg glæder mig SÅ meget til at komme i gang.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Eschelon
Indlæg: 44
Tilmeldt: 8. dec 2015, 18:49
Kort karma: 4
Likede indlæg: 64

Re: Kære........

Indlægaf Eschelon » 25. jan 2020, 19:46

Kære P.
Du er et nederen og ondskabsfuldt menneske, og jeg er ikke for fin til at fryde mig lidt over du er tilbage i det sædvanlige drama.
0
"We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year"
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Kære........

Indlægaf Madam Pomfrey » 25. jan 2020, 22:03

Kære kæreste

Jeg savner dig helt åndsvagt meget, og jeg bliver mere og mere vild med dig, du er så skøn dejlig og ligetil.
Jeg er ked af at vores jobs er kommet på tværs af hinanden disse dage, så vi ikke har haft mulighed for at tale i telefon. Jeg savner at høre din lækre stemme, og dine søde dejlige ord.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Kære........

Indlægaf malou_43 » 26. jan 2020, 08:51

Kære U

Jeg savner dig. Lige nu så meget at det stikker fysisk i hjertet.
Dine ord kører rundt i hovedet på mig, tanker om hvad du laver nu stikker endnu dybere.
Du har glemt alt om mig, så hurtigt.
Jeg savner dig....
0
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Kære........

Indlægaf Musenmor » 31. jan 2020, 11:55

Kære o jeg håber ikke, du skaber drama eller lyver nu, jeg orker ikke dine løgne. Hvis du lyver igen, så skifter jeg telefonnummer. Jeg er så ked af det på min søns vegne, men du er helt ude hvor vinden blæser. Du gør også mig ked af det, for du ripper op i en masse ting, som jeg ikke har lyst til at huske. Så arbejder du på en italiensk restaurant, så arbejder du på hospitalet, så arbejder du om natten..... så forstår du fortiden, så forstår du ikke fortiden. Jeg håber, du går i behandling igen! Jeg forstår ikke, du kan lyve så godt overfor andre mennesker.
1
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Kære.......

Indlægaf Musenmor » 1. feb 2020, 11:18

Kære ex nu lukker jeg helt af for dig. Det gør ondt på mig, virkelig ondt. Jeg har blokeret dig alle vegne, for jeg kan ikke mere mindgame. Du kører på alt det hårde i dit liv, at jeg har skuffet dig, at det er min skyld, du er i den situation. At din kone er gået fra dig, eller du er gået fra hende. Hvor synd det er for dig, at hun er syg og ikke kan give dig kærlighed.

Så hopper du over i, at alt er din skyld, at du aldrig skulke have løjet for mig, Jeg aner ikke, hvad der er hoved og hale i alle historierne. Du spørger om jeg vil hjælpe, men skubber mig væk, du tigger om min kærlighed, og tigger om vi så ikke bare kan være venner, for næste dag at sige hvad snakker du om.

Jeg er så ked af, du stadig har det så svært, og at du stadig ikke vil gå til psykiateren. Du lyver bedrager de mennesker, du nu har omkring dig, du charmere dig ind i folks liv, når du kan bruge dem. Jeg har ikke lyst til at være en del af alle disse løgne og bedrag, bare så du kan føle dig i sikkerhed. Jeg kan ikke gå igennem det her en gang til :whine:
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Kære........

Indlægaf Purple Haze » 1. feb 2020, 18:41

Jeg ved godt sarkasme kan være svær at gennemskue engang imellem, især når man ikke kender folk.
Men nogen gange hjælper det på forståelsen hvis man lige sætter tingene ind i den kontekst de er skrevet i :rulle:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Kære........

Indlægaf malou_43 » 1. feb 2020, 23:26

Jeg ville have holdt dig i hånden imens. Du ved det bliver en helvedstur. Du har smidt ren styrke væk.
Held og lykke med det!

——

Kære mor! Tak - tak - tak - tak. Du må ikke stoppe med at hjælpe mig, jeg har brug for dig!
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kære........

Indlægaf kidkomb » 2. feb 2020, 11:20

Enig. Og du er beviset.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9159

Re: Kære........

Indlægaf Kommodedyret » 3. feb 2020, 12:34

Du er faktisk lidt af en røvbanan, for at sige det mildt. Jeg gider ikke den type mennesker som bare tager uden at give.
0
Closure, closure, closure closure closure
SugarButt
Indlæg: 280
Tilmeldt: 12. sep 2019, 05:30
Kort karma: 82
Likede indlæg: 1351

Re: Kære........

Indlægaf SugarButt » 3. feb 2020, 18:02

Kære jer alle sammen...:

Jeg er forundret over, hvor trælse I er... Vi har skiftet hovedparten ud og NU kørte vi! Nope... Ny sladder opstod i krogene og oveni det er jeg RØVtræt af at dække alt jeres klatsygdom ind. Jeg har fucking ikke selv haft en sygedag siden uge 10 sidste år...

Kære A og M:

Jeg håber at min ansøgning får jer til at tænke: "Dén der! Den er genial! Ansat!!"
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Kære........

Indlægaf Pityt » 4. feb 2020, 18:55

Kære F
Du gør mig bekymret, men jeg må også passe på mig selv, så jeg trækker mig lidt tilbage. Du ved hvor jeg er når/hvis du får brug for mig.

Kære L
Du er det sjoveste, sødeste og mest vanvittige menneske jeg har mødt :lol: Tak for dig :love:
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Kære........

Indlægaf Andromeda » 7. feb 2020, 00:01

Kære gamle ven..

Det er dejligt du viser interesse for at besøge mig, men endnu engang føler jeg at du bare leger med tanken. Du vil ikke betale de ekstra penge det koster, da du udskød beslutningen unødvendigt længe, og det er altså pisse urealistisk at billet priserne kommer til at falde få uger inden rejsen. Nu er der under en uge til og jeg kan godt forstå at du foreslår at udskyde det, for det er hvad du har gjort i over 2 år.
Sidst vi snakkede om det her, sagde du endda at du ikke 100 % havde lyst til at besøge mig, og det var en af grundene til at det ikke er sket. Derfor gav det egentlig også mening, at du først havde planlagt rejsen med en anden ven, hvor det fra mit synspunkt lidt lignede at i bare ville have en billig rejse, og det ville i få hvis i overnattede hos mig. Det blev jeg da også lidt bekræftet i, da vennen aflyste netop på grund af pengemangel.
Ja, vi skal nok have endnu en ordentlig snak om vores forfaldne venskab, for jeg er godt nok frustreret og ked af det over det her :(
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Kære........

Indlægaf Mulan » 8. feb 2020, 10:03

Du er ikke læge og du har tendens til at udstille din manglende uddannelse og erfaring, når du rask væk udtaler dig skråsikkert om emner, der ikke er under din faglighed. Jeg kan se din usikkerhed skinne igennem skærmen, men det er ikke et kønt eller kompetent billede, som du kommer til at male af dig selv.
Jeg tænker hver gang “Dunning-Kruger”. Du ved noget, men ikke nok til at kende dine egne begrænsninger.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Generelt"