Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aesel82
Indlæg: 2654
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4283

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aesel82 » 9. mar 2020, 13:50

Jeg synes også idéen om, at sige, at det koster 400,- pr. mand, hvis man vil være med i “din” gave er virkelig god!
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24644

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaScrooge » 9. mar 2020, 16:02

Aesel82 skrev:Har I nok penge med dem, det oprindeligt sagde ja tak til prisen på de 400,- pr. mand?

For så ville jeg bare meddele de øvrige, at de er velkomne til selv at købe en gave og så gå sammen med de andre om shelteret.


Jeg havde overset dette. Fordi vi nu kan få shelteret så meget billigere og derfor har nok, har jeg kunnet være mere bestemt ifht hvad man kan være med for (og alle, som er med kan endda være det for mindre end de 400 pr person). Min søster skrev det der med, om vi kunne udregne en pris pr familie, og min onkel skrev, at hans to børn gerne ville være med, men til hhv studenterpris og arbejdsløshedspris; til begge svarede jeg, at jeg synes, at alle som er med i gaven, giver til gaven og så kan vi sagtens differentiere efter relation/lyst/formåen. Og at min kæreste også giver mindre end jeg, fordi det jo er min mor.

Jeg håber at det får pointen igennem, uden at jeg skal være helt eksplicit og fx skrive til min søster: Jeg synes, din kone skal give et beløb; så kan I selv finde ud af, hvad det bliver samlet, med dét du selv giver til din mor i 60-års fødselsdagsgave. :sur:
1
And we both know: I will be delicious
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 9. mar 2020, 23:32

At mine gamle radiatorer banker - HØJT! Så jeg bliver vækket af det nogle gange :cuss:

Troede jeg havde løst problematikken ved at slukke for varmen om natten (eftersom det er en mild vinter kan det godt gå), men ak, de gør det stadig :(
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 10. mar 2020, 06:03

zembra1986 skrev:At mine gamle radiatorer banker - HØJT! Så jeg bliver vækket af det nogle gange :cuss:

Troede jeg havde løst problematikken ved at slukke for varmen om natten (eftersom det er en mild vinter kan det godt gå), men ak, de gør det stadig :(


Mon ikke bare du skal lufte ud i dem, det plejer at hjælpe.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 10. mar 2020, 07:01

LaScrooge skrev:Citat slettet på LaScrooges foranledning.


Så prisen, hvis man er to voksne i husstanden, er 800 kr. til gaven, er det korrekt forstået?

Det er efter min opfattelse en dyr gave. Så jeg kan godt forstå nogle ikke ønsker at være med.

Dermed ikke sagt, at det er ok at obstruere dit tilbud om at indgå i gaven. Når du tager initiativet, så er det dig der sætter vilkårene. Og så må man ud fra vilkårene bedømme om man ønsker at være med på gaven eller ej.

Jeg kan godt forstå, du bliver træt af deres opførsel.
Senest rettet af IrmaPigen 10. mar 2020, 08:04, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Prosperity74 » 10. mar 2020, 07:21

Menstruation og menstruations kramper og hovedpine. Jeg hader virkelig når det er den tid på måneden :cuss:
0
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24644

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaScrooge » 10. mar 2020, 07:56

IrmaPigen skrev:
LaScrooge skrev:.

Grrrrr!


Så prisen, hvis man er to voksne i husstanden, er 800 kr. til gaven, er det korrekt forstået?

Det er efter min opfattelse en dyr gave. Så jeg kan godt forstå nogle ikke ønsker at være med.

Dermed ikke sagt, at det er ok at obstruere dit tilbud om at indgå i gaven. Når du tager initiativet, så er det dig der sætter vilkårene. Og så må man ud fra vilkårene bedømme om man ønsker at være med på gaven eller ej.

Jeg kan godt forstå, du bliver træt af deres opførsel.


Det er til 2 personer og pr person. Dvs. 200 kr pr person i gave til hver fødselar. Det synes jeg ikke er meget til en der fylder 60. Og det er ret beset ikke mere, end at give for 400 én person, som det er for de enlige. Det synes måske af mere, men det er kun hvis man ikke tænker rigtigt på det.

Sjovt som folk i par begynder at glemme at de er 2 individer, i stedet for 1 enhed. Der er jo også 2 indtægter, så jeg synes egentlig ikke det er så synd igen.

Vil du i øvrigt ikke slette citatet? Det kan godt være at jeg vil slette mit indlæg på et tidspunkt.
4
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9549
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Santa » 10. mar 2020, 08:27

LaScrooge skrev:
IrmaPigen skrev:
LaScrooge skrev:.

Grrrrr!


Så prisen, hvis man er to voksne i husstanden, er 800 kr. til gaven, er det korrekt forstået?

Det er efter min opfattelse en dyr gave. Så jeg kan godt forstå nogle ikke ønsker at være med.

Dermed ikke sagt, at det er ok at obstruere dit tilbud om at indgå i gaven. Når du tager initiativet, så er det dig der sætter vilkårene. Og så må man ud fra vilkårene bedømme om man ønsker at være med på gaven eller ej.

Jeg kan godt forstå, du bliver træt af deres opførsel.


Det er til 2 personer og pr person. Dvs. 200 kr pr person i gave til hver fødselar. Det synes jeg ikke er meget til en der fylder 60. Og det er ret beset ikke mere, end at give for 400 én person, som det er for de enlige. Det synes måske af mere, men det er kun hvis man ikke tænker rigtigt på det.

Sjovt som folk i par begynder at glemme at de er 2 individer, i stedet for 1 enhed. Der er jo også 2 indtægter, så jeg synes egentlig ikke det er så synd igen.

Vil du i øvrigt ikke slette citatet? Det kan godt være at jeg vil slette mit indlæg på et tidspunkt.

Det synes jeg heller ikke!
Folk er nogen nærigrøve!
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 10. mar 2020, 09:22

Pandesteg skrev:
zembra1986 skrev:At mine gamle radiatorer banker - HØJT! Så jeg bliver vækket af det nogle gange :cuss:

Troede jeg havde løst problematikken ved at slukke for varmen om natten (eftersom det er en mild vinter kan det godt gå), men ak, de gør det stadig :(


Mon ikke bare du skal lufte ud i dem, det plejer at hjælpe.


Øhhh, hvordan gør man det? :genert:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 10. mar 2020, 10:24

zembra1986 skrev:
Pandesteg skrev:
zembra1986 skrev:At mine gamle radiatorer banker - HØJT! Så jeg bliver vækket af det nogle gange :cuss:

Troede jeg havde løst problematikken ved at slukke for varmen om natten (eftersom det er en mild vinter kan det godt gå), men ak, de gør det stadig :(


Mon ikke bare du skal lufte ud i dem, det plejer at hjælpe.


Øhhh, hvordan gør man det? :genert:


Nok nemmere bare at google det :)
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf zembra1986 » 10. mar 2020, 13:08

Pandesteg skrev:
zembra1986 skrev:
Pandesteg skrev:
zembra1986 skrev:At mine gamle radiatorer banker - HØJT! Så jeg bliver vækket af det nogle gange :cuss:

Troede jeg havde løst problematikken ved at slukke for varmen om natten (eftersom det er en mild vinter kan det godt gå), men ak, de gør det stadig :(


Mon ikke bare du skal lufte ud i dem, det plejer at hjælpe.


Øhhh, hvordan gør man det? :genert:


Nok nemmere bare at google det :)


Tror bare jeg hiver fat i pedellen :)
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11591
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18649

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 10. mar 2020, 14:51

Folk, der kører på motorvej i kraftig regnvejr med kun et ligegyldigt kørelys tændt! Har de et dødsønske?
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14799
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24906

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 11. mar 2020, 09:33

At være nødt til at presse og presse og presse en kollega (som oven i købet er projektleder) for at udføre et stykke arbejde, som en ekstern samarbejdspartner har en deadline på. Og derefter sende det ud af huset uden vedkommendes bidrag alligevel, fordi h*n ikke har haft tid til at gøre det. Så må h*n altså tale med sin leder om at få hjælp eller prioritere sin tid. Jeg gider ikke at være bussemand overfor voksne, ansvarlige mennesker.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 11. mar 2020, 11:44

At jeg har bestilt en masse ting fra Camilla Plums webshop, som de åbenbart ikke har travlt med at sende afsted til mig. Det er snart 3 uger siden jeg bestilte og på trods af flere rykkere og tilbagemeldinger om at de nok skal sende tingene afsted ASAP, så sker der ikke en skid. Nu har jeg skrevet at de må annullere den ordre og så gider jeg ikke handle dér igen en anden gang.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 11. mar 2020, 12:59

Pandesteg skrev:At jeg har bestilt en masse ting fra Camilla Plums webshop, som de åbenbart ikke har travlt med at sende afsted til mig. Det er snart 3 uger siden jeg bestilte og på trods af flere rykkere og tilbagemeldinger om at de nok skal sende tingene afsted ASAP, så sker der ikke en skid. Nu har jeg skrevet at de må annullere den ordre og så gider jeg ikke handle dér igen en anden gang.


Altså denne side? :panik:

http://www.fuglebjerggaard.dk/

https://netbutik.fuglebjerggaard.dk/

Billede
4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Generelt"