Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf BlueBunny » 16. apr 2018, 07:53

BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!


Og så rømmer og snotter de ekstra højt. Sikkert fordi de ikke selv kan høre noget pga musikken i ørene. :/
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
PerXX
Indlæg: 1372
Tilmeldt: 25. maj 2016, 13:53
Kort karma: 153
Likede indlæg: 4533

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PerXX » 16. apr 2018, 07:55

Min overbo har en eller anden form for halsbetændelse.. Der kan hun selvfølgelig ikke gøre for, men hun nægter åbenbart at hoste igennem, men foretrækker at bruge 10 min på halvhjertede, forkølede høst. Mindst en gang i i timen. Hele døgnet. Også om natten.
Jeg har ikke sovet mere end en halv time af gangen i nat. :(
0
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 16. apr 2018, 08:08

BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!


Da mobiltelefoner kom frem for 20 år siden var noget af det pinligste i det offentlige rum når den ringede højt. Nu er folk bare ligeglade. Jeg frygter lidt at det er samme udvikling med headsets og mobile højttaler for den sags skyld.
3
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Anne Droid » 16. apr 2018, 11:29

Årstiderne! Vi får måltidskasser fra dem. I dag kom der en sms om at de ikke kunne levere alle mine varer i dag. Jeg troede så naivt at det betød at der manglede et par enkelte ting. Men det er alt det grønne der mangler. Det kommer i morgen. Det giver godt nok et afslag i prisen, men jeg køber netop hos dem for at slippe for at handle efter arbejde og nu bliver jeg nødt til det alligevel.
0
Klimatosse
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 16. apr 2018, 13:29

Mit øje. Det skaber sig, væsker og jeg kan ikke have linse i.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 16. apr 2018, 14:20

En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Han stiller sig op i døren til køkkenet og så brøler han: "HALLOOOOOO! HALLO! HEEEEEY!". Når jeg går ud til ham og med sammenbidte tænder spørger hvad jeg kan hjælpe ham med, sætter han en ære i at være pisse nedladende. "Hvorfor? Det kunne den sidste kok I havde ansat da! Hvorfor kan du så ikke hjælpe mig? HAN kunne" Osv osv.

Sidst fik jeg nok og fik hvæset til ham: "Hvis du fremover vil have nogen som helst betjening, så taler du pænt til mig!".

Og hvad svarede idioten?

"Tøhø, du skulle en tur over knæet!".
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 16. apr 2018, 14:43

Ado skrev:En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Han stiller sig op i døren til køkkenet og så brøler han: "HALLOOOOOO! HALLO! HEEEEEY!". Når jeg går ud til ham og med sammenbidte tænder spørger hvad jeg kan hjælpe ham med, sætter han en ære i at være pisse nedladende. "Hvorfor? Det kunne den sidste kok I havde ansat da! Hvorfor kan du så ikke hjælpe mig? HAN kunne" Osv osv.

Sidst fik jeg nok og fik hvæset til ham: "Hvis du fremover vil have nogen som helst betjening, så taler du pænt til mig!".

Og hvad svarede idioten?

"Tøhø, du skulle en tur over knæet!".


Jeg ville være så smålig at jeg ville opfatte den kommentar som en trussel om vold og meddele min leder at jeg under ingen omstændigheder vil i nærheden af den mand.
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf bluetof1 » 16. apr 2018, 14:57

Hunkat skrev:
Ado skrev:En idiotisk kursist på 200 år. Han kommer en gang om ugen og tér sig, som ejede han stedet og var tronarving.

Han stiller sig op i døren til køkkenet og så brøler han: "HALLOOOOOO! HALLO! HEEEEEY!". Når jeg går ud til ham og med sammenbidte tænder spørger hvad jeg kan hjælpe ham med, sætter han en ære i at være pisse nedladende. "Hvorfor? Det kunne den sidste kok I havde ansat da! Hvorfor kan du så ikke hjælpe mig? HAN kunne" Osv osv.

Sidst fik jeg nok og fik hvæset til ham: "Hvis du fremover vil have nogen som helst betjening, så taler du pænt til mig!".

