Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 11. jan 2019, 20:51

Yossarian skrev:En toiletbørste, der står i holderen og sopper i gammelt toiletvand, hvori der flyder små lortestumper rundt.

På mit arbejde stod børsten simpelthen dækket med vand :badr: Så når man bruge den dryppede der er fint lille spor over gulvet og toiletsædet...!

Jeg ofrede mig og hældte det ud. Det kunne hverken rengøring eller 25 andre kolleger tilsyneladende finde ud af...
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf RavenClaw » 11. jan 2019, 22:43

Min underbo har sine brødre på besøg. De sidste 20 min har de kastet noget ind i væggen/loftet og løbet råbende efter det. Jeg får spat.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25609

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 11. jan 2019, 22:54

Nu starter det vilde sygemeldingscirkus med kommunen. Jeg ved godt, de har pligt til at sætte i gang ved 8 uger (som faktisk først er om en uge), men det er spild af skattekroner, når jeg har oplyst at sygemelding er på 12 uger, jeg kan jo knap nok nå til diverse møder, før jeg igen er raskmeldt. Kæft det er tåbeligt, brug dog pengene på nogle, hvor der er behov for en indsats.
7
14 11 14
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 12. jan 2019, 08:16

Delfin skrev:Nu starter det vilde sygemeldingscirkus med kommunen. Jeg ved godt, de har pligt til at sætte i gang ved 8 uger (som faktisk først er om en uge), men det er spild af skattekroner, når jeg har oplyst at sygemelding er på 12 uger, jeg kan jo knap nok nå til diverse møder, før jeg igen er raskmeldt. Kæft det er tåbeligt, brug dog pengene på nogle, hvor der er behov for en indsats.


Da jeg var sygemeldt var cirkusset i Aarhus begrænset til at sagsbehandler ringede mig op en gang om måneden, og bagefter skulle jeg godkende referat af vores samtale. Det var det hele. Og faktisk var den sagsbehandler den, jeg havde de bedste snakke med om min sygdom.

Jeg havde forventet noget andet. Blev meget positivt overrasket. Følte mig reelt ikke andet end hjulpet. Håber du får samme oplevelse.
4
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daine » 12. jan 2019, 08:25

Muspel skrev:
Delfin skrev:Nu starter det vilde sygemeldingscirkus med kommunen. Jeg ved godt, de har pligt til at sætte i gang ved 8 uger (som faktisk først er om en uge), men det er spild af skattekroner, når jeg har oplyst at sygemelding er på 12 uger, jeg kan jo knap nok nå til diverse møder, før jeg igen er raskmeldt. Kæft det er tåbeligt, brug dog pengene på nogle, hvor der er behov for en indsats.


Da jeg var sygemeldt var cirkusset i Aarhus begrænset til at sagsbehandler ringede mig op en gang om måneden, og bagefter skulle jeg godkende referat af vores samtale. Det var det hele. Og faktisk var den sagsbehandler den, jeg havde de bedste snakke med om min sygdom.

Jeg havde forventet noget andet. Blev meget positivt overrasket. Følte mig reelt ikke andet end hjulpet. Håber du får samme oplevelse.

Jeg har også være i det cirkus (i Herning) og jeg frygtede også det værste. Men jeg blev indkaldt ca hver 4 uge og samtalen tog 5 min. Derudover skulle jeg godkende/bekræfte min virksomheds ansøgning om sygedagpenge online. Jeg håber du får en nem oplevelse, selvom jeg er enig i det er åndssvagt når du kun er sygemeldt i 3 måneder (på den ande side, shit happens og man hører jo indimellem at tingene ikke går helt efter lægens hoved og en sygemelding derfor bliver forlænget. Det er måske derfor de holder fast ved det).
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 12. jan 2019, 09:26

Mikkel Kryger Rasmussens rodede skæggrænse.

Han ser pisse usoigneret ud, med det der grimme utæmmede skæg. Han ser sjusket ud.

