Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 23. sep 2020, 16:01

Ado skrev:
icelady skrev:
AstaPasta skrev:
icelady skrev:Lukker et opslag i FB-gruppe, der ikke skulle have været godkendt. Opslaget er lavet af en, der søger ting til en veninde og dennes barn da de har mistet alt i en brand.

I kommentaren, hvor jeg begrunder lukningen af opslaget linker jeg til en anden venindes FB-side, som har flere opslag om indsamling til veninden og dennes barn og skriver at folk kan skrive på dét opslag eller kontakte hende, der har lavet opslaget i gruppen. Jeg skriver også at ved at læse opslag på den veninde, som jeg linker til, kan man se at der allerede er kommet rigtig meget hjælp.

Låser opslaget.[...]


Lav et opslag: "På kraftig opfordring inkl. ønsker om død vil følgende personer gerne have offentliggjort deres tilbud om hjælpsomhed: [screenshots af hele bunken]."

:lol: :lol:

Det kunne være fristende. :devil:



Jeg havde seriøst gjort det. Så kan folk, der er SÅ dumme fandeme lære, at det har konsekvenser at skrive noget så grimt til andre.



Njaeh....der kommer ikke noget ud af det. Det er sjovere at vide de har fucket op en gang, så hvis de gør det igen, kan de blive kylet ud af gruppen. :devil:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16244
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32457

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 23. sep 2020, 17:50

AstaPasta skrev:
icelady skrev:
Ado skrev:
icelady skrev:
AstaPasta skrev:
icelady skrev:Lukker et opslag i FB-gruppe, der ikke skulle have været godkendt. Opslaget er lavet af en, der søger ting til en veninde og dennes barn da de har mistet alt i en brand.

I kommentaren, hvor jeg begrunder lukningen af opslaget linker jeg til en anden venindes FB-side, som har flere opslag om indsamling til veninden og dennes barn og skriver at folk kan skrive på dét opslag eller kontakte hende, der har lavet opslaget i gruppen. Jeg skriver også at ved at læse opslag på den veninde, som jeg linker til, kan man se at der allerede er kommet rigtig meget hjælp.

Låser opslaget.[...]


Lav et opslag: "På kraftig opfordring inkl. ønsker om død vil følgende personer gerne have offentliggjort deres tilbud om hjælpsomhed: [screenshots af hele bunken]."

:lol: :lol:

Det kunne være fristende. :devil:



Jeg havde seriøst gjort det. Så kan folk, der er SÅ dumme fandeme lære, at det har konsekvenser at skrive noget så grimt til andre.



Njaeh....der kommer ikke noget ud af det. Det er sjovere at vide de har fucket op en gang, så hvis de gør det igen, kan de blive kylet ud af gruppen. :devil:


Ryger man ikke ud af gruppen første gang, man skriver til nogen, at man håber, de brænder inde?


Den er sådan lidt på grænsen. Vi blander os som regel ikke i hvad der skrives i PBer.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17166
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3569
Likede indlæg: 41699

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LaMariposa » 23. sep 2020, 19:51

Rå løg! :badr: Det burde forbydes ved lov, hvis man skal være i nærheden af andre bagefter. Puha.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15168

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Zonta » 23. sep 2020, 20:20

kidkomb skrev:Folk der bliver irriterede over at andre mennesker har sokker i sandalerne. Eller Croqs på. Eller har den forkerte frisure for sin alder.
Eller hører dansk-top musik. Eller har en kort nederdel på, selvom man er tyk eller har grim hud på benene.
Hvis det gør dem glade/det er behageligt, så kig dog den anden vej. Hvor voksen er man, hvis man bliver irriteret over det?

Jeg kan godt tænke sådan. Jeg skammer mig faktisk over det. Min mand er lige sådan, han siger det bare højt. Ikke til personen, men f.eks. til mig, hvis vi er ude at gå tur, til et arrangement eller sådan noget. Fandme ikke altid særlig charmerende træk at have :tie:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 23. sep 2020, 20:39

Zonta skrev:
kidkomb skrev:Folk der bliver irriterede over at andre mennesker har sokker i sandalerne. Eller Croqs på. Eller har den forkerte frisure for sin alder.
Eller hører dansk-top musik. Eller har en kort nederdel på, selvom man er tyk eller har grim hud på benene.
Hvis det gør dem glade/det er behageligt, så kig dog den anden vej. Hvor voksen er man, hvis man bliver irriteret over det?

Jeg kan godt tænke sådan. Jeg skammer mig faktisk over det. Min mand er lige sådan, han siger det bare højt. Ikke til personen, men f.eks. til mig, hvis vi er ude at gå tur, til et arrangement eller sådan noget. Fandme ikke altid særlig charmerende træk at have :tie:

At du anerkender din automatreaktion (for det er det jo, man har jo ikke sat sig ned og bestemt sig for at gøre det) og tænker over det, har jeg stor respekt for :gogo:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16219
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1405
Likede indlæg: 30151

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TinaW » 23. sep 2020, 20:44

At jeg ikke kan falde i søvn.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15168

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Zonta » 23. sep 2020, 20:45

kidkomb skrev:
Zonta skrev:
kidkomb skrev:Folk der bliver irriterede over at andre mennesker har sokker i sandalerne. Eller Croqs på. Eller har den forkerte frisure for sin alder.
Eller hører dansk-top musik. Eller har en kort nederdel på, selvom man er tyk eller har grim hud på benene.
Hvis det gør dem glade/det er behageligt, så kig dog den anden vej. Hvor voksen er man, hvis man bliver irriteret over det?

Jeg kan godt tænke sådan. Jeg skammer mig faktisk over det. Min mand er lige sådan, han siger det bare højt. Ikke til personen, men f.eks. til mig, hvis vi er ude at gå tur, til et arrangement eller sådan noget. Fandme ikke altid særlig charmerende træk at have :tie:

At du anerkender din automatreaktion (for det er det jo, man har jo ikke sat sig ned og bestemt sig for at gøre det) og tænker over det, har jeg stor respekt for :gogo:

Jeg tror faktisk jeg har det sådan, fordi min mor er lidt på samme måde. Sådan lidt hurtig til at påpege hvis hun synes noget er lidt off eller ikke lige hvad hun ville gøre. Der er ikke noget ondt i hende - hun er måske bare ikke lige rummelig i alle slags situationer :lol: Og hun arbejder i psykiatrien og har stor respekt for sine patienter og deres sygdomme, så det er lidt spøjst.
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 23. sep 2020, 21:17

Jeg er en lille smule træt af min mor og stedfar som brokker sig over at det går den forkerte vej med epidemien og at det begrænser dem i deres udfoldelser fordi min stedfar har astma, så de er nødt til at isolere sig. Dén del forstår jeg sådan set godt, men jeg er bare enormt træt af at høre dem give "de unge" skylden for det.

Det er utrolig nemt at trække sig tilbage fra resten af verden og lade være med at sprede/udsætte sig selv for smitte når man er gået på tjenestemandspension som 60-årige og til sammen har en fireværelses lejlighed, et treværelses sommerhus, en bil og absolut ingen gæld, forpligtelser eller skemalagte aktiviteter overhovedet. Med undtagelse af et par ture til Frankrig og Italien som blev aflyst, selvfølgelig. Fully refunded. Boo fucking hoo.

De unge mennesker arbejder i servicefag, bor tæt sammen, kører med bus og går på uddannelsesinstitutioner. De kan ikke bare trække sig tilbage og holde op med at arbejde, have børn i skoler/institutioner, eller for den sags skyld lige købe nogle større boliger. Jeg kunne da også godt have ønsket mig muligheden for at beskytte mig selv og min mand ved ikke at behøve at tage på arbejde hver dag, men det kan jeg af gode grunde ikke, så jeg har arbejdet mere end fuld tid og tilbragt mindst to timer om dagen i offentlig transport næsten hver eneste fucking dag hele vejen gennem den her lorteepidemi. Jeg kan godt tage maske på og spritte hænder, men jeg kan ikke bare beslutte mig for at holde op med at arbejde. Hvis jeg ikke har været/bliver syg, så bidrager jeg nok uanset hvad til at sprede smitten, for det er nærmest umuligt at undgå at blive udsat når man står skulder om skulder med hundredevis af mennesker hver dag.

Jeg ville give min højre arm for bare at kunne gå hjem og blive der. Læse bøger og strikke og sy og stene. Uden at det fik nogen form for økonomiske konsekvenser for mig overhovedet.
15
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6503
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14434

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mangoness » 25. sep 2020, 07:34

Når ens lægehus pludselig har lukket i den periode, man har en tid - og de ikke lige sender en sms eller mail om, at tiden er aflyst.
5
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13009
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21764

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pandesteg » 25. sep 2020, 09:26

Vejret. Plejer altid at løbe en lang tur om fredagen og selvom jeg godt kan løbe i regnvejr, så synes jeg ikke det er så fedt, når de lover skybrud og slagregn...
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14786
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24881

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 25. sep 2020, 14:48

SuperBrugsen har fået noget nyt håndsprit, der stinker meget kraftigt af dårlig aftershave. Jeg har vasket hænder 3 gange, og jeg kan stadig lugte det. :badr:
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5921
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14733

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. sep 2020, 22:04

At jeg ved at en træner totalt overtrådte grænsen for ordentlig opførsel med en gruppe af U18 spillere. Det var grelt og jeg får stadigvæk ondt i maven over at tænke over hvad der reelt skete.

Var til FA Safeguarding kursus og træneren kunne bruges som eksempel i 4 ud af 5 forskellige former for neglect/abuse. Var vidne i FA efterforskning af træneren. Vedkommende blev meldt af 3-4 personer (1 i vores stab, dommeren plus forældre) og slap uden nogen som helst konsekvenser. Altså jo, klubben afskedigede ham - men nu arbejder han i en bedre klub, med samme aldersgruppe. FA gav ingen konsekvens, så han slap fri.

Det gør mig SÅ vred og ked af det.
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12995
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55858
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 26. sep 2020, 10:59

De seneste to uger er der 1500 borgere i Region Syddanmark, der er blevet coronatestet tre eller flere gange.

En borger er blevet testet hele 24 gange på 14 dage. Det skriver Berlingske. Nu vil regionen have en indsats, der kan få folk, der ikke har mistanke om smitte, til at holde sig væk
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11577
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 913
Likede indlæg: 18636

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf PaleSeptember » 26. sep 2020, 14:06

Jeg har sovet elendigt i nat og har hovedpine - og vi skal have gæster til spisning og hygge i aften.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf twinkle » 26. sep 2020, 14:15

Ado skrev:
De seneste to uger er der 1500 borgere i Region Syddanmark, der er blevet coronatestet tre eller flere gange.

En borger er blevet testet hele 24 gange på 14 dage. Det skriver Berlingske. Nu vil regionen have en indsats, der kan få folk, der ikke har mistanke om smitte, til at holde sig væk


24 gange på 14 dage - wtf??
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Generelt"