Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2021, 11:30

Fyrst Eberhard skrev:Når håndtag af forskellig slags lige hægter sig fast i ens tøj, når man bevæger sig forbi dem - som om de prøver at sige “Hey, hvor tror du at du skal hen?”

Grebet på en af vores køkkenskuffer har vist sig at være særligt provokerende på den måde.
Det sidder på den øverste skuffe i en lidt arrogant positur, klædt i børstet stål og charmerer vores gæster med dets flotte former, og det ser da også pænt og tilforladeligt ud på overfladen, men i virkeligheden venter det bare på muligheden for at rive hul i det næste stykke uskyldige tøj.

Pt er der kold luft mellem os, og jeg har allermest lyst til at skrue det af og kaste det så langt ud i baghaven jeg kan, men udspekuleret som det er, ved det ligeså vel som jeg, at jeg har brug for det for at åbne skuffen, og det udnytter det skamløst til fulde.

I princippet bliver jeg afpresset af et køkkengreb.


Det er lige præcis sådan vores toiletsdørshåndtag opfører sig! Det er så sygt provokerende, når man haster derud og er tissetrængende.

Håndtag: HOV SE DER! (griber fat i min lomme eller mit ærme)
Mig: Se hvad?
Håndtag: SE DU ER VED AT TISSE I BUKSERNE HIHIHIHIHI (hysterisk latter)
Mig: Ja det er sgu da på grund af DIG!
Håndtag: Nånå, godt ord igen.
Mig: :rulle:
Håndtag: :wave:
Mig: :sur: Jamen så slip dog!
Håndtag: Jaja :blush2:
15
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 8. feb 2021, 11:34

Dirtylittledevil skrev:
Det er lige præcis sådan vores toiletsdørshåndtag opfører sig! Det er så sygt provokerende, når man haster derud og er tissetrængende.

Håndtag: HOV SE DER! (griber fat i min lomme eller mit ærme)
Mig: Se hvad?
Håndtag: SE DU ER VED AT TISSE I BUKSERNE HIHIHIHIHI (hysterisk latter)
Mig: Ja det er sgu da på grund af DIG!
Håndtag: Nånå, godt ord igen.
Mig: :rulle:
Håndtag: :wave:
Mig: :sur: Jamen så slip dog!
Håndtag: Jaja :blush2:

Jeg har boet i en lejlighed i en gammel bygning, hvor dørhåndtagene sad præcis i højde med mine brystvorter. Det var gamle døre, med sådan nogle håndtag med en lille dut (kugleagtig dims) for enden. Den dut hev altid fat i den sarte hud ved mine brystvorter. Jeg havde altid blå mærker på brysterne af de åndssvage håndtag :sur:
Og ja, jeg er ikke super høj. Og ja, det skete kun når jeg var nøgen. Men det er altså ikke den afbrydelse man lige har brug for, når man er på vej i bad eller ud for at tisse om natten :nerve:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2021, 11:40

kidkomb skrev:Jeg har boet i en lejlighed i en gammel bygning, hvor dørhåndtagene sad præcis i højde med mine brystvorter. Det var gamle døre, med sådan nogle håndtag med en lille dut (kugleagtig dims) for enden. Den dut hev altid fat i den sarte hud ved mine brystvorter. Jeg havde altid blå mærker på brysterne af de åndssvage håndtag :sur:
Og ja, jeg er ikke super høj. Og ja, det skete kun når jeg var nøgen. Men det er altså ikke den afbrydelse man lige har brug for, når man er på vej i bad eller ud for at tisse om natten :nerve:


Avvv! :8:

Det minder mig om en eller anden mand, det har sikkert været her på debatten, som skrev om hvor dårlig en ide det var da han stod nøgen og stegte bacon :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ina » 8. feb 2021, 11:44

Der er en af mine (nu tidligere) yndlingsinstagrammere, som har teamet op med en anden instagrammer, som jeg simpelthen ikke kan holde ud. Og der bliver delt i stor stil alt hvad de laver sammen og nogle workshops mv. de har gang i sammen.

Nu overvejer jeg at unfollowe førstnævnte, men engang imellem kommer der lige lidt af hendes gamle jeg frem og det vil jeg virkelig gerne fortsætte med at se.

