Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sof » 25. okt 2018, 09:21

Det lyder meget bekendt, GL :-D
Min mor blev træt af at finde papkortene smuldret i vaskemaskinen. Ikke fordi de lå i lommerne på noget, men på et tidspunkt stak jeg ofte kortet i mine sokker :stoned:
Jeg har alle dage været rigtig god til at finde på geniale steder at lægge ting og så kort tid efter at glemme hvor det der geniale sted lige var.
1
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16989
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 25. okt 2018, 09:43

Stædige, gamle mennesker og mennesker, der brokker bare for at brokke :rulle: Og allerværst, kombinationen af de to.
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. okt 2018, 10:27

Når nogen poster noget de selv har filmet, og de første 12 sekunder er en forvirret svingen rundt med telefon/kamera, så man ser op i luften, ned på en sko, hen på et træ osv inden der endelig fokuseres på det filmen skal handle om. Jamen så vent dog med at filme indtil du er klar! Eller lær at beskære dine optagelser bagefter.
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 25. okt 2018, 20:52

Bilen er IGEN død :sur:
Sidder på McD og venter på Falck. Forude venter en helt pakket weekend, hvor bilen er ret nødvendig. Lort.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 26. okt 2018, 09:35

Guilded_Lily skrev:Det er et rejsekort. Alle skolebørn i Sønderborg Kommune får kortet gratis. Jeg skal dog betale 50,- i erstatningsgebyr.
Vi har forsøgt med diverse holdere, de der spiralsnore knækker, når de går og slår hinanden med dem, mens de venter på bussen, så de fire, vi har afprøvet, har jeg opgivet.

Det er åbenbart meget svært at lægge kortet tilbage i tasken, for jeg har fundet det de underligste steder før. Han kommer hjem, skal finde sin nøgle i tasken - kortet lægges ikke ned samme sted, når tasken alligevel er åben :rulle: - lægger så kortet på håndklæderne i badeværelset/ved bollerne i køkkenet/i hundekurven/på lillesøsters værelse/i vindueskarmen, hvor han ikke engang går forbi, når han skal ind på sit værelse/under X-boxen/bag sengen - you name it. Det er så noller, altså!


Hvad med en af de der holdere, man også bruger til liftkort (og sikkert også andet, men liftkort, var lige det første, der poppede op i hovedet :D ). Dem med en automatisk udtrækssnor? Så er der ikke noget løst hængende, som han kan bruge til at slå med.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Rapfisk » 26. okt 2018, 13:53

Ejendomsmæglere. Vi overvejer kraftigt at byde på et hus og aftalte i går med mægleren, at vi skulle tale sammen i dag, hvor hun skulle sende noget materiale. Vi har stadig intet hørt.

Sikke en klap-sombrero.
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Misantropen » 26. okt 2018, 14:19

Guilded_Lily skrev:Det er et rejsekort. Alle skolebørn i Sønderborg Kommune får kortet gratis. Jeg skal dog betale 50,- i erstatningsgebyr.
Vi har forsøgt med diverse holdere, de der spiralsnore knækker, når de går og slår hinanden med dem, mens de venter på bussen, så de fire, vi har afprøvet, har jeg opgivet.

Det er åbenbart meget svært at lægge kortet tilbage i tasken, for jeg har fundet det de underligste steder før. Han kommer hjem, skal finde sin nøgle i tasken - kortet lægges ikke ned samme sted, når tasken alligevel er åben :rulle: - lægger så kortet på håndklæderne i badeværelset/ved bollerne i køkkenet/i hundekurven/på lillesøsters værelse/i vindueskarmen, hvor han ikke engang går forbi, når han skal ind på sit værelse/under X-boxen/bag sengen - you name it. Det er så noller, altså!

Hvor gammel er han?

Vil det kunne hjælpe hvis han fx selv skal erstatte kortet af sine lommepenge? Så bliver han måske opmærksom på at det er vigtigt at vide hvor det er.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf billiebean » 26. okt 2018, 16:16

Rapfisk skrev:Ejendomsmæglere. Vi overvejer kraftigt at byde på et hus og aftalte i går med mægleren, at vi skulle tale sammen i dag, hvor hun skulle sende noget materiale. Vi har stadig intet hørt.

Sikke en klap-sombrero.


Her er det lige omvendt. Det nærmer sig chikane fra mægleren. Han har ringet, skrevet mails eller smset hver dag i over en uge, selvom jeg har sagt flere gange, at vi først skal have overstået møde med bank og tømrer og så skal vi nok vende tilbage.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 26. okt 2018, 21:39

Fyrst Eberhard skrev:Findes der andre lande hvor man, når det regner, pludselig glemmer hvordan man kører bil, eller er det kun i Danmark?

Jeg kan fremhæve Kreta. Der gik folk totalt i panik da der for en gangs skyld faldt en smule regn. :lol:
1
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 27. okt 2018, 07:09

Den spasser nabo der synes at mellem 8.30 - 10 er et godt tidspunkt at larme med værktøj.. resten af dagen er der stille. :sur:

-Vent sgu da!
og bliv sgu da snart færdig! du har larmet løs i weekender siden februar.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23202

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 27. okt 2018, 07:31

At jeg lader mig gå så meget på af hvordan ledelsen på mit arbejde håndterer min såkaldte forfremmelse. Jeg plejer sgu ikke gå op i den slags.

Tid til at fokuserer på det der fungerer i mit liv og så overveje om der skal ske forandringer med det der ikke gør.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 28. okt 2018, 13:30

Fyrst Eberhard skrev:Findes der andre lande hvor man, når det regner, pludselig glemmer hvordan man kører bil, eller er det kun i Danmark?


Ifølge de newyorkere, jeg kørte i bus med ud til Giants-kampen, gælder det også derovre. F-ordet blev brugt ret meget til at beskrive bilisters evne til at køre i regnvejr.
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Moxy-lady » 28. okt 2018, 21:43

Vi taler om ordet faggot og ikke fuck, ikke?
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 28. okt 2018, 22:44

Moxy-lady skrev:Vi taler om ordet faggot og ikke fuck, ikke?

For Real? Har aldrig hørt at f-word skulle være faggot.
3
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ExCoastal » 28. okt 2018, 23:12

sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Findes der andre lande hvor man, når det regner, pludselig glemmer hvordan man kører bil, eller er det kun i Danmark?


Ifølge de newyorkere, jeg kørte i bus med ud til Giants-kampen, gælder det også derovre. F-ordet blev brugt ret meget til at beskrive bilisters evne til at køre i regnvejr.


F-ordet er meget populært i trafikken i New York og New Jersey :D

Det er også slemt i Californien, folk glemmer vitterligt, hvordan man skal køre bil i regnvejr. Det kan skyldes, at der kan gå et halvt år uden regn, og når regnen endelig kommer, så er vejene glatte pga. alt det olie og andet snask, der er ophobet i sommerens løb.
2

Tilbage til "Generelt"