Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 13. apr 2018, 11:37

At jeg fik en rottesag ind, sådan fredag middag - som vagt måtte jeg køre på den, og efterlade en uerfaren kollega, for at skide ind i en alt for dyr taxa :tie: for at kunne nå min aftale på Riget kl 13:30.
Jeg er ellers gået over til at handle i netto og har droppet at købe både økologi og købe ind i SuperBrugsen, fordi jeg er pisse flad, og ved at købe lejlighed.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 13. apr 2018, 13:40

Straniera skrev:En kollega, der i den grad trænger til at se en øre-næse-hals-læge. Hans næse piber og siger ubehagelige lyde, meget højt endda! Selv om jeg sidder flere meter fra ham, så kan jeg følge med i hver eneste ind-og udånding. Eeeeej, hvor det kribler i mig hver eneste gang. Mit nervesystem er i en kritisk tilstand :s


Sådan noget ville gøre, at jeg ville eksplodere lige pludseligt!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 13. apr 2018, 14:07

PaleSeptember skrev:
Straniera skrev:En kollega, der i den grad trænger til at se en øre-næse-hals-læge. Hans næse piber og siger ubehagelige lyde, meget højt endda! Selv om jeg sidder flere meter fra ham, så kan jeg følge med i hver eneste ind-og udånding. Eeeeej, hvor det kribler i mig hver eneste gang. Mit nervesystem er i en kritisk tilstand :s


Sådan noget ville gøre, at jeg ville eksplodere lige pludseligt!


Jamen det var jeg også tæt på! Men så tog jeg mig en pause og fik lidt frisk luft. Da jeg kom tilbage, hørte jeg musik i venstre øre og overlevede dagen.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 13. apr 2018, 15:11

Annione skrev:At jeg fik en rottesag ind, sådan fredag middag - som vagt måtte jeg køre på den, og efterlade en uerfaren kollega, for at skide ind i en alt for dyr taxa :tie: for at kunne nå min aftale på Riget kl 13:30.
Jeg er ellers gået over til at handle i netto og har droppet at købe både økologi og købe ind i SuperBrugsen, fordi jeg er pisse flad, og ved at købe lejlighed.

Man må altså ikke skide i en taxa. :kys:
11
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Annione » 13. apr 2018, 15:16

Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:At jeg fik en rottesag ind, sådan fredag middag - som vagt måtte jeg køre på den, og efterlade en uerfaren kollega, for at skide ind i en alt for dyr taxa :tie: for at kunne nå min aftale på Riget kl 13:30.
Jeg er ellers gået over til at handle i netto og har droppet at købe både økologi og købe ind i SuperBrugsen, fordi jeg er pisse flad, og ved at købe lejlighed.

Man må altså ikke skide i en taxa. :kys:


Really :gisp:


:lol:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 13. apr 2018, 15:37

LadyFox skrev:Løse hunde med ejere der ikke har kontrol over dem.


Det irriterer mig så meget at det berygtede glas løb over i dag, og jeg har råbt blandt andet skældsord af en fremmed mand.
Dette indlæg kunne også ligge i "det må man ikke sige tråden..." for jeg fortryder ikke et ord af hvad jeg har råbt, for det var mig der havde ret i situationen, manden havde en træls attitude og jeg var i øvrigt smurt ind i hundelort imens...
Jeg fortryder dog fordi det ikke var fair over for min hund at reagere på den måde, især ikke når han i forvejen var en presset situation.


Nå man diskussionen forsatte på Facebook i vores hundegruppe, hvor en af de andre i gruppen med løse hunde havde travlt med at fortælle mig at jeg var en løgner, dyremishandler, og at de altså havde fået lov af kommunen til at bruge området til fritløbsområde uden for sommeren, og hvordan jeg måske havde ret i at man også skal have kontrol over sin løse hund på friløbsområder - men at det ikke rigtig var deres problem, fordi de havde gået der en million år, og jeg burde lufte min hund et andet sted når nu min hund var i snor og kunne finde på at sige fra når der sådan kom løse hunde over mens den selv er i snor og ja, humlen var bare at jeg burde gå et andet sted, for de var der først og det var jo sååå synd for den ene ud af 5 hunde der ikke var styr på lige skulle holdes i halsbåndet når en anden hund passerede 200 meter væk. Buhu.
Jeg skrev så til kommunen at hvis området uofficielt var et fritløbsområde om de ikke gad skilte med det eller skrive det på deres hjemmeside hvor der står den slags, men ganske som forventet så viste det sig at området aldrig havde været fritløbsområde, og den mail viste jeg så i tråden, men en undskyldning fik jeg selvfølgelig ikke. :rulle:

Disclaimer: Jeg er faktisk ligeglad med løse hunde steder de ikke må være løse så længe ejeren har styr på hunden og tager ansvar.
8
...
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 14. apr 2018, 14:35

Juki skrev:
dgd2007 skrev:
Juki skrev:At det er ved at være tid til jævnligt at skulle barbere ben igen :træt:

Jaja, jeg kan bare lade være, men jeg gider ikke ligne en yeti eller skulle gå med lange bukser det næste halve år. Det er rart nok når det er gjort, det er virkelig bare en irriterende ting at bruge tid på når man har brug for at det er en større proces for at undgå irriteret hud af det.

Lige så irriterende som at skifte sengetøj..

