Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 3. okt 2018, 08:08

At jeg får hovedpine af det køligere vejr
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 3. okt 2018, 08:33

Min totale mangel på arbejdsglæde lige nu. Jeg trækker den længere og længere hver morgen fordi jeg simpelthen ikke orker at gå på arbejde. Det er ikke arbejdet som sådan der er noget galt med men mig der er på vej ned i et sort hul. Jeg regner med at holde efterårsferie hvilket jeg ellers aldrig plejer men i år føler jeg mig helt slidt ned og træt af det hele.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 4. okt 2018, 07:13

JumboJette skrev:Min eksem! :whine: Jeg lider af atopisk eksem, den flipper fuldstændigt ud lige nu, og jeg ligner en spedalsk på hænderne og langt op ad armene, fordi jeg er en klovn, der piller i sår osv. Smukke ar, jeg har scoret mig! Ryggen er helt fucked. Heldigvis er det ikke hoppet op i ansigtet på mig (endnu :rulle:) - dét er det værste.


Jeg føler med dig, for jeg ved alt for godt selv, hvordan det er. Jeg lider også af atopisk eksem. Mine hænder har det ikke godt, huden slår revner, der kommer små blæser og det klør. Ligesom dig kan jeg heller ikke lade være med at pille i det.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14688

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. okt 2018, 13:45

Denne uge og min krop. Altså må virkelig have pisset en eller anden gevaldigt af.

Har fået konstateret en cyste på livmoderhalsen - fair nok, det er ikke farligt. Dog skal jeg indkaldes til gynækologisk afsnit til flere undersøgelser.
Har også fået konstanteret en hæmoride - igen, fair nok, ikke farligt. Men sammenholdt med anden sygdomshistorie skal jeg nu indkaldes til endnu en koloskopi. Det ville være fint hvis ikke det var fordi den anden var så smertefuld at jeg vågnede af bedøvelsen og de ikke fik set en skid alligevel. Og jeg venter på 9 måned på en barrium swallow.

Og når ja, så i dag var der en fucking NHS varevogn der kørte ind i bagenden af min bil. Heldigvis er min bil helt okay, ingen skade der, men så får jeg selvfølgelig nakkesmerter, hovedpine, kvalme og bliver helt udmattet.

Fuck nu af altså. Nu må det altså bare gerne gå den rigtige vej!!
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 4. okt 2018, 14:52

På vej hjem i dag. Lang karavane af militærkøretøjer, der åbenbart kun kunne køre 80 på motorvejen. Det betød selvfølgelig, at ALLE lastbiler skulle overhale. En af dem overhalede hele vejen fra Haderslev S til Vojens-afkørslen, fordi han skulle nå at overhale HELE karavanen. Han nåede lige at trække ind før Vojens-afkørslen. Alle militærkøretøjerne kørte af ved Vojens-afkørslen.

:rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle: :rulle:
8
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41298

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 4. okt 2018, 19:44

Inger Støjberg
13
:lun: Be brave
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 5. okt 2018, 11:45

At jeg er blevet snottet. Det kom i løbet af 30 min. i går aftes. BUM, så var jeg forkølet og tung i hovedet.
Det gider jeg bare slet ikke. Har sgu ikke tid til at gå og være uoplagt.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ladysparrow » 5. okt 2018, 12:40

At jeg er blevet ramt af en ny forkølelse som nærmest overlapper den gamle...
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11498
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18522

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 5. okt 2018, 13:16

Jeg er fucking træt af ALT lige nu! :sur: :sur: :sur:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 5. okt 2018, 15:30

PaleSeptember skrev:Jeg er fucking træt af ALT lige nu! :sur: :sur: :sur:

Ditto :whine:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 5. okt 2018, 15:38

At jeg har spildt vand på mig selv 2 gange i dag . -indtil videre

+ jeg kunne vist godt have ventet med at gå i bad til jeg kom hjem, dryppede af sved da jeg tog jakken af..
-min sommerjakke er for kølig, og overgangsjakken er åbenbart for varm.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19607
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 5. okt 2018, 15:59

NejJegErIkkeAsiat skrev:At jeg er blevet snottet. Det kom i løbet af 30 min. i går aftes. BUM, så var jeg forkølet og tung i hovedet.
Det gider jeg bare slet ikke. Har sgu ikke tid til at gå og være uoplagt.

Velkommen i klubben. :cuss:
0
...
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27054

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ajnaM » 5. okt 2018, 18:33

Mine naboer.

Jeg bor ved siden af en virksomhed, der de seneste mange år har holdt en sommerfest én gang om året. Hvert år har det været helt vanvittigt, og jeg har flere gange endt med at ringe til politiet, fordi de larmer fuldkommen åndssvagt meget i en baggård, hvor lyden ricochetterer direkte op til os på 5. sal. De holdt sidst en fest i juli måned, hvor jeg og flere andre naboer klagede over larmen.

Og så vælger de guddødeme at holde endnu en fest her til aften. Ikke nogen sedler eller noget, bare høj umtji-umtji-musik fra et udendørs kæmpeanlæg fra kl. 20 sharp. Kender jeg dem ret, fortsætter festen hele natten - indtil nogen ringer til politiet.

Højst sandsynligt bliver det så mig kl. 22 sharp.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 5. okt 2018, 20:51

Egoistiske idioter! :cuss:

Jeg har været nødt til at smide tre flyttekasser med noget af mit gamle legetøj ud fordi det har stået i et utæt skur så der var kommet mug og skimmelsvamp i papkasserne og derudover har der været mus i dem så der var ikke rigtig andet at gøre end at smide det ud.

Det er næppe noget af værdi, men det har selvfølgelig affektionsværdi for mig. Derfor var det også provokerende at der i løbet af ca 10 minutter fra det var stablet opad den ene side i en container, og jeg gik derfra for at hente mere, til jeg kom tilbage opdagede det var blevet rodet igennem.

Fair nok at folk tjekker om der er noget de kan bruge og tager det folk gerne vil smide ud, men lad dog vær med at være en retarderet idiot at rode det igennem og smide to af flyttekasserne og deres indhold udover det hele som var det tjekket med en granat. Det er ikke kun irriterende for mig, men også for alle andre der skal af med deres affald efterfølgende eller gerne vil se om der er noget de kan bruge.

Men nu ved jeg da hvorfor det altid er et helvede at aflevere storskrald her uden at skulle kravle over folks affald :rulle: Den tredje flyttekasse var desuden blevet taget så det vil fryde mig hvis der venter idioten jeg så en overraskelse med skadedyr, mug og skimmelsvamp. Men jeg håber flyttekassen har holdt til han kom idenfor døren før den gik i stykker! :devil:
2
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Lisva » 5. okt 2018, 21:48

Jeg har lige set et opslag fra en FB-ven, der skriver noget med, at deres 10-årige søn åbenbart har kaldt hende "nederen", fordi han skulle i seng. En af kommentarerne: "Emma bliver også af og til utilfreds, når hun skal i seng, men hun bruger ikke den slags ord. Det er nemlig ikke tilladt herhjemme".

Det kræver al min viljestyrke ikke at skrive noget rigtig grimt til sådan et menneske. :tie:
19

Tilbage til "Generelt"