Hvad er dit forhold til debatten.net?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad er dit forhold til debatten.net?

Indlægaf Tanten » 3. jul 2017, 20:11

Someonelikeu skrev:
Tanten skrev:
Aspargsen skrev:
Mavis skrev:Jeg savner dog nogle trolls og "engangsprofiler", som kommer med personlige dilemmaer. Dem er der stadig mange af på Jubii.


Dem syntes jeg også der er her, men af nævne dem ved navn vil nok bare give en skideballe for af være for personlig


Måske vil det bare udløse tilkendegivelser af uenighed med valget? Det er den slags, man kan komme ud for på en debat.
Så du mener, at folk gerne må hænges ud fordi.. det må man bare finde sig i på en debat? Eller hvordan?


Skriver du til mig? Jeg synes jo netop IKKE man skal hænge folk ud med navn. Jeg refererer til en anden tråd, hvor Aspargsen og jeg var uenige på det punkt.

Min pointe er, at Aspargsen jo ikke får en "skideballe", fordi jeg eller andre er uenige i valget om at nævne andre debattører ved navn - men at han må acceptere, at vi tilkendegiver uenighed i hans valg, fordi det er sådan, en debat fungerer.
0
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvad er dit forhold til debatten.net?

Indlægaf Aspargsen » 4. jul 2017, 07:31

Tanten skrev:
Someonelikeu skrev:
Tanten skrev:
Aspargsen skrev:
Mavis skrev:Jeg savner dog nogle trolls og "engangsprofiler", som kommer med personlige dilemmaer. Dem er der stadig mange af på Jubii.


Dem syntes jeg også der er her, men af nævne dem ved navn vil nok bare give en skideballe for af være for personlig


Måske vil det bare udløse tilkendegivelser af uenighed med valget? Det er den slags, man kan komme ud for på en debat.
Så du mener, at folk gerne må hænges ud fordi.. det må man bare finde sig i på en debat? Eller hvordan?


Skriver du til mig? Jeg synes jo netop IKKE man skal hænge folk ud med navn. Jeg refererer til en anden tråd, hvor Aspargsen og jeg var uenige på det punkt.

Min pointe er, at Aspargsen jo ikke får en "skideballe", fordi jeg eller andre er uenige i valget om at nævne andre debattører ved navn - men at han må acceptere, at vi tilkendegiver uenighed i hans valg, fordi det er sådan, en debat fungerer.


Hvis man referer til noget, ville det være en god ide af skrive af man referer til noget :fløjt:

i stedet for
Måske vil det bare udløse tilkendegivelser af uenighed med valget? Det er den slags, man kan komme ud for på en debat.

så kunne du jo have valgt

Måske vil det bare udløse tilkendegivelser af uenighed med valget? ligesom i [trådnavn] Det er den slags, man kan komme ud for på en debat.
[og her ville der så være et link til tråden]


så ville alle kunne se af du henviser til noget der er sket et andet sted på debatten, og alle har nemt mulighed for selv op opleve oplevelsen
i stedet for tror alle nu af du gerne vil hænge andre folk ud og undrer sig over hvad det er for en tråd du bliver ved med af henvise til
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad er dit forhold til debatten.net?

Indlægaf Tanten » 4. jul 2017, 09:46

^Det tror jeg nu ikke nødvendigvis, "alle" tror, men fred være med det
0
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Hvad er dit forhold til debatten.net?

Indlægaf jeanett88 » 4. jul 2017, 11:54

Jeg har været med her fra starten og var også med i mange år på DD. Jeg er bare ikke særlig aktiv.

Det der kan få mig til at deltage, er når jeg mangler noget i min hverdag, som debatten kan give mig. F.eks. var jeg aktiv i fertillitetsforummet på DD, fordi min kæreste og jeg var i behandling.
Jeg kendte ikke rigtig nogen i virkeligheden, der var i samme situation, så der var de andre brugere på DD virkelig en stor støtte for mig.

Her på stedet er jeg mest aktiv i træningsforummet. Det er jeg fordi jeg er begyndt at gå meget op i min vægt og fysisk. Igen mangler jeg lidt nogen, der er samme sted i mit liv, men det kan jeg finde herinde :)

Jeg læser med på hele debatten og nyder det, men deltager ikke meget. Jeg tror det er fordi jeg bliver lidt "skræmt" af de mange velformulerede brugere herinde :genert: Forstået på den måde, at jeg bliver i tvivl om jeg selv kan bidrage med noget, der er godt nok.
3

Tilbage til "Generelt"