Og hvad svarede idioten?

"Tøhø, du skulle en tur over knæet!".


Jeg ville være så smålig at jeg ville opfatte den kommentar som en trussel om vold og meddele min leder at jeg under ingen omstændigheder vil i nærheden af den mand.


Ja. Mennesker, der opfører sig på den måde gør det fordi de kan. Hvis han ikke kan det længere så bliver han nok mere tam.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 16. apr 2018, 15:30

Ado skrev:[...]
"Tøhø, du skulle en tur over knæet!".

Milde Moses, hvad er det dog for en slags etablissement?

Men bortset fra det, er den slags trusler om vold vel strafbare ...

    spjaeld.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25607

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 16. apr 2018, 16:26

Ghattner skrev:
BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!


Da mobiltelefoner kom frem for 20 år siden var noget af det pinligste i det offentlige rum når den ringede højt. Nu er folk bare ligeglade. Jeg frygter lidt at det er samme udvikling med headsets og mobile højttaler for den sags skyld.


Jeg har lagt mærke til, at grænsen allerede har rykket sig endnu et stykke. Flere gange har jeg været ude for, at folk simpelthen sætter højttaler på både musik og spil og enkelte gange endda ved samtaler. Når det går rigtig højt kommer der en flok unge vadende højlydt gennem toget med en ekstern højtaler under armen. Hashrygning har jeg også observeret i stigende omfang. Jeg får så meget lyst til at sige noget, men det hjælper jo ikke en skid. Det eneste man får ud af det er et beskidt svar.
1
14 11 14
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. apr 2018, 16:30

At vi gav cirka 20.000 kr for flytning fra Bangladesh til Danmark. Nu har vi fået tilbud på 39.000 til Myanmar :shock:


Komplet vanvittigt og jeg er mega irriteret og pisse sur over det
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 16. apr 2018, 16:42

Jeg har nu fundet den næst sidste "post" i mit videospil, men fandme om jeg så ikke dør konstant ved den sidste..
Åndssvage møg russer kan fandme forblive væk i bjergene... Jeg kan i hvert fald ikke finde dem!
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 17. apr 2018, 12:29

Jeg har brugt 115 kr mere end prisen på en busbillet, for at kunne tage en taxa så jeg kunne nå min lægetid kl 14, fordi bussen kom og kørte på slaget, måske endda lidt før. Jeg kunne have sat efter og stoppet den, men jeg droppede det for ikke at være et svedsvin nede ved lægen.

Inden jeg ringede efter en taxa ringede jeg til lægen for at høre om jeg kunne komme 5-10 minutter senere så jeg kunne nå næste bus, men lægesekretæren kunne ikke garantere at det kunne lade sig pga. et fyldt skema.

Fair nok, hvis ikke det var fordi jeg endte med at sidde i et 1000 grader varmt venteværelse og lægen var ca 10 minutter forsinket :mellow:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 17. apr 2018, 15:23

BlueBunny skrev:Jeg er ikke vant til S-tog. Men hold da op.
Sikke mange som sidder med deres øretelefoner og hører musik så højt at de lige så godt kunne sidde med en højttaler. Altså er de slet ikke klar over at lyden går lige igennem? Eller er de bare ligeglade? Irriterende hrmf!


Enig! Andres høretelefoner er så møgirriterende, at jeg ikke kan holde ud at køre i S-tog uden mine egne høretelefoner i ørerne til at overdøve lyden :rulle:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Juki » 17. apr 2018, 16:52

Min ene hund har ædt halvanden af to små jordbærtærter jeg havde købt :whine:

Det var åbenbart en lækker dessert ovenpå alle de nye, lækre godbidder, jeg har brugt alt for mange penge på fordi jeg ikke kunne styre mig i MaxiZoo og som lige var blevet smagstestet af begge hunde....

Det var 100% min egen skyld fordi jeg ikke tænkte mig om, men øv! Heldigvis nåede hun ikke også at æde foliebakken i bunden(det kan hun ellers sagtens finde på :wacko:) Men hun havde da pænt efterladt tre jordbær :)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"