Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 18. apr 2018, 21:22

At jeg har rygrad som en regnorm når det kommer til slik. Pokkers også :tie:
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 19. apr 2018, 07:51

Altså det her DSB togtur giver da nogle oplevelser og prøvelser på tolerancen.
Sidder i stillekupeen. Ved siden af sidder en mand, som lugter lidt krydderiagtigt, det er ikke det værste selv om det er lidt skarpt fra morgenstunden. Men han trækker vejret uregelmæssigt i stød og ud gennem næsen på en ubehagelig måde. For det er tydeligt at der ikke er fri passage men sidder en bussemand luften skal kæmpe sig forbi. Ew! Og argh!

Edit: grænseløst irriterende er faktisk ikke dækkende. så nu flytter jeg mig ind i en anden kupé.
1
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 19. apr 2018, 14:30

Min gruppe! Eller noget af min gruppe.

De sidste par opgaver har vi løst sådan at alle laver lidt individuelt og så har vi slået det sammen til sidst. I dag kunne 2 i gruppen godt tænke sig at vi alle lavede det hele sammen, fordi så havde alle måske bedre styr på det hele. Jeg synes det lød som en frygtelig proces, men det behøver jo ikke at gå efter mit hoved og de resterende to var ligeglade så vi gjorde det på den måde.
Det ender så med at de to af dem der er ligeglade og den ene der ville gøre det på den måde sidder og snakker om alt muligt andet det meste af tiden, i sådan en grad at mig og hende den anden knap nok kan koncentrere os om opgaven. Det ender jo så også med at vi så er to der har lavet stort set hele opgaven.

I realiteten så er jeg ligeglad med om dem i min gruppe laver alt muligt andet - det gør jeg også somme tider selv, og så længe man når i mål med sin andel så er det jo rigtig fint. Men hvis man går med på, eller endda taler for at hele opgaven skal laves fælles så er der jo bare ikke rigtig plads til at alle tager tingene i forskelligt tempo, og er mentalt tilstede på forskellige tidspunkter.

Heldigvis er der nye grupper i næste uge.
0
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 19. apr 2018, 20:08

Videoer, der starter automatisk, når man åbner en side. Jeg skal nok selv bestemme, om jeg vil se jeres fucking videoer! :cuss:
15
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 19. apr 2018, 20:26

Min veninde.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 19. apr 2018, 20:33

Flere af mine kolleger spiser virkelig ulækkert. Sådan mad i mundvigene og på læberne, mens de snakker. Fx i dag var der en, der spiste yoghurt til frokost, og hun havde det bare ude på læberne hele tiden, det her hvide stads. Jeg kunne slet ikke se andet. Kan hun ikke mærke det?
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 20. apr 2018, 00:24

Et eller andet der generer omkring én tand, nogle gange også de to der er på hver side.

Det føles som om jeg har noget mellem tænderne eller ved tandkødet, ligesom hvis man har spist noget der har sat sig fast, men når jeg kører tungen hen ved så føles det som om det er nogle små, fine fibre af en art. Lidt som en nullermand.

Jeg bruger tandtråd, tandtape og børster tænder jeg ved ikke hvor mange gange i løbet af en dag, men uden den store effekt. Det er til at blive sindssyg af!! :cuss: Det gør ikke ondt som når man har tandpine fx, men jo mere jeg gør jo mere ømt og irriteret bliver det selvfølgelig. Men samtidig er følelsen af at have noget til at sidde i klemme der sidder og spænder heller ikke til at holde ud.

De sidste fire måneder har jeg været ved tandlæge pga. det to gange(og jeg skal igen om 14 dage) Første gang var det et eller andet der havde sat sig fast i tanden eller tandkødet, og sidste gang var det et lille hul der blev lavet. Dog ikke noget der var så stort at det krævede bedøvelse at lave det.

Men hvor er det dog frustrerende!! :whine:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Queen Molly » 20. apr 2018, 07:05

Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 20. apr 2018, 07:09

Smiling_Goat skrev:
Viskelæder skrev:Flere af mine kolleger spiser virkelig ulækkert. Sådan mad i mundvigene og på læberne, mens de snakker. Fx i dag var der en, der spiste yoghurt til frokost, og hun havde det bare ude på læberne hele tiden, det her hvide stads. Jeg kunne slet ikke se andet. Kan hun ikke mærke det?


Jeg har en kollega, der ligesom stikker tungen ud af munden, når hun skal spise.

Munden helt åben, tungen ud og ned mod hagen, så man får frit udsyn til resterne af den gennemtyggede mad fra sidste mundfuld. Jeg undgår at kigge på hende, når vi spiser sammen.



Min ene kollega smasker. Virkelig virkelig højt. Faktisk prøver de fleste at komme til at sidde så langt fra ham som muligt.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pax Romana » 20. apr 2018, 07:22

4
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 20. apr 2018, 07:30

Måger. Og duer. Hold nu kæft! Skrid nu væk! :sur:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 20. apr 2018, 08:27

Queen Molly skrev:Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:

Det må være noget nyt, jeg har aldrig skulle bruge nemid på deres hjemmeside (eller nogen anden webshop). Men nu er det efterhånden også over et år siden jeg sidst handlede hos dem, jeg gider ikke tøjfirmaer hvor jeg skal betale returfragt, når der findes gode alternativer hvor man ikke skal.
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 20. apr 2018, 08:36

Daine skrev:
Queen Molly skrev:Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:

Det må være noget nyt, jeg har aldrig skulle bruge nemid på deres hjemmeside (eller nogen anden webshop). Men nu er det efterhånden også over et år siden jeg sidst handlede hos dem, jeg gider ikke tøjfirmaer hvor jeg skal betale returfragt, når der findes gode alternativer hvor man ikke skal.


Det er også flere år siden, jeg har handlet hos Ellos, men jeg har da heller aldrig været ude for at skulle bruge NemID. Queen Molly, har du evt. valgt at betale i rater eller på regning i stedet for bare med kort?
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 20. apr 2018, 08:42

kidkomb skrev:Måger. Og duer. Hold nu kæft! Skrid nu væk! :sur:

Enig :sur:
1
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 20. apr 2018, 08:54

Queen Molly skrev:Fandt nogle fine kjoler på Ellos hjemmeside. Trykkede køb og udfyldte en masse for at finde ud af at man kun kan købe med sit nemid. Gider ikke hjem og hente nemid for at smide 2000 kr i jeres shop. :sur:


Det lyder mærkeligt. Jeg handlede hos dem for et par uger siden og der skulle jeg ikke bruge Nem-ID :gruble:
0

Tilbage til "Generelt"