Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 22. maj 2018, 07:37

de revner jeg har på 2 fingre..
og at plastret jeg kommer på falder af hver gang jeg vasker hænder, selvom det skulle være vandfast
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 10:19

Den mellemrumsinfektion der lader til at have bredt sig til mange af mine facebookvenner.

mlmrum.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 22. maj 2018, 12:23

Chris Carters bog "Bødlen" som lydbog. Mindre end 2 minutter inde i bogen siger oplæseren "Injurerede", det rigtige ord er "Ignorerede". Nu er jeg sur og irritabel og hvis han laver flere fejl så slukker jeg. Eller blinker med lyset.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kattefjæs » 22. maj 2018, 16:27

Hvor er det fedt at vi har fyldt 600 sider med irriterende ting :lol:

Det irriterer mig grænseløst at vejret er fantastisk i dag, og alligevel har jeg sammenlagt tilbragt 16 minutter udendørs. Lortearbejdsliv!
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23201

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Mani » 22. maj 2018, 17:14

Fluer! Fluer der ikke flyver ud af mit pivåbne vindue, men buzzer imod det nonstop! Så flyv dog ud!
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 22. maj 2018, 18:00

kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?
https://www.bt.dk/danmark/se-billedet-t ... nd-fornuft


Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Argh, så ti dog stille altså :devil:


Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.
0
14 11 14
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Urtekussen » 22. maj 2018, 18:07

At jeg ikke har flødeis i fryseren
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Urtekussen » 22. maj 2018, 18:09

Delfin skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?
https://www.bt.dk/danmark/se-billedet-t ... nd-fornuft


Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Argh, så ti dog stille altså :devil:


Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.

De er lige så smalle som dem i Bryggen i Vejle. Det er virkelig svært at holde inden for stregerne med en normal størrelse bil.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf kidkomb » 22. maj 2018, 19:00

Urtekussen skrev:
Delfin skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?
https://www.bt.dk/danmark/se-billedet-t ... nd-fornuft


Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Argh, så ti dog stille altså :devil:


Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.

De er lige så smalle som dem i Bryggen i Vejle. Det er virkelig svært at holde inden for stregerne med en normal størrelse bil.

Det giver jeg jer begge ret i. Jeg synes selv at smalle båse er meget trælse.
Men netop når der ikke er særlig mange mennesker, så er det jo nemt at ramme rigtigt, fordi man kan "snyde hjørner" på de tommer båse ved siden af, sådan at man rammer rent og pænt i første forsøg.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 22. maj 2018, 20:15

Mine kollegaer. De løser ikke deres opgaver, de er ikke til at snakke med om det, og de er grundlæggende åbenbart ikke i stand til at varetage den funktion de er ansat til.

I det mindste var jeg til jobsamtale i dag. Åh hvor jeg håber jeg får det!
0
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7851

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Nicolait » 22. maj 2018, 20:40

GLS. De har åbenbart været forbi med en pakke, mens jeg har været hjemme, men ikke ringet på. De skrev, at buddet havde været forbi kl 1153. Kl 1157 var jeg på vej ud af døren og på vej ned med flasker, da jeg havde en aftale kl 12 foran min opgang.

De skrev at de ville lægge pakken i en pakkeshop langt fra hvor jeg bor og at den kunne hentes samme dag efter kl 13. Da jeg kom forbi for at hente kl 15 var den ikke blevet afleveret. Fik at vide at den kunne nok hentes omkring kl 18. Anden jeg kom forbi, havde buddet været forbi butikken, men han måtte ikke aflevere den, da der skulle betale told.

Så nu bliver den først afleveret imorgen, muligvis omkring kl 12.

Ih jeg er utålmodig efter at få min pakke.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15286
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25603

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 22. maj 2018, 21:39

kidkomb skrev:
Urtekussen skrev:
Delfin skrev:
kidkomb skrev:
Kattefjæs skrev:
kidkomb skrev:Ham her. Så hold sgu da inden for stregerne? Og hvis du ikke evner det, så lad være med at føre et køretøj?
https://www.bt.dk/danmark/se-billedet-t ... nd-fornuft


Det er sådan en lidt underlig ting. Jeg forstår godt reglerne, og jeg forstår godt at jeg ikke overholdt dem, men jeg synes bare at det er vildt unfair at det rent faktisk skal have KONSEKVENSER for mig? :gruble:

Og man kalder de nu 15-25-årige snowflakes... Synes jeg oplever/hører den slags indstilling fra folk i 40'erne oftere end nogen andre. Og nej, jeg siger ikke at ALLE i 40'erne er sådan... jeg har dog håndteret en del flere snowflakes i den aldersgruppe end nogen anden.

Jamen jeg kan ikke have det. Hvoooorfor gælder reglerne for mig? Lille mig? Ej, helt ærligt hvoooofor? Der var jo ikke andre? Der skete ikke noget?

Argh, så ti dog stille altså :devil:


Jeg er enig i, at reglerne selvfølgelig gælder for alle uden mærkelige undtagelser, men de båse er dæleme da godt nok smalle. Var det ikke for det sære mellemrum mellem båsene, var det da umuligt at komme ud af bilerne.

De er lige så smalle som dem i Bryggen i Vejle. Det er virkelig svært at holde inden for stregerne med en normal størrelse bil.

Det giver jeg jer begge ret i. Jeg synes selv at smalle båse er meget trælse.
Men netop når der ikke er særlig mange mennesker, så er det jo nemt at ramme rigtigt, fordi man kan "snyde hjørner" på de tommer båse ved siden af, sådan at man rammer rent og pænt i første forsøg.


Jow, det kunne han jo sikkert godt, men der er jo ikke altid tomt, så der er sikkert mange, som har et hyr med at komme rigtigt ind, og stakkels den hvis bil er bare 10 cm bredere. Det burde laves om, ellers vil jeg også kalde det en pengemaskine, når man laver det så svært at parkere rigtigt.

I dag holdt der en med bagenden halvvejs inde på en anden parkeringsplads, så jeg måtte lirke min scooter ud for ikke at ramme. Jeg spekulerede over hvorfor, har vedkommende glemt at trække håndbremsen, eller er h'n måske dårlig til at vurdere afstand, fuld eller bare sløset? Og selvfølgelig stod der en eller anden og dokumenterede med sin smartphone, så måske dukker der snart et billede op på nettet. :lol:
0
14 11 14
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Straniera » 23. maj 2018, 00:07

Når jeg googler en opskrift, finder den på en blog og så skal bruge fem minutter på at scrolle hele vejen ned i bunden fordi bloggeren lige skal fortælle sin livshistorie først.
11
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. maj 2018, 07:08

Når nogen skriver noget med BJ og man simpelthen ikke aner om det drejer sig om Ben and Jerry eller blowjob og man prøver at finde et så bredt svar at det kan være dækkende for begge situationer.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ghattner » 23. maj 2018, 07:41

Folk der pakker deres varer i ved kassebåndent supermarkedet utroligt langsomt så os bag i køen nærmest skal lave ninjamoves for at få plads til at pakke vores varer. Alternativt bruger de tid på at stå og checke deres bon eller lign. Forleden var der en kvinde der begyndte at stå og tage jakke på mens hendes varer hobede sig op. For christ sake!

Men også irriterende at kassedamen ikke lige kommer med en venlig henstilling.
2

Tilbage til "Generelt"