Jeg gider ikke glo på ham, så jeg slår som regel væk efter 5 minutter.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25609

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 12. jan 2019, 11:30

Daine skrev:
Muspel skrev:
Delfin skrev:Nu starter det vilde sygemeldingscirkus med kommunen. Jeg ved godt, de har pligt til at sætte i gang ved 8 uger (som faktisk først er om en uge), men det er spild af skattekroner, når jeg har oplyst at sygemelding er på 12 uger, jeg kan jo knap nok nå til diverse møder, før jeg igen er raskmeldt. Kæft det er tåbeligt, brug dog pengene på nogle, hvor der er behov for en indsats.


Da jeg var sygemeldt var cirkusset i Aarhus begrænset til at sagsbehandler ringede mig op en gang om måneden, og bagefter skulle jeg godkende referat af vores samtale. Det var det hele. Og faktisk var den sagsbehandler den, jeg havde de bedste snakke med om min sygdom.

Jeg havde forventet noget andet. Blev meget positivt overrasket. Følte mig reelt ikke andet end hjulpet. Håber du får samme oplevelse.

Jeg har også være i det cirkus (i Herning) og jeg frygtede også det værste. Men jeg blev indkaldt ca hver 4 uge og samtalen tog 5 min. Derudover skulle jeg godkende/bekræfte min virksomheds ansøgning om sygedagpenge online. Jeg håber du får en nem oplevelse, selvom jeg er enig i det er åndssvagt når du kun er sygemeldt i 3 måneder (på den ande side, shit happens og man hører jo indimellem at tingene ikke går helt efter lægens hoved og en sygemelding derfor bliver forlænget. Det er måske derfor de holder fast ved det).


Jeg har nogle ret kedelige erfaringer med min kommune fra en tidligere sygemelding, så alting stritter på mig og psyken går i alarmberedskab, men jeg prøver at holde mig selv fast på, at det er en anden situation denne gang. Det ligger også nogle år tilbage, så jeg kan også håbe på at tingene har ændret sig.

(det i parentesen sker simpelthen ikke, nå!) :lol:
2
14 11 14
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2019, 13:25

At netforbindelsen på vores smart-TV ikke virker.
Det gjorde det før den nye tv-boks til soveværelset blev tilsluttet.

Og at jeg har ladet mig provokere til at blive grov.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HerErJeg » 13. jan 2019, 04:25

At der er 'farligt vejr' varsel hver 2. dag.
I dag kan man ikke bare nøjes med konstatere at det sørme blæser meget.
Hver dag er livstruende farlig!!
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 13. jan 2019, 05:43

Den møg iskas nerve bag på den ene balle driller af helveds til i disse dage, mega surt når jeg skal i ind og se opera sener på ugen og jo gerne skulle kunne sidde stille
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
InPerpetuum
Indlæg: 17
Tilmeldt: 3. jan 2019, 16:11
Kort karma: 7
Likede indlæg: 13

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf InPerpetuum » 13. jan 2019, 05:49

2 trykkede ribben og lungebetændelse. Dum kombination.
0
Gone!
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aquadorable » 13. jan 2019, 07:16

At min datter har holdt mig vågen næsten hele natten ... Jeg har fødselsdag i dag.

Tror jeg holder den i soveværelset bag en lukket dør. Suk.
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 13. jan 2019, 08:20

HerErJeg skrev:At der er 'farligt vejr' varsel hver 2. dag.
I dag kan man ikke bare nøjes med konstatere at det sørme blæser meget.
Hver dag er livstruende farlig!!


Pga forsikring. Hvis ikke DMI varsler med særlige termer og der sker nogle skader, så kan man ikke nødvendigvis få det dækket fordi forsikringerne kan dække ind under naturkastastrofelignende omstændigheder.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf IrmaPigen » 14. jan 2019, 07:05

Jeg har sovet crappy bla pga blæsten. Resultatet er jeg får hovedpine. Det har så været sådan alle mandage i 2019.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Stitch » 14. jan 2019, 15:19

Rosa Espinosa skrev:At jeg skal have fat på min fagforening pga. arbejde. Havde jeg godt nok ikke regnet med, men sådan må det blive.


Er du okey?
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Generelt"