Ja, det er også en åndssvag mode! :genert:

Ja :D
Og meget mærkeligt at mit hoved siger mig at det er pænt til kvinder med barberede ben, men frygteligt til mænd :stoned:

Ja, det er lidt creepy, når mænd gør det - selv om elitesvømmere og den slags sparer nok nogle hundrededelen på tiden ved det :)

Personligt synes jeg ikke, det er nødvendigt at kvinder gør det. Jeres hårvækst uden for et par afgrænsede områder er jo meget mere findunet end vores. Men det er sikkert begyndt (blandt kvinderne) som et forsøg på at gøre denne forskel endnu tydeligere. Derfor kan jeg da godt forstå, at det virker underligt hvis mænd så også begynder at gøre det.

En sjov episode, for øvrigt. Hippiecampingpladsen ved Gudhjem 1970: køn pige med muligvis lidt spanske aner - brune øjne og lidt tydeligere "behåring" end de fleste danske piger - sidder og fortæller en større forsamling om sin beslutning om ikke at barbere.
Der var min reaktion også lidt tvetydig - på den ene side syntes jeg det var fint at hun ikke gjorde det (det fik hende jo ikke til at se spor maskulin ud, ikke engang med en svag skygge på overlæben, pga findunetheden af den kvindelige behåring), men på den anden side syntes jeg det var lidt "vulgært" at hun sad og indviede en større forsamling (hvoraf hun sikkert ikke kendte de fleste) i sine interne overvejelser om det. :)
1
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 14. apr 2018, 14:42

Jeg har gjort hovedrent på badeværelset i dag, og så stank det bare af urinal bagefter. Mistænker toiletrensen.... puuuha. Så fandt jeg en gammel parfume og sprøjtede lidt derude - nu lugter det af....ja det ved jeg ikke.... billig bedstemor?! :tie:
2
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 14. apr 2018, 15:03

At min søster leger struds
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Mamaseraptor
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 26. okt 2015, 06:24
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1429

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mamaseraptor » 14. apr 2018, 15:24

At jeg er sådan en tudesidse i dag. Hyler over alt og ingenting.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 14. apr 2018, 16:12

Min svogers bryllup fordi:
1. Edderma'me dårlig prioritering atbruge hele sin opsparing på bryllup, når man "ikke har råd" til at flytte ud af mine svigerforældres hjem, så min syge svigerfar kan få lidt ro.
2. Det koster os næsten 5000 bare for rejsen, og så forventer de en stor gave.
3. Det er to dag efter vores bryllupsdag, så vores planer må droppes.
4. Det er weekenden før jeg starter på arbejde efter ferien, og vi kan ikke komme med et fly, der er tidligere i Aalborg end ved midnat.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 14. apr 2018, 17:41

dgd2007 skrev:
Juki skrev:
dgd2007 skrev:
Juki skrev:At det er ved at være tid til jævnligt at skulle barbere ben igen :træt:

Jaja, jeg kan bare lade være, men jeg gider ikke ligne en yeti eller skulle gå med lange bukser det næste halve år. Det er rart nok når det er gjort, det er virkelig bare en irriterende ting at bruge tid på når man har brug for at det er en større proces for at undgå irriteret hud af det.

Lige så irriterende som at skifte sengetøj..

Ja, det er også en åndssvag mode! :genert:

Ja :D
Og meget mærkeligt at mit hoved siger mig at det er pænt til kvinder med barberede ben, men frygteligt til mænd :stoned:

Ja, det er lidt creepy, når mænd gør det - selv om elitesvømmere og den slags sparer nok nogle hundrededelen på tiden ved det :)

Personligt synes jeg ikke, det er nødvendigt at kvinder gør det. Jeres hårvækst uden for et par afgrænsede områder er jo meget mere findunet end vores. Men det er sikkert begyndt (blandt kvinderne) som et forsøg på at gøre denne forskel endnu tydeligere. Derfor kan jeg da godt forstå, at det virker underligt hvis mænd så også begynder at gøre det.

En sjov episode, for øvrigt. Hippiecampingpladsen ved Gudhjem 1970: køn pige med muligvis lidt spanske aner - brune øjne og lidt tydeligere "behåring" end de fleste danske piger - sidder og fortæller en større forsamling om sin beslutning om ikke at barbere.
Der var min reaktion også lidt tvetydig - på den ene side syntes jeg det var fint at hun ikke gjorde det (det fik hende jo ikke til at se spor maskulin ud, ikke engang med en svag skygge på overlæben, pga findunetheden af den kvindelige behåring), men på den anden side syntes jeg det var lidt "vulgært" at hun sad og indviede en større forsamling (hvoraf hun sikkert ikke kendte de fleste) i sine interne overvejelser om det. :)

Der er desværre ikke meget dun over hårene på mine ben. Fede gener der er trådt i kraft der.. Men de giver da lidt ekstra varme om vinteren :jule:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 16. apr 2018, 06:08

Jeg har sovet virkelig dårligt om natten de sidste dage fordi temperaturen udenfor er steget.

Det er ganske praktisk at være god til at kunne holde varmen når det er koldt osv., men hvis jeg allerede nu har det varmt om natten, så jeg sover dårligt og for varmt med min tynde dyne, hvordan skal det så ikke gå til sommer med en konstant højere temperatur? :gisp: Det er ret generende ikke at kunne komme af med varmen på den måde.

Det ender måske med "spontaneous human combustion".. (Menneskelig selvantændelse? Jeg har glemt den danske betegnelse) 
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 16. apr 2018, 07:11

Min fars opførsel :rulle:. Jeg gør virkelig hvad jeg kan for at hjælpe ham, handler ind for ham ind imellem. Men han er ikke nem at stille tilfreds. Han sidder bare i sin ældrebolig, drikker en del snaps, ryger mange cigaretter og er sur og bitter på det hele
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 16. apr 2018, 07:51

Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne

Tilbage til "Generelt"