Øv.
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf twinkle » 8. feb 2021, 11:47

Når folk gør noget dumt (som fx at gå på isen, bade et sted med stærk understrøm uden at være tilstrækkelig forberedt på det) og bagefter bliver helt

44D14FB5-127E-4ACF-942C-049B33214F83.jpeg


over, at det gik galt...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 8. feb 2021, 13:02

Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.
12
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Undtagelsen » 8. feb 2021, 13:04

Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.


Men sidste gang fik de jo kun 1.000, så de har fortjent 10.000 denne gang!



:tie:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. feb 2021, 13:15

Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.

Jeg er stadig voldsomt irriteret på den nar, der skrev et surt brev til "Nationen". (Hvor ellers?) Hvor han havde lavet sin egen udregning på, hvor mange feriepenge han burde have opsparet....På kontanthjælp.

Kæmpe spade.
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Skorstenen » 8. feb 2021, 13:17

Ado skrev:
Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.

Jeg er stadig voldsomt irriteret på den nar, der skrev et surt brev til "Nationen". (Hvor ellers?) Hvor han havde lavet sin egen udregning på, hvor mange feriepenge han burde have opsparet....På kontanthjælp.

Kæmpe spade.


Jamen altså.... :forvirret2:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. feb 2021, 13:17

Undtagelsen skrev:
Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.


Men sidste gang fik de jo kun 1.000, så de har fortjent 10.000 denne gang!



:tie:

Og de 1000 kroner var jo slet ikke nok. Faktisk var det så lidt, at de nærmest ikke gad have dem. I hjælpegruppen på Facebook var der mange af de typer, der udtalte sådan. Samme typer, som hver måned søgte penge. Jeg har stadig ikke fået det til at give mening i mit hoved. :lol:
Da jeg var på kontanthjælp, ville 1000 kroner dæleme have været en kæmpe hjælp.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. feb 2021, 13:19

Skorstenen skrev:
Ado skrev:
Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.

Jeg er stadig voldsomt irriteret på den nar, der skrev et surt brev til "Nationen". (Hvor ellers?) Hvor han havde lavet sin egen udregning på, hvor mange feriepenge han burde have opsparet....På kontanthjælp.

Kæmpe spade.


Jamen altså.... :forvirret2:
:wacko:
https://ekstrabladet.dk/nationen/kontan ... an/8163532
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 8. feb 2021, 13:21

At jeg ikke bestilte den kjole på Zalando i går, der endelig var der i min størrelse og så til halv pris. Nu er den sat op til fuld pris :rulle:
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 8. feb 2021, 13:29

Brexit, som nu gør det dyrere/mere besværligt at shoppe på britiske webshops.

Jeg har faktisk ikke noget imod at betale dansk moms af varerne, men jeg har noget imod at betale min. 160 kr. i gebyr/omkostninger til tredjepart for at få lov til at betale dansk moms. Hrmpf.
Senest rettet af sigge 8. feb 2021, 13:29, rettet i alt 1 gang.
9
You can't spell awesome without me.
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Undtagelsen » 8. feb 2021, 13:29

Ado skrev:
Undtagelsen skrev:
Skorstenen skrev:Folk på diverse overførselsindkomster der er så skidesure over at vi med indefrosne feriepenge får dem udbetalt. De synes nærmest det er uretfærdigt.

Bufuckinghu.


Men sidste gang fik de jo kun 1.000, så de har fortjent 10.000 denne gang!



:tie:

Og de 1000 kroner var jo slet ikke nok. Faktisk var det så lidt, at de nærmest ikke gad have dem. I hjælpegruppen på Facebook var der mange af de typer, der udtalte sådan. Samme typer, som hver måned søgte penge. Jeg har stadig ikke fået det til at give mening i mit hoved. :lol:
Da jeg var på kontanthjælp, ville 1000 kroner dæleme have været en kæmpe hjælp.


Det med de 10.000 denne gang er planket inde fra Nationen.
De mennesker derinde MÅ simpelthen være i en kategori for sig selv.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55654
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 8. feb 2021, 13:30

Undtagelsen skrev:
De mennesker derinde MÅ simpelthen være i en kategori for sig selv.


Mildt sagt. :lol